Kirjoittaja Aihe: Taustamusiikki  (Luettu 5344 kertaa)

Ville81

  • Vieras
Taustamusiikki
« : 28.05.2020, 18:25 »
Soiko teillä sessioidessa joku tietty musiikki, tai kaipaatteko yleensäkään mitään muuta äänimaailmaa sen kurkkukorinan, litisevän pillun tai läpsyttelevien pallien lisäksi?

Mulla oli tässä alkuvuoden ajan ilo tapailla erästä tyttöä täältä baarista ja jaoimme himon lisäksi rakkauden klassiseen musiikkiin. On yllättävän mahtipontista kun aiemmin mainitut kauniit luonnonäänet sekoittuvat Rahmaninofin pianokonserttoon tai Dvorakin serenadiin stringeille  :love: Ajoittain taustalla soi myös nykyjazz.

En ole aiemmin kiinnittänyt taustamusiikkiin mitään erikoisempaa huomiota, olen vaan laittanut "jotain" tai en mitään  ::) Mutta nyt siitä muodostui iso osa nautintoa.

Suhde on ohi, mutta aion jatkossa kiinnittää asiaan huomiota :)

subitar89

Vs: Taustamusiikki
« Vastaus #1 : 28.05.2020, 19:23 »
Mun keskittymistä häiritsee ylimääräiset äänet. Näin on myös vaikkapa lukiessa, kirjoittaessa jne. Joskus kovempien piiskausten aikana meillä soi Daruden Sandstorm peittämässä mun huutoa. Asustaan kerrostalossa, niin on pakko ajatella naapureitakin. Tämä biisivalinta siksi, että sanojen puuttuessa se ei häiritse niin paljoa.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2782
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Taustamusiikki
« Vastaus #2 : 28.05.2020, 20:40 »
Onko sessiossa vain noita korinoita ja lätinöitä? Aika suppeaa...kuulostaa muutenkin noi äänet pääosin tylsiltä jyystöön liittyviltä ääniltä....

Itse suosin kyllä sitoessa jotain taustaääntä, sillähän voi viedä asioita eteenpäin....tempon ja rajuuden suhteen...

Ville81

  • Vieras
Vs: Taustamusiikki
« Vastaus #3 : 28.05.2020, 21:04 »
Onko sessiossa vain noita korinoita ja lätinöitä? Aika suppeaa...kuulostaa muutenkin noi äänet pääosin tylsiltä jyystöön liittyviltä ääniltä....

Itse suosin kyllä sitoessa jotain taustaääntä, sillähän voi viedä asioita eteenpäin....tempon ja rajuuden suhteen...

Mun sessioissa ei kuulu kirkumista ja ruoskan sivalluksia :D

Hallatar

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Vs: Taustamusiikki
« Vastaus #4 : 28.05.2020, 21:47 »
Jotain raskaamman sorttista/industrial/ambient-musaa on tavannut olla. Mieluummin instrumentaalista, ettei jää kuuntelemaan sanoituksia.

Edit: Muistelisin, että on joskus aiemminkin tullut aihetta kommentoitua, mut en jaksa ketju(j)a etsiä, löytynee musiikki sessiossa -haulla.

sininen

Vs: Taustamusiikki
« Vastaus #5 : 28.05.2020, 23:07 »
Muistan jostain kuuleeni tarinan, jossa teini 80-luvulla oli halunnut tehdä ekasta kerrastaan erityisen. Oli äänittänyt kasetin täyteen Alphavillen Forever Young:ia taustamusiikiksi. Ei sit ollut ihan niin hyvin toiminut kuin ajatteli..

JokersWild

  • Vieras
Vs: Taustamusiikki
« Vastaus #6 : 29.05.2020, 00:14 »
Pelästytikö musiikki hänet pois? Jazz laittaa minut nukkumaan. Sokea hiljaisuus rakentaa ennakointia.

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 600
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Taustamusiikki
« Vastaus #7 : 29.05.2020, 00:34 »
Muistan jostain kuuleeni tarinan, jossa teini 80-luvulla oli halunnut tehdä ekasta kerrastaan erityisen. Oli äänittänyt kasetin täyteen Alphavillen Forever Young:ia taustamusiikiksi. Ei sit ollut ihan niin hyvin toiminut kuin ajatteli..

 ;D ;D ;D

Pink floyd on hyvää sessiomusaa  :)

nayara

Vs: Taustamusiikki
« Vastaus #8 : 29.05.2020, 08:07 »
En kaipaa musiikkia, mutta mun kotona ollessa olen naapureiden vuoksi laittanut Spotfyistä jonkin julkisen listan soimaan. Viimeksi oli tämä 'BDSM: Dominatrix & submissive'. Muuten en kiinnittänyt listan musiikkiin huomiota mutta kun Meg Myersin Desire -biisin kertosäkeessä toistetaan "how do you want me, how do you want me?" se sopi oikein hyvin siihen hetkeen  :))
Haluaisin tehdä oman listani, saa ehdottaa biisejä siihen  :)

Eralumi

Vs: Taustamusiikki
« Vastaus #9 : 29.05.2020, 11:40 »
Itellä ainaki tulee suurimmaksi osaksi kuunneltua musiikkia session aikana. Ja on myös yks tietty biisi, jonka koulutin subille, että kun se alkaa soimaan ni ollaan kivuntuotossa loppusuoralla ja voin itekkin tuottaa sitä enemmän, niinsanottu loppuhuipennus. Subin helpompi kestää kovempikin kipu kun tiedostaa sen kestävän vain noin 4 minuuttia.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Taustamusiikki
« Vastaus #10 : 29.05.2020, 12:50 »
Tuolta löytyy muutama sivullinen sessiomusiikkia: https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=43.0

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Taustamusiikki
« Vastaus #11 : 28.11.2020, 13:24 »

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Taustamusiikki
« Vastaus #12 : 28.11.2020, 14:05 »
Matalammista äänistä tykkääville
https://www.youtube.com/watch?v=W5d4SJv2d6M