Kirjoittaja Aihe: Missä voi käydä karvojen poistoa ammattilaisella? (uusimaa)  (Luettu 2551 kertaa)

SamSinde

  • Vieras
Hei,

En ole varma meneekö nyt oikeaan paikkaan, mutta en oikein löytänyt muutakaan paikkaa mistä kysyä.

Olen tässä nyt jonkin aikaa koittanut löytää ammattilais liikettä tai ammattilaista jonka luona vois käydä poistattaa intiimialueen karvat. Itsekseni olen vähän kokeillut ja sen mitä olen todennut on että en uskalla kivespussien karvoja itse poistaa, edellinen yritys päätyi verisesti.

Elikkäs onko Uudellamaalla tällaista liikettä missä voisi käydä? En ole googlettelamalla löytänyt ainakaan itse ja toivon että täällä olisi kokemusta asiasta.

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Tulen tänne vain kytikselle

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2257
  • Galleria
    • Blogi
Ihan vaan kirjoitin Googleen ”miesten sokerointi” ja paikkakunnan nimi, niin ainakin Uudeltamaalta hyvin löytyi osumia.

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 602
  • Fucking sunshine
  • Galleria
https://www.carusell.fi/
Tuolla tehdään sokeroinnilla brassi, eli alapään karvojen poisto. Itse käyn vain kulmat laittamassa tuolla sokeroinnilla. Miksei tekisi miehelle brassia? Kysymällä selviää.

Googleta sanoilla esim. brassi sokerointi miehet, kyllä löytyy paikkoja  :)

Marts

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 64
  • Galleria
Oliko tarkoitus siis laserpoisto vai väliaikainen ratkaisu?

Jos laseriin, niin kyllä se Google antaa paljon tuloksia hakusanalla "karvojen poisto laserilla".

Jos jotain muuta, niin voit harkita vaikka seuraavia:
  • Veet Man Hair Removal Cream 200 ml
    Phillips Bodygroom 7000
    kosmetologi (esim kauneuskeskus Fenix ottaa myös miehet vastaan brassia varten)

nayara

Tuo oli uusi tieto että joku kauneushoitola tekee miehille Suomessa sokerointeja. Olen aiemmin kysynyt asiaa useammasta paikasta pk-seudulla itse käydessäni ja silloin vastaus oli että kannattaa mennä Tallinnaan. Ja kun kysyin miksi ei tehdä niin yksi sokeroija sanoi että kassien iho on niin ohutta että se sattuisi niin perkeleesti. Mietin mielessäni että ei se naisillekaan mikään piknik ole  ;D  Ainakaan ensimmäiset 10 kertaa, sitten siihen tottuu ja kun käy säännöllisesti niin sattuu vähemmän.

kitten

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1477
  • Cute but psycho ♥️
  • Galleria
Voin suositella minun sokeroijaa espoossa. Yv:llä saa yhteystiedot. Hoitelee naiset, miehet ja muunsukupuoliset.

Serene

  • Vieras
Itse olen useammatkin kassit vuosien varrella vahaillut, eikä veri ole todellakaan lentänyt. Lienee tekniikkalaji..?

Amanda

  • Vieras
Kruununhaassa Helsingissä on paikka, jotka tekee myös miehille sokerointia. Aika harva paikka tekee.