Kirjoittaja Aihe: Yön yli miitti Joensuun liepeillä  (Luettu 2044 kertaa)

SadunAika

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 105
  • Fairytale gone bad
  • Galleria
Yön yli miitti Joensuun liepeillä
« : 24.06.2020, 15:23 »
Viime miitissä Joensuussa oli puhetta, että miittailtaisiin ja istuttaisiin iltaa ihan pidemmän kaavan mukaan yön yli n. 20 km päässä Joensuusta mökillä. Mökki on vaatimaton, mutta ovet ovat avoinna ja järvi ihan rannassa.

Ehdotuksia kehiin, mikä ajankohta sopisi porukoille!
Itselläni vapaita viikonloppuja on lähinnä heinäkuun puolesta välistä eteen päin, mutta ennen elokuun alkua myös viikolla on vapaata.

Keskustelu aiheesta fetissä:
https://fetlife.com/groups/196480/posts/16534834

Lila_

  • Vieras
Vs: Yön yli miitti Joensuun liepeillä
« Vastaus #1 : 25.06.2020, 11:10 »
Onkohan kukaan vain käymässä ja autoilemassa kyseiseen miittiin? Itse en pysty yöpyä.

Critter

  • Vieras
Vs: Yön yli miitti Joensuun liepeillä
« Vastaus #2 : 01.07.2020, 01:01 »
Minuu vois kiinnostaa tulla piipahtamaan, yön yli en liene tohdi jäädä. En oo ollut miiteissä, onkohan tuonne mökille tulemisen ehtona tuttu naama tai jotain..?  :)

SadunAika

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 105
  • Fairytale gone bad
  • Galleria
Vs: Yön yli miitti Joensuun liepeillä
« Vastaus #3 : 01.07.2020, 22:56 »
Tarkoituksena on järjestää miitti, jossa voi tulla käymään ja halutessaan jäädä viettämään iltaa. Luulen, että tähän porukkaan tutustuu äkkiä, vaikkei aiemmin olisi miiteissä käynytkään.  ;) Eli ei tarvitse olla naamatuttu, mutta osoitteen saavat oikeasti kiinnostuneet ja mukaan haluavat. :)

kinky_castle

Vs: Yön yli miitti Joensuun liepeillä
« Vastaus #4 : 02.07.2020, 00:33 »
Kiinostunut tulemaan. En ehkä jää yöksi, mutta mielellään päiväseltään tulen ihmettelemään

Susi

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 102
  • Sometimes my arms bend back
  • Galleria
Vs: Yön yli miitti Joensuun liepeillä
« Vastaus #5 : 03.07.2020, 13:32 »
Jes, vihdoin kännisekoilua! Eiku... Siis asiallista keskustelua valveutuneiden aikuisten kesken. Tirsk. Tulen paikalle jos saan karvalapasille hoitsun, kuun loppu olis mulle huoboin, muuten järestynee kaikki ajankohat.

Bisci

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 175
  • SaiKin pääsählä!
  • Galleria
Vs: Yön yli miitti Joensuun liepeillä
« Vastaus #6 : 04.07.2020, 07:32 »
*edit* varmistuikin juuri sellaiseen ajankohtaan kun oon sidottuna ihan muualle..  8)
« Viimeksi muokattu: 07.07.2020, 15:18 kirjoittanut Bisci »

Lohikeisari

Vs: Yön yli miitti Joensuun liepeillä
« Vastaus #7 : 10.07.2020, 11:50 »

Heinäkuun Joensuun miitti järjestetään yönyli mökkimiittinä. Paikalla voi toki poiketa myös vain iltasella. Voittajaksi selvisi lauantai 18.7. Aloitetaan miitti kello 17.

Perusmiittailun lisäksi ohjelmassa on grillaamista, saunomista ja uimista. Mökkipelejä voi toki ottaa mukaan, jos sellaisia omistaa.

Jokainen ottaa omat syötävänsä ja juotavansa mukaan. Omat vuodevaatteet ja pyyhkeet pitää olla myös mukana.

Vaikka kyseessä kinkymiitti, niin palvelusväkeä ei ole paikalla. Huolehdithan siis itse, että roskat päätyvät niille kuuluville paikoille.

Korona-aikana paikalle ei luonnollisestikaan tulla kipeänä.

ILMOITTAUTUMINEN

Tapahtumaan tulee ilmoittautua yksityisviestillä joko lohikeisarille tai sadunajalle. Ilmoitahan viestissä oletko jäämässä yöksi vai vain käymässä illalla. Saat paluupostissa tulo-ohjeet ynnä muuta.

YÖPYMINEN

Mökkiin mahtuu yöpymään noin 6-8 henkeä. Jos tarvitset yksityisyyttä tai olet joskus yliherkistynyt homeelle niin ota teltta mukaan.

KULJETUKSET

Ajatellaan luontoa ja suositaan kimppakyytejä. Minun kyytiin mahtuu pari henkilöä, mutta paluu on vasta sunnuntaina päivällä.

Voit ilmoittautuessa mainita, onko sinulla kyydin tarvetta tai pystytkö ottamaan jonkun kyytiin niin yritetään järjestellä.

Lohikeisari

Vs: Yön yli miitti Joensuun liepeillä
« Vastaus #8 : 19.07.2020, 16:21 »
Kiitokset huikeasta miitistä kaikille osallistujille. Yksi pyyhe löytyi, et jos joku muistaa unohtaneensa, niin voipi mulle tai Sadunajalle asiasta ilmoitella.