Äänestys

Kuka minä olen?

Nainen, pelkästään D
Nainen, switch
Nainen, pelkästään sub
Mies, pelkästään D
Mies, switch
Mies, pelkästään sub
Mikään edellisistä ei sovi minuun

Kirjoittaja Aihe: Kuka minä olen (kysely)  (Luettu 27980 kertaa)

Jonttu

Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #90 : 29.07.2019, 13:35 »
Naiselle alistuminen voisi olla minun juttu, ainakin ajatuksentasolla. Tai ehkä mitä tulee makuuhuone-elämään  :love:  Ei koskaan kokemusta, mutta haluaisin kokeilla. Muuten elämässä ja parisuhteessa kannatan kyllä yhdenvertaisuutta ja tasa-arvoa :)

Ninth

Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #91 : 29.07.2019, 14:12 »
Muunsukupuolinen, D.

RuoskaMikko

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #92 : 29.07.2019, 15:56 »
Olen joskus miettinyt että ois kiva olla nainen niin ei tarvis miettiä aina mitä pitäs tehä seksin eteen ja miehet ois jonossa parisuhteeseen. Mitä väärää on korjata sukupuoli jos kokee noi hyviksi syiksi ite? En siis korjaa mutta ymmärrän hyvin miehiä jotka noista syistä harkitsisivat.

Tuo klisee ei kyllä pidä paikkaansa. Ainakin naisvaltaisessa Helsingissä täytyy olla kovin aktiivinen, että saisi edes joskus seksiä ja parisuhteen löytäminen tuntuu olevan silkka mahdottomuus. Ketään ei tulla kotoa hakemaan :)

Ehkei kasvotusten baarissa tms, mutta kokeilepa nettideittiä niin voi olla vähän eri... tosin sieltä tulee sit varmaan mukavia ylläreitä kyllä, mutta silti.

Gitta

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 810
  • Elukka
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #93 : 29.07.2019, 18:14 »
Nainen, primal, joka alistuu alistettaessa ja nauttii asioiden tekemisestä muille >:D

Pörri

  • Ketjureaktio
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3120
  • Ihme otus
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #94 : 29.07.2019, 19:14 »
Nainen, subi, maso, lemmikki, sadisti ja varmaan vielä pari muutakin juttua..

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #95 : 29.07.2019, 21:21 »
Hmm no äänestin vaihtoehtoa nainen switch koska se kuvaa parhaiten, vaikka onkin suppea.
Intressejä löytyy sekä alistajan että alistettavan puolelta, vaikka tällä hetkellä sitä alistettavan osaa janoankin. Cis kyllä hyvin selvästi, femmempi sellainen

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #96 : 29.07.2019, 21:32 »
Vastasin "Mikään edellisistä ei sovi minuun", koska koen olevani ennen kaikkea sadomasokisti, hedonisti ja fetisisti, vaikka jonkinasteinen kytkin olenkin.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #97 : 29.07.2019, 23:41 »
Oon ihana. Sellainen vastausvaihtoehto puuttui.

subitar89

Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #98 : 30.07.2019, 00:19 »
Vastasin nainen, pelkästään sub.
Tällä hetkellä olen sub, omistettu narttu, lelu ja palvelija. Kuitenkin omaan vahvan oman tahdon, vaikka Isäntääni haluan miellyttää. Minussa on brattia ja olen vahvasti exhibitionisti (voi olla, että en kirjoittanut tuota oikein).
Todella tunteellinen ja herkkä, ärsyttävän kärsimätön ja äkkipikainen. Yritän olla kaikille ystävällinen, mutta tahtomattani saatan sanoa asioita, joita ei pitäisi.
Olen kuitenkin matkallani niin alussa, että en voi tietää olenko vaikka vuosien päästä jotain muuta.

TuhmaTe

Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #99 : 31.07.2019, 19:34 »
Mies ja sub. Tuhma ja kuriton.

Acanth

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #100 : 31.07.2019, 21:51 »
Sadomasokisti, hedonisti, primal. Ja sillei satunnaisesti kiinnostunut myös D/s asetelmista :D

subdomfin

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #101 : 12.09.2019, 23:01 »
Enemmän sub mutta tykkään myös dominoida narttuani. Minulle uusi maailma jossa haen vielä omaa paikkaani.

Hanni78

  • Vieras
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #102 : 22.09.2019, 00:06 »
Vastasin nainen, pelkästään sub.
Hieman tuo "pelkästään" kalskahti omaan korvaani mutta jos lokeroidaan niin ehdottomasti silloin subi.
Kiltti ja miellyttämisenhaluinen ja välillä vähän omapäinenkin 😇😇

Conf

Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #103 : 22.09.2019, 07:54 »
Mä oon toi "pelkästään".

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Kuka minä olen (kysely)
« Vastaus #104 : 22.09.2019, 09:33 »
Tuplaswitch: tykkään piiskasta sekä antajan että vastaanottajan rooleissa ja yksi lempivälineistäni on vitsa (engl. switch).