Kirjoittaja Aihe: Ihmisenä ihmisten joukossa  (Luettu 6422 kertaa)

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Ihmisenä ihmisten joukossa
« : 29.07.2020, 14:42 »
Hei kaikki uudet tulokkaat ja tervetuloa lämpimästi!

Kaikki te uudet tulijat, joilla olisi toiveita vaikka löytää seuraa täältä baarista, niin ihan vaan ajattelun aiheeksi:

Jos haluaa kertoilla itsestään, niin huolellisesti täytetty profiili on paikallaan. Mutta jos tavoitteena on pokata täältä unelmiensa partneri ja partnereita, niin salaperäisyys on se, joka vetoaa vastustamattomasti mukavimpiin, empaattisimpiin, älykkäimpiin, kauneimpiin ja komeimpiin kinkyihin. Ja mikä tärkeää huomata - myös rikkaimpiin!

Kun profiilista selviää, että "kirjoitan tämän myöhemmin", "ehkä jotain", "en tiedä/halua sanoa", "Jotain muuta/en halua sanoa", "ei vielä profiilikuvaa" ja päälle päätteeksi sukupuolikin jää arvoitukseksi sekä kun kuvana on se positiivisesti hymyilevä harmaa hymiönaama, niin luxuspartnereita alkaa tulvia.

Tiedossa on, että Stefan nimenomaan nollaprofiililla iski Sofian ja Mintun nollaprofiili vei Kimin mennessään (nimet muutettu asianosaisten yksityisyyden suojelemiseksi).

Moni onkin oivaltanut tämän taikamenetelmän. Uskon ja tiedän, että pariutumismarkkinoilla noiden salaperäisten ainoa ongelma tulevaisuudessa onkin ylitarjonta eliittikumppaneista.

No, sarkasmi sikseen, mutta asiani on se, että tämä kinkylä on alkanut saada yhä enemmän jäseniä, joka on toki kiva juttu. Mutta toivoisin, että suomi24-kulttuuri ei pesiytyisi tänne. Siellä juuri kellään ei ole profiilitietoja ja ihmiset eivät kerro itsestään. Tämä tila on ollut kuitenkin hyvin yhteisöllinen joukko ja soisin sen sellaisena pysyvänkin.

Toki, jos olet ujo, niin ole vaan, ei tämä ole pakoksi tarkoitettu ja jos sinua kiinnostaa vaan tirkistellä tähän kinkymaailmaan, niin ihan hyvä sekin. Silloin ei profiilitiedoilla ole väliä. Ja onhan täällä muutama kinkyveteraanikin, joiden profiilissa ei ole mitään - mutta väki tuntee aika hyvin - silloin ei profiililla ole niin väliä.

Pääasia, että baari pysyisi yhteisöllisenä ja mukavana ympäristönä vähemmistölle.

Tervetuloa kaikki uudet seikkailijat!

Henuli

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1098
  • That's a horrible idea.. what time?
  • Galleria
Vs: Ihmisenä ihmisten joukossa
« Vastaus #1 : 29.07.2020, 15:04 »
Oot ihana, kun pidät meistä täällä huolta  :love:

Itse tykkään siitä, että profiilissa lukisi jotain, kun ei aina tule etsittyä onko sitä jäsenesittelyä tehty foorumille vai ei (ja ne hukkuu kyllä nopeasti). Profiilista löytyy nopeasti tärkeimmät, ettei heti tarvii kysellä onko mies- vai naisoletettu tai muitakaan yleisiä speksejä, vaan pääsee heti tutustumaan itse ihmiseen  :)

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Ihmisenä ihmisten joukossa
« Vastaus #2 : 29.07.2020, 15:25 »
Henulin jäsenesittelyjuttuun, et jos ei muuta, niin profiiliin sitten se jäsenesittelyn linkki. Sillein väki löytää sydänverellä ja vuorokausikaupalla laaditun jäsenesittelyn.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Ihmisenä ihmisten joukossa
« Vastaus #3 : 01.08.2020, 12:04 »
Kuuluiskohan tää juttu newbie-nurkkaan...

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Ihmisenä ihmisten joukossa
« Vastaus #4 : 04.08.2020, 10:17 »
nostan, niin tulee näkösälle etusivulle.

Revontuli

  • Pinsessa ♥︎
  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 348
  • Tunteellinen siili. Jos se pelottaa, älä tutustu.
  • Galleria
Vs: Ihmisenä ihmisten joukossa
« Vastaus #5 : 04.08.2020, 11:52 »
Mä luulen että menin nyt pilaamaan mun tsäänssit kun täytin profiilin tän kehoituksen jälkeen?


Kiitti @masomaleslave vinkistä.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Ihmisenä ihmisten joukossa
« Vastaus #6 : 07.08.2020, 04:40 »
RouvaN, kiva, kun herätti pohdintaa!

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1659
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Vs: Ihmisenä ihmisten joukossa
« Vastaus #7 : 07.08.2020, 06:11 »
Däm. Oon tehnyt kaiken ihan väärin  :-\ tyhjennän profiilini samantien ja ryhdyn mystiseksi yksisarviseksi  :o ;D

ujotyttö

Vs: Ihmisenä ihmisten joukossa
« Vastaus #8 : 07.08.2020, 18:00 »
Itse liityin vähän aikaa sitten tänne. Ensin en täyttänyt mitään, seuraavana päivänä taisin profiilikuvan lisätä. Hieman kun olin sivustoon tutustunut kirjoitin muutaman sanan itsestäni.. Kun rohkeutta tuli lisää, tuli myös profiiliini lisää. Enkä usko että tuokaan on lopullinen. Toisille uusille haluaisin sanoa jos aluksi tuntuu vieraalta sitä profiilia täyttää, tee se pikkuhiljaa. Tee siitä itsesi näköinen.

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1659
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Vs: Ihmisenä ihmisten joukossa
« Vastaus #9 : 07.08.2020, 22:08 »
Itse liityin vähän aikaa sitten tänne. Ensin en täyttänyt mitään, seuraavana päivänä taisin profiilikuvan lisätä. Hieman kun olin sivustoon tutustunut kirjoitin muutaman sanan itsestäni.. Kun rohkeutta tuli lisää, tuli myös profiiliini lisää. Enkä usko että tuokaan on lopullinen. Toisille uusille haluaisin sanoa jos aluksi tuntuu vieraalta sitä profiilia täyttää, tee se pikkuhiljaa. Tee siitä itsesi näköinen.

Juuri näin!
Harva uusi täällä osaa kertoa itsestään ja mieltymyksistään kovin laajalti. Profiili täydentyy ja muuttuu matkan varrella, sillä eihän kukaan meistä pysy samanlaisena koko elämää.

Lovemachine

  • Känkyrä
  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 213
  • Omnia vincit amor: et nos cedamus amori!
  • Galleria
Vs: Ihmisenä ihmisten joukossa
« Vastaus #10 : 07.08.2020, 23:50 »
Tämä on totta, profiilit ilman mitään tekstejä ovat ... pahasta. Voisikin olla niin, että saisi joillekin alueille kirjoitusoikeuden (ns. täydet oikeudet), kun olisi edes säälillisen selityksen kirjoittanut itsestään... kuten minä. tai sitten jonkin ajan kuluttua menettäisi jäsenyyden, jollei olisi profiilia tehnyt. Tämä ei tietenkään poista sitä, että olisi feikkiprofiileja, tms, mutta pakottaisi uudet edes johonkin muuhunkin kuin lurkkaamiseen. Ei pahalla, mutta sisällöttömät profiilit ovat epäilyttäviä.

Tietysti joku vetää tämänkin ns. sananvapausoikeudeksi olla kirjoittamatta mitään, mutta yksityinen taho, niin yksityisen tahon vaatimukset . Perusoikeudet on ihmisillä, mutta tänne kuuluminen ei ole perusoikeus, jos yleisiä normaaliksi vaatimuksia ei täytä. Tietysti, jos sivusto alkaisi vaatimaan henk.koht. tietoja tai ns. vahvaa tunnistautumista ilman perusteita, niin asia muuttuisi. 


masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Ihmisenä ihmisten joukossa
« Vastaus #11 : 10.08.2020, 08:13 »
Ujotyttö ja Ilona kirjoittelivat kivasti uuden tulokkaan näkökulmasta.

On tietenkin aika vaikea heti liityttyään baariin kertoa itsestään kaikkea, kun asia voi olla hyvinkin intiimi ja arka, jopa häpeällinen jollekin. Joten jokainen harkitkoon, kuinka tekee. Moni varmasti hakee luottamusta kanssakinkyjen keskuudessa, ja parin etsintä on sekin hyvin tavallista. Silloin pitää harkita, kuinka toimii. Kovin yleisten tietojen antaminen ei kuitenkaan vaaranna kenenkään anonymiteettiä, mutta saattaa auttaa etsinnöissä. No, kukaanhan ei etsi ja jos etsii, niin etsii "ei mitään"!   ;)

Rohkeasti mukaan. Mitä enemmän antaa, sitä enemmän saa!

maso




masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Vs: Ihmisenä ihmisten joukossa
« Vastaus #12 : 11.08.2020, 10:33 »
Lovemachinella on mielestäni pointti. Vastakkaisetkin mielipiteet sallitaan.

ujotyttö

Vs: Ihmisenä ihmisten joukossa
« Vastaus #13 : 19.08.2020, 21:17 »
tämä on minusta hyvä aihe pitää pinnalla

Mies maalta-69

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 348
  • Sub-mies, joka on vasta astumassa hämärään.
  • Galleria
Vs: Ihmisenä ihmisten joukossa
« Vastaus #14 : 19.08.2020, 21:21 »
Hyvä avaus. Tosiaan olisi kiva, että profiilista saisi jotakin tietoa jäsenestä. Sukupuoli ja rooli tärkeimmästä päästä.