Kirjoittaja Aihe: Grinder  (Luettu 2389 kertaa)

jenna

  • Vieras
Grinder
« : 05.07.2020, 15:02 »
onko kenelläkään  kokemusta grinderistä millainen on onko nimensä veroien löytää sielunkumppaneita

Ramington

  • Vieras
Vs: Grinder
« Vastaus #1 : 24.11.2020, 16:47 »
Tyhjää seksiä sieltä löytää helposti, jos on valmis ottamaan kotiinsa. Ihan fiskujakin ihmisiä sieltä löytyy, omat kokemukset ollut erittäin tyhjiä, kun kahveillakin käynti on mahdottomuus. Tietenkin minussakin vika.

Lateksi

Vs: Grinder
« Vastaus #2 : 24.11.2020, 18:57 »
Tuo on ollut kyllä jännä huomata miten grinderissä on ollut tapana mennä suoraan asiaan, sekä ehdotella aika suoraan ja epäkohteliaasti seksiä.
Olen aina halunnut nähdä ensin livenä ennen kuin suostun kahvittelua kummempaan mutta tämän ilmoittaminen on yleensä katkaissut keskustelun tai aloittanut vänkäämisen.

Ilmeisesti suorat ehdotukset kuitenkin tuottaa tulosta, koska ihmiset lähestyy toisia tuohon malliin.

mooky

Vs: Grinder
« Vastaus #3 : 24.11.2020, 19:08 »
Tuo on ollut kyllä jännä huomata miten grinderissä on ollut tapana mennä suoraan asiaan, sekä ehdotella aika suoraan ja epäkohteliaasti seksiä.
Olen aina halunnut nähdä ensin livenä ennen kuin suostun kahvittelua kummempaan mutta tämän ilmoittaminen on yleensä katkaissut keskustelun tai aloittanut vänkäämisen.
Siis grinder on käsittääkseni homoille, pääasiassa miehille suunnattu tinder-appi.

Ihan yleisellä tasolla kaikki nuo homochatit ja -deitit ovat muutenkin suoraan asiaan lihatiskillä -tyyppisiä verrattuna muihin vastaaviin kanaviin. Tätä vertailua voi itse kukin tehdä esim. livechatissa tai deitti.netissä.

Vastaava hetero/naisrt/whatever muu kategoria pursuaa kaikenlaisia keskustelun alkuja ja runomuotoisia hakemuksia, mutta kun mennään vastaavasti "miesten puolelle", niin viestintä on lähes poikkeuksetta "haen sitä/tätä" tai "annan sitä/tätä", parhaassa tapauksessa paikka/hakualue. That's it.

Mikähän siinä homokulttuurissa on sitten sellaista, että seksiä haetaan ja annetaan, hempeily jääkööt hetskuille? Kyse ei siis ole pelkästään grinderistä.

Ramington

  • Vieras
Vs: Grinder
« Vastaus #4 : 25.11.2020, 20:12 »
Mikähän siinä homokulttuurissa on sitten sellaista, että seksiä haetaan ja annetaan, hempeily jääkööt hetskuille? Kyse ei siis ole pelkästään grinderistä.

Omalla henkilökohtaisella kokemuksella halutaan kokeilla millaista se on. Itse isona poikana ei ollut helppoa löytää lihavasta miehestä pitävää ihmistä. Miehet on sinänsä helppoja, kun joku vain ottaa nallin sisään niin kelpaa. Ne kokeilut ei sinänsä olleet huonoja, mutta kyllä huomasi tarvitsevansa muutakin kuin sitä kyrpää. Sinänsä tuurikin käynyt, ettei noista ole mitään kiinalaista-hyppykuppaa tullut.

Uskon myös monien miehien hakevan hedonistisesti seksiä, koska hyväähän ei voi koskaan olla liikaa.

Pentu

Vs: Grinder
« Vastaus #5 : 25.11.2020, 20:27 »
Oon löytänyt Grindristä muutaman hyvän kamun, mutta tosiaanhan suurimmaksi osaksi siellä etitään seksiseuraa, ja useimmiten just sillä hetkellä. Siellä myös kans melko transfobista porukkaa mun kokemuksen mukaan.

Homokulttuuri on kuitenki kehittyny sellaiseksi kun se on ihan syystä. Tässä mielenkiintonen video kiinnostuneille: https://www.youtube.com/watch?v=wFVBKpvM4k8&feature=player_embedded

Kaamos

Vs: Grinder
« Vastaus #6 : 25.11.2020, 21:38 »
Ihan yleisellä tasolla kaikki nuo homochatit ja -deitit ovat muutenkin suoraan asiaan lihatiskillä -tyyppisiä verrattuna muihin vastaaviin kanaviin. Tätä vertailua voi itse kukin tehdä esim. livechatissa tai deitti.netissä.

...[snip]

Mikähän siinä homokulttuurissa on sitten sellaista, että seksiä haetaan ja annetaan, hempeily jääkööt hetskuille? Kyse ei siis ole pelkästään grinderistä.

Tässä nyt yleistän tietenkin, mutta miehet on biologisesti/psyykkisesti hyvin objekti-orientoituneita ja systemaattisia olentoja psyykkeeltään. Asiat, esineet ja systeemit kiinnostavat luonnostaan ja siksi myös insinööri-, ohjelmointi, matematiikka yms tekniset alat pursuavat miessukupuolta ja vastaavanlaisesti ihmisläheiset ammatit, humanistiset opinnot, palvelu- ja hoitoala on äärimmäisen naisylivaltainen. Tämä ilmiö korostuu erityisesti pohjoismaissa jossa tasa-arvo on huipussaan ja ammattivalinta on lähes täysin vapaata ja paineetonta. Ihmisillä on vapaus (ainakin teoriassa) hakeutua niihin opintoihin ja ammatteihin mitkä aidosti kiinnostaa. Suomessakin joka toinen koulutettu mies tuntuu olevan jonkinmoinen insinööri tai teknikko  ::)...allekirjoittanut mukaanlukien.

Miehet kun laittaa keskenään samoille foorumeille hakemaan seksiä/mitälie toisiltaan, muuttuu seurustelu hyvin sukupuolelle luonnolliseksi kanssakäymiseksi. Haluan tätä <-> Annan sitä => Sovittu!

Tämän olen myös huomannut henkilökohtaisesti - kirjaimellisesti poikkeuksetta - jokaikiseltä mieheltä joka minuun on ottanut yhteyttä vuosikymmenien aikana seksin toivossa. Miehet ovat uskomattoman erilainen täysi vastakohta naisten lähettämiin viesteihin ja yhteydenottoihin. Suorapuheisimmatkin naiset puhuu minusta enemmän ihmisenä kuin yksikään mies joka on ottanut yhteyttä.

/end of yleistys

Grinderistä en suosittele minkään muun seuran etsimistä kuin tuntemattoman kanssa pikapanoa ja siinä se kuulemma toimii erittäin hyvin.