Kirjoittaja Aihe: TRE Mixei-illanvietto ke 22.7 klo 18 alkaen  (Luettu 3358 kertaa)

Bluejoy

  • Vieras
Mixei on jälleen auki meille ja alakertaan saa mennä. WOOT! Ollaan silti varovaisia eikös.
Mixeihin saa tulla noin 15 -20 henkeä vain sillä ohjeiden mukaan kaikille pitää löytyä istumapaikka. Baarituoleja taitaa olla 12 ja sinne voinee loungen puolelta viedä lisätuoleja.

Mixei aukeaa keskiviikkoisin klo 18 joten sinne vaan. Illanvietto on aloittelijaystävällinen shibari-ilta jossa puhellaan ja sidotaan.  ;D

Minä en tällä kertaa vielä pääse. (Koronan aikainen työlista vielä joten ei ehdi.) Jos joku haluaisi ilmoittautua Mixein toiseksi valvojaksi niin minulle voi yksäriä lähettää. Olisi kiva jos siellä olisi joku toivottamassa uusia tulokkaita tervetulleeksi ja opastaa hiukan tavoissa kun en itse ole aina paikalla.  C:-)  :love:

Pitäkää hauskaa ja leikkikää kiltisti.
Bluejoy

Haamuraja

  • Vieras
Vs: TRE Mixei-illanvietto ke 22.7 klo 18 alkaen
« Vastaus #1 : 22.07.2020, 08:12 »
Mitäs sitten jos paikalle tulee enemmän väkeä? Pitääkö pyytää henkilökuntaa soittamaan musiikkia epäsäännöllisesti ja leikkiä tuolileikkiä?
Käykö se, että pienipyllyisimmät jakavat samoja tuoleja?
Jos ensin varaa itselleen tuolin, saako sitten istua lattialla, jossa on mukavampaa?
Jos ensin varaa itselleen tuolin, onko pakko istua sille vai saako seistä?
Entäs jos tuo mukanaan oman tuolin?
Entäs jos istuu toisen sylissä?
Entäs jos käytämme toisiamme tuoleina?
Joko saa ahdistua?

Tämän kysymystulvan tarjosi teille ihminen, joka ei lähde edes lähikauppaan suunnittelematta etukäteen, miten toimia jos ufot, zombit tai raptorit hyökkäävät.


Bluejoy

  • Vieras
Vs: TRE Mixei-illanvietto ke 22.7 klo 18 alkaen
« Vastaus #2 : 22.07.2020, 11:06 »
 :)) :))
Lattialla istuminen lienee sallittua. Mixeillä on maximi raja sisään tulijoita muistaakseni 70 joista osa on musabingo väkeä. Henkilökunta pitää silmällä että baarin maximi raja ei mene yli. Alakerran tila ei oikeastaan vedä niin paljoa joten en usko sen olevan ongelma. Mikäli paikalle kuitenkin saapuu tuhottomasti väkeä niin yrittäkää pitää jonkinlaista kiertoa niin että kaikille on tilaa.

Ja jos joku paikalla olija voisi minulle ilmoitella jälkikäteen miten ilta sujui ja paljonko oli väkeä noin. Kiitos. (Että pysyn tilastoissa kiinni).

Bluejoy

miumaumukkaa

  • Vieras
Vs: TRE Mixei-illanvietto ke 22.7 klo 18 alkaen
« Vastaus #3 : 22.07.2020, 11:28 »
Jos saan tuon Rakkaani mukaan niin voisi piipahtaa paikalla piiiiiiitkästä aikaa köysimiittaileen.

miukka

Haamuraja

  • Vieras
Vs: TRE Mixei-illanvietto ke 22.7 klo 18 alkaen
« Vastaus #4 : 22.07.2020, 11:32 »
Minä taidan odotella kiltisti niitä viikkoja, kun järjestäjä pääsee paikalle vahtimaan, etten vain kiusaa ja häiriköi itseäni pienempiä.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: TRE Mixei-illanvietto ke 22.7 klo 18 alkaen
« Vastaus #5 : 22.07.2020, 17:12 »
Vaikka niin tekisi mieli en kuitenkaan tule. Pakko tehdä kotihommia näin loman alkamisen kunniaksi.

Syrena1997

Vs: TRE Mixei-illanvietto ke 22.7 klo 18 alkaen
« Vastaus #6 : 22.07.2020, 17:56 »
Ollaan tulossa Janon kanssa!  8)