Kirjoittaja Aihe: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos  (Luettu 4000 kertaa)

Debonair

Vs: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos
« Vastaus #15 : 04.11.2020, 23:16 »
Yllätti täs kun ystävätär flirttaillesaa pyysi näyttäviä kyrpäkuvia - ja minulla ei ollut niitä valmiina lähetettäväksi! 😳 Tämä puute täytyy korjata pikimmiten. parhaan mukaan sommiteltu ja valaistus harkiten, hetken pikaräpsyt eivät läpäise esteettistä seulaani  C:-)

Sukkanauhafani

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • Paatunut monogamisti
  • Galleria
Vs: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos
« Vastaus #16 : 04.11.2020, 23:36 »
Mä oon selvästi huono heteromies, kun en ole koskaan ottanut tai lähettänyt kullikuvia. Hitto, pitää varmaan lisätä tämä syntilistaan ja etsiä joku tukiryhmä missä puhua asiasta. On entiset kumppanit ottaneet sentään omaan käyttöön, ehkä siitä voi saada bonuspisteen ettei nyt ihan täysin mun mieskorttia peruta.

Mutta vakavasti, epäilen että ainakin osa lähettelijöistä saa vallantunnetta inhotuksesta ja torjunnasta. Sama juttu jonkun kadulla lähentelyn kanssa; vaikea uskoa että kukaan uskoisi sellaisella oikeasti lohkeavan. Tai no mistäs minä tiedän kun en ole kokeillut.

Neris

Vs: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos
« Vastaus #17 : 04.11.2020, 23:38 »
On niitä dick picejä saatu pyytämättä, mutta oon mä myös niitä kysynyt välillä itsekin 🤷‍♀️ En traumatisoidu kysymättä lähetetyistä kyrpäkuvista, mutta huomautan kyllä asiasta miehelle ettei tekisi sitä jollekulle muulle joka ei sellaista välttämättä kestä tai halua nähdä ja että nyt ei ihan mennyt niinku piti ja seuraavalla kerralla funtsii vähän ja kysyy ennen ku lähettää varottamatta.

Ja kyllä mä saatan kiimassa pyytää potentiaaliselta panoseuralta dick piciä jos ei sitä ole syystä tai toisesta itse tarjonnut! 🤣 On se kiva nähä millanen meisseli siellä tulee olee vastassa ja jos on oikeen hyvännäkönen ni voi jopa lisätä innostusta.

Pip

Vs: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos
« Vastaus #18 : 04.11.2020, 23:59 »
Täytyy myöntää, kuten joskus vastaavanaiheisessa ketjussa, etten oo ite koskaan ees ehdottanut dickpicin lähettämistä, mutta sitä on muutaman kerran pyydetty (jälkikäteen sen kokemisen). Kerran ainakin jollekin niiden keräilijälle ja muille ihan yksityiskäyttöön. Voin kertoa, etteivät ne ole olleet koskaan mitenkään hyviä kuvia (kuvateknisesti siis). En vaan osaa tota kuvata ite.