Kirjoittaja Aihe: Ilmoitus tulleesta yksityisviestistä?  (Luettu 2188 kertaa)

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1726
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Ilmoitus tulleesta yksityisviestistä?
« : 12.07.2020, 01:48 »
Sellasta ilmoittaisin, että eilen 11.7 on hajonnut joko mun meili tai sitten toi ilmoitustoiminto, että viestistä tulee kopio sähköpostiin, kun ilmoituksia ei ole tullut 10.7. jälkeen, vaikka viestejä on. Toiminto on kauhean kätevä, kun täällä ei voi jättää luonnoksiin, ni olen yleensä kirjoittanut vastausta meilissä valmiiksi (vaikka useamman päivän) ja vaan kopioinut sen tänne vasta kun valmis.

Paistettu Mörkö

  • Grandmaster of Uranus
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 701
  • Suursmurffi 2024 ja Baarin kirstunvartija
  • Galleria
Vs: Ilmoitus tulleesta yksityisviestistä?
« Vastaus #1 : 13.07.2020, 18:26 »
Sellasta ilmoittaisin, että eilen 11.7 on hajonnut joko mun meili tai sitten toi ilmoitustoiminto, että viestistä tulee kopio sähköpostiin, kun ilmoituksia ei ole tullut 10.7. jälkeen, vaikka viestejä on. Toiminto on kauhean kätevä, kun täällä ei voi jättää luonnoksiin, ni olen yleensä kirjoittanut vastausta meilissä valmiiksi (vaikka useamman päivän) ja vaan kopioinut sen tänne vasta kun valmis.

Uusi hostaaja ei tykkää sposteja lähettelevistä palveluista, mutta tähän on olemassa kiertoteitä jahka keretään konffaamaan käyttöön. Eli ei, meilisi ei ole hajonnut :)

Rgds, Mörkö

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1726
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Ilmoitus tulleesta yksityisviestistä?
« Vastaus #2 : 13.07.2020, 20:32 »
Ok, kiitos tiedosta:)
Huomasinpa tässä sitten samalla, että myöskään noi muistutus-viestit ei tule, kun aiheeseen on vastattu, mut oli varmaan tiedossa, ku äkkiseltään kuulostais vähän niinku sama vika..

Bananas

  • Vieras
Vs: Ilmoitus tulleesta yksityisviestistä?
« Vastaus #3 : 16.08.2020, 22:01 »
Asetuksista otin säh.post. ilmoitukset käytöstä, mutta silti saan sähköpostia jokaisesta saapuneesta yksityisviestistä. Huoh mikähän mahtaa olla?

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1726
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Ilmoitus tulleesta yksityisviestistä?
« Vastaus #4 : 16.08.2020, 22:49 »
Asetuksista otin säh.post. ilmoitukset käytöstä, mutta silti saan sähköpostia jokaisesta saapuneesta yksityisviestistä. Huoh mikähän mahtaa olla?
Muokkaa profiilia - yksityisviestintä - Muistuta minua kun saan yksityisviestin, valitse "ei koskaan", ni pitäis ilmoitukset loppua.

Kuittaanpa samantien, että myös noi muistutusviestit tuli silloin kuntoon, kiitokset vaan:)