Äänestys

Kuka minä olen?

Nainen, pelkästään D
Nainen, switch
Nainen, pelkästään sub
Mies, pelkästään D
Mies, switch
Mies, pelkästään sub
Mikään edellisistä ei sovi minuun

Kirjoittaja Aihe: Kuka minä olen (kysely)  (Luettu 27981 kertaa)

Kyron

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 99
  • Kevyesti Kinky, mutta täydellä sydämellä matkassa.
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #75 : 29.12.2016, 08:41 »
Mukavaa huomata että moni muukin miettii kuka ja mitä on. Samaa mietin myös minä. En halunnut vielä lokeroida itseäni yhteen kategoriaan vaikka tunnistan itsestäni vahvan D:n. Jotenkin on vapauttavaa kertoa vielä että "kaikki käy"  :)

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #76 : 29.12.2016, 20:09 »
Switch-mies.

Ynnä paljon muuta.

MolliMe

Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #77 : 29.12.2016, 21:05 »
Mikään vaihtoehdoista ei sovi minuun. En osu sukupuolibinäärin jaottelun ääripäihin enkä oikein pysty määrittelemään omia preferenssejäni noin pelkistetysti.

s4mmy

Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #78 : 31.12.2016, 16:01 »
Parhaiten omalle kohdalleni osuu ehk switch, enemmän kuitenkin naiselle alistuva. Vähän vielä hakemassa itseäni kun täysin uutena näissä kuvioissa.  ;D

Heikkju2

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #79 : 31.12.2016, 19:06 »
 >:D Siinäpä vasta kysymys, olen ensimmäiset 50v harrastanut vain vanilijaa mutta mutta, ajatukseni vain kääntyvät tuolle kinky puolelle. Fantasioin naisten sitomisesta ja kevyestä piiskasmisesta, heidän hyväilimisrstään avuttomana ja nautinnon tuottamisesta avuttomalle nais vartalolle. Toisaalta itse olen mieltynyt esim sähköleikkeihin ja fantasioin myös siitä että joku nainen alistaa seksuaalisisti minua. Olenko siis aloitteleva Switch, mahtaako tuo selvitä ensimmäisen oikean session jälkeen. Toisin sanoen taidan olla hukassa etsimäsdä omaa suuntaustani. Pitäisi löytää vain se nainen joka sen ottaisi selville

ipoint

Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #80 : 01.01.2017, 16:32 »
No jos ihmisillä on ihan pakko jotenkin lokeroida niin tehköön he niin. Itse toimitan kyllä juuri sitä roolia mikä milloinkin hyvältä tuntuu, koska teen tätä ihan vaan oman nautintoni tähden enkä sen vuoksi että voisin oppikirjamaisesti täyttää jonkun roolin määritelmän. Mieluusti alistun naisen tahtoon, mutta mitään munatonta ja tahdotonta perseen nuolijaa musta ei saa. Ehkä tämä tekee minusta paskan subin joidenkin mielestä, niin sitten se on niin. Itse kyllä pystyn asian kanssa elämään ja siitäkin huolimatta sanon itseäni subiksi.

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #81 : 05.01.2017, 23:59 »
No jos ihmisillä on ihan pakko jotenkin lokeroida niin tehköön he niin. Itse toimitan kyllä juuri sitä roolia mikä milloinkin hyvältä tuntuu, koska teen tätä ihan vaan oman nautintoni tähden enkä sen vuoksi että voisin oppikirjamaisesti täyttää jonkun roolin määritelmän. Mieluusti alistun naisen tahtoon, mutta mitään munatonta ja tahdotonta perseen nuolijaa musta ei saa. Ehkä tämä tekee minusta paskan subin joidenkin mielestä, niin sitten se on niin. Itse kyllä pystyn asian kanssa elämään ja siitäkin huolimatta sanon itseäni subiksi.

Ota ihan rauhassa,  kuoma.  :)

Tuskin sua kukaan lähtee soimaamaan  siitä,  mikä sä olet -  näissä  piireissä.

Kukin taaplaa tyylillään kunhan keltään ei lähe silmä.

Triss

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #82 : 06.01.2017, 01:27 »
Vuosi sitten olisin sanonut notta täysiverinen subinainen, nyttemmin en oo enää ihan varma  :) Etsijä olisi ehkä se paras termi, sopivan ihmisen seurassa myös alistaminen kiinnostaa. Vastattu siis switch.

Piki

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 277
  • Taistelukääpiö
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #83 : 06.01.2017, 16:04 »
Vielä niin pitkälle en ole päässyt, että osaisin sanoa, että mitä kaikkea mä olen. Paitsi sen osaan sanoa, että en ole mies ;D

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #84 : 06.01.2017, 18:47 »
Jos ette tiedä niin en sano.  >:D

malesubbie

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #85 : 24.05.2017, 08:08 »
Naiselle alistuminen on aina ollut minun juttu  :love: Eli subi nyt ja aina ;)

Lempeä Dominainen 83

Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #86 : 27.07.2019, 22:17 »
Täällä Harvinainen Dominainen Facesitting-Kuningatar Nainen  8) :love:

Vorna

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #87 : 28.07.2019, 15:55 »
Heterohko, lähinnä kimppahommissa ei ole aina pitänyt kirjaa mistä siinä tarraa, mutta miesten kanssa miekkaillessa tarvii tosiaan sen turvatytön väliin. Sukupuoli-identiteetti vähän haussa, joten ollaan nyt sillä välin tarkemmin määrittelemätön ei-binäärinen. Pidän naisten sitomisesta ja satuttamisesta tilauksen mukaan, mutta en ole kautta linjan erityisen dominoiva - tiettyjen tyyppien kanssa se on tosin luontevaa, sekä sopivassa mielentilassa! Varsinaista masteria minusta ei laajemmassa mittakaavassa saa tekemälläkään, tasa-arvoisuus on normaaliasetus. Joskus aikanaan on tullut annettua kullalle puukkoa, eli viilleltyä puolin ja toisin, mutta nykyisillä jokseenkin huonosti toimivilla sormilla se kyllä jää väliin. Kaukana menneisyydessä olen ollut myös switch (tosin sidotuksi tuleminen ei ole ollut mun juttu), mutta nyttemmin se on lipunut melko puhtaasti rääkkääjän puolelle.
« Viimeksi muokattu: 30.07.2019, 08:56 kirjoittanut Vorna »

RuoskaMikko

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #88 : 28.07.2019, 22:13 »
Mä olen aika joustava käsitteiden suhteen koska ne on kuitenkin käsitteitä ja todellisuus on todellisuus. Vaikka miten pikkutarkasti kuvailisit ittees niin varmasti jotain muuttuu sussa mikä ei vastaa kuvausta jossain vaiheessa, ainakaan sisimmässäs. Mulla on penis, olen mies. Olen heteroflexible, sinut naisellisen puoleni kanssa aika hyvin. Olen joskus miettinyt että ois kiva olla nainen niin ei tarvis miettiä aina mitä pitäs tehä seksin eteen ja miehet ois jonossa parisuhteeseen. Mitä väärää on korjata sukupuoli jos kokee noi hyviksi syiksi ite? En siis korjaa mutta ymmärrän hyvin miehiä jotka noista syistä harkitsisivat. Olisi kiva jos voisi pitää naisten vaatteita julkisesti ilman sitä ajatusta että joku pahottaa mielensä pahemman kerran ja ehkä tekee sulle jotain. Tuli joskus kuljettua työmatka vähän naisellisemmissa tiukoissa shortseissa ja yhellä miehellä oli selvä yökötysreaktio kun tajus mun tullessa lähemmäs että oonkin mies.  O:-)

Pään sisällä se on loppupeleissä suuri osa kuitenkin.

Triangel

Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #89 : 29.07.2019, 07:16 »
Olen joskus miettinyt että ois kiva olla nainen niin ei tarvis miettiä aina mitä pitäs tehä seksin eteen ja miehet ois jonossa parisuhteeseen. Mitä väärää on korjata sukupuoli jos kokee noi hyviksi syiksi ite? En siis korjaa mutta ymmärrän hyvin miehiä jotka noista syistä harkitsisivat.

Tuo klisee ei kyllä pidä paikkaansa. Ainakin naisvaltaisessa Helsingissä täytyy olla kovin aktiivinen, että saisi edes joskus seksiä ja parisuhteen löytäminen tuntuu olevan silkka mahdottomuus. Ketään ei tulla kotoa hakemaan :)