Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiittien paluu: Ruby and Fellas to 2.7. klo 18 alkaen  (Luettu 4014 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2224
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Ne ovat vihdoin taas täällä!

Miitit ovat olleet hiton pitkällä tauolla, mutta nyt on aika palata päiväjärjestykseen. Kaksio ei ole auki, joten kokeillaan  jos säiden ylivaltias antaisi myöten ja mennään Sorsapuistoon. Tähän kohtaan:

https://maps.app.goo.gl/iv9gREo12adgAVq2A

Siellä puiden alla on hyvin varjoa, aion itse olla paikalla jo vähän ennen kuutta valtaamassa alaa. Toisesta suunnasta näyttää olevan niin, että joudun poistumaan miitistä ajoissa, mutta homma pyörii kyllä ilman minuakin. Tulkaa siis kaikki paikalle ja ottakaa viltit, vissyt ja viinirypäleet mukaan!

Eikä siinä vielä kaikki!

Jos käykin niin, että sataa vettä, mennään puiston sijaan Ruby and Fellasiin, Hämeenkatu 15, portaat alas Hämeensillan päästä Keskustorin bussipysäkkien puolelta. Siellä perinteinen sopukka on ollut ovesta oikealle, eli sinne pyritään tälläkin kertaa. Tarkempaa informaatiota seuraa tähän ketjuun, kun sääennuste tarkentuu.

Torstaina nähdään!
« Viimeksi muokattu: 02.07.2020, 09:57 kirjoittanut hihaton »

Purpelot

Ehkä se taas miitin aika. Halkean huonojen vitsieni sekaan ja mikä on mukavampaa kuin päästä tyhjäämään ne ilahduttamaan kanssaihmisiä. Toisin kuin aloittajalla niin minulla on iso läjä niitä hihassa.  O0

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2224
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Ehkä se taas miitin aika. Halkean huonojen vitsieni sekaan ja mikä on mukavampaa kuin päästä tyhjäämään ne ilahduttamaan kanssaihmisiä. Toisin kuin aloittajalla niin minulla on iso läjä niitä hihassa.  O0

Tuskin maltan odottaa!

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Voisin tulla paikalle, olis kiva tavata kanssakinkyjä pitkästä aikaa 🙂

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2224
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Sää on huomenna ennusteen mukaan kuin morsian, eli pilvessä ja epävakaa, joten siirretään suosiolla Rubyyn.

Nähdään siis huomenna Hämeensillan kupeessa, ovesta sisään ja baaritiskiltä oikealle!

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
Saatan ilmestyä jatkoille, käyn ensin siinä Keskustorilla mielenosoituksessa

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2224
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Saatan ilmestyä jatkoille, käyn ensin siinä Keskustorilla mielenosoituksessa
Muistuta että tuon sulle bensaa!

Mia-Rouva

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 617
  • Galleria
Saatan ilmestyä jatkoille, käyn ensin siinä Keskustorilla mielenosoituksessa
Muistuta että tuon sulle bensaa!

sit mä näytän sulle tissit!

Purpelot

Saatan ilmestyä jatkoille, käyn ensin siinä Keskustorilla mielenosoituksessa

Uskoisin, että miitti olisi voitu pitää puistossa eikä siirtämisen takia tarvi alkaa mellakoimaan.  :o

zuidi

Sitähän saattais jopa miittiin ilmiintyä vaihteeks

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2224
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Nyt jo muistin, että otsikkoahan saa muokata. Eli vaikka sää näyttääkin asialliselta juuri nyt, ei aleta enää vaihtaa vaan mennään Rubyyn. Oon kuullut huhuja, että saadaan ainakin yks ulkopaikkakuntalainenkin vierailija hetkeksi käymään!

miumaumukkaa

  • Vieras
Voishan sitä  :)

miukka

Najwa

Kun kerrankin hoodeilla niin tuun myös piipahtaa tänne  :)

vanilja-suklaa

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 31
  • Vanilja, ja Suklaa. Ihana yhdistelmä!
  • Galleria
Kehtaiskoha sitä tulla taas miittiin kun toi toinen osapuoli ei taida keretä tähänkään...  ???

kitinen365

Joo, tänne tänään 😎