Kirjoittaja Aihe: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos  (Luettu 3997 kertaa)


annavariations

Vs: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos
« Vastaus #1 : 01.09.2020, 18:01 »
Jopas!

Oon käynyt aiheesta keskusteluja peniksellisten seksikumppaneiden, ystävien ja satunnaisten juttukavereiden kanssa. Jotkut on sanoneet, että luvan kysyminen "tappaa tunnelman", mistä ollaan päästy keskusteluun tästä "tunnelmasta" (englanniksi käyty keskustelu, jossa tunnelmalla tarkoitetaan mood'ia).

Yksi mun peniksellinen kaveri sanoo, että dick pic'ien lähettäminen liittyy siis jokin määrittelemätön mood, muttei osannut selittää asiaa sen tarkemmin. Oon spekuloinut itsekseni, että (noiden tutkimustuloksissa mainittujen persoonallisuuspiirteiden lisäksi) ekshibitionismilla lienee osuutta asiaan. Varsinaista tutkimusta (täältä) lueskellessani huomaan, että ekshibbailu olikin yksi tutkituista muuttujista ja ennustaa ei-toivotun dick pic'in lähettämistä. Tämä nyt ei tietenkään tarkoita, että kaikki ekshibitionistit sellaista tekis.

Joka tapauksessa kiinnostavaa. En ole lukenut vastaavaa tutkimusta ennen!
Kiinnostavaa myös se, että tässä on tutkittu heteromiehiä. Olisikohan statsit erilaiset ei-heteroilla?

Pera

Vs: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos
« Vastaus #2 : 02.09.2020, 21:28 »
Onkohan peniskuvien vastaanottajalla ja lähettäjän fiiliksille sekä tarkoituksella yhteyttä? Käsittääkseni mm. tunnetut feministit sekä naispoliitikot saavat paljon dikkikuvia.

PallasAthene

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 154
  • EI kaveripyyntöjä ilman viestiä jos ei tunneta IRL
  • Galleria
Vs: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos
« Vastaus #3 : 02.09.2020, 21:39 »
Tämä oli kiinnostava tutkimus, ja oli kiva perehtyä alkuperäiseen akateemiseen lähteeseen. Osa tutkimustuloksista oli sellaisia, että ne tukivat omia ennakko-oletuksia, mutta osaa haastoi ne ja hyvä niin. Opin. Ymmärsin. Enkä vain tuomitse tai päivittele asiaa, joka on itselle näin "munattomana" vieras (siis kuvien lähettäminen - ei niiden vastaaottaminen).  Kannattaa perehtyä tuohon tutkimukseen jos haluaa haastaa omia näkemyksiään  :)

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 721
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos
« Vastaus #4 : 02.09.2020, 21:48 »
Olen haastanut omia näkemyksiä jo vuosia, mutten käsitä vieläkään dick picien lähettämistä. Kun lukee joitakin motiiveja, niin olisiko tehokkaampaa lähettää kuvia pyllyn reiästä?

Tästä heräsikin pari kysymystä. Kuinka moni miehistä dick picejä lopulta lähettelee ja preferoiko joku kullinsa sijaan pyllyn reikää?  ???

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 602
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos
« Vastaus #5 : 02.09.2020, 22:54 »
Iltalehdellä on tuolla terveyssivulla eri osioita, yksi niistä on "seksuaalisuus ja suhteet". Tämä dickpick juttu on kuitenkin osastolla "mieli ja masennus"  ;D ;D
 

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos
« Vastaus #6 : 03.09.2020, 06:35 »
Iltalehdellä on tuolla terveyssivulla eri osioita, yksi niistä on "seksuaalisuus ja suhteet". Tämä dickpick juttu on kuitenkin osastolla "mieli ja masennus"  ;D ;D

Liittyisiköhän jotenkin siihen mikä on lääketieteellinen näkemys tälle ilmiölle.
Sitä esiintyy vain heteroseksuaalisia miehillä. Siksi naisille tämä aiheuttaa vain negatiivisia tunteita.
”Kalukuvat liittyvät paljasteluhäiriöihin. Kyse on psykiatrisesta diagnoosista F65.2 - Paljasteluhäiriö. Tämän häiriön pääryhmä ovat sukupuoliset kohdehäiriöt (F65), jotka taas kuuluvat aikuisiän persoonallisuus- ja käyttäytymishäiriöihin.”

Ninuiitti

  • Vieras
Vs: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos
« Vastaus #7 : 04.09.2020, 14:51 »
Kyllä mun homokaveri saa kans munista kuvia, itseasiassa tuntuu että se on melkeen joku ihan hiljaa hyväksytty tapa tervehtiä homodeittisivuilla, eräänlainen kättely kikkelillä. Että ei oo mikään heteromiesten oma juttu!

annavariations

Vs: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos
« Vastaus #8 : 04.09.2020, 16:43 »
Kyllä mun homokaveri saa kans munista kuvia, itseasiassa tuntuu että se on melkeen joku ihan hiljaa hyväksytty tapa tervehtiä homodeittisivuilla, eräänlainen kättely kikkelillä. Että ei oo mikään heteromiesten oma juttu!

Tätä siis nimenomaan tarkoitan - että mitä erityispiirteitä ei-heteroiden kikkelikuvien lähettelyyn liittyy (vrt heterot). Ovatko esimerkiksi syyt, ennustavat tekijät tai vastaanotto erilaiset?

Amandi

  • Vieras
Vs: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos
« Vastaus #9 : 06.09.2020, 23:04 »
Ne kerrat, kun olen pyytämättä tai vastoin selkeää kieltoani saanut dick piccejä, ovat olleet vastenmielisiä tilanteita. Olen tulkinnut ne juuri niin, että tarkoitus on ollut nöyryyttää tai käyttää jonkinlaista valtaa.

Minua ei muuten ikinä kiihota kuva vieraan peniksestä. Pelkkä kuva? Nääh.

Jos etsisin seksiseuraa ja kysyisin, millainen kalu löytyy, olisi ihan kiva saada kuvakin. Jos on jo juteltu kuumia ja sovitaan kuvista, niin kyllä, tietty. Jos rakastan miestä, hänen laittamansa kuva tuovat mieleen upeat yhteiset hetket ja lupaavat uusia. Joissain tilanteissa kuva siis todellakin on tervetullut.

Mielelläni myös kuvaan itseäni, kumppaniani, meitä yhdessä.

Tarvii lukea tuo tutkimus. Itse asiassa eniten kiinnostaa, onko koskaan missään nainen vastannut dickb picin lähettäneelle, tuntemattomalle miehelle: "No nyt olen kyllä kuumana, milloin voidaan tavata?".

Fia

  • Vieras
Vs: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos
« Vastaus #10 : 07.09.2020, 19:58 »

Tarvii lukea tuo tutkimus. Itse asiassa eniten kiinnostaa, onko koskaan missään nainen vastannut dickb picin lähettäneelle, tuntemattomalle miehelle: "No nyt olen kyllä kuumana, milloin voidaan tavata?".

On. En kuitenkaan minä.

Olin kerran vuosi sitten työkeikalla kun samalla keikalla eri amnattiroolissa työskentelevä minua vanhempi eli silloin 40-50-vuotias nainen sai puhelimeensa kikkelikuvan. Häntä asia nauratti ja hän näytti sen meille kaikille. Kyseisellä naisella siis oli julkinen työnumero. Hän sitten vastasi lähettäjälle, että kukas siellä luuraa ja mies väitti lähettäneensä kuvansa "vahingossa väärään numeroon". Silti siitä lähti flirttailu liikkeille. Kyllä siinä sitten naamakuvatkin vaihtui. Ja jäin siihen käsitykseen, että treffitkin sovittiin tai ainakin asiaa harkittiin.

Edelleen, vuosien jälkeen, olen tästä aika hämmentynyt. Mutta kukin toki makunsa mukaan. Ehkä hän oli se yksi sadasta. Tavallaan ihailen rempseää asennetta ja sitä ettei hän missään vaiheessa kokenut oloaan uhatuksi tms.

Selkeyden vuoksi mainittakoon ettei hänen toimenkuvansa liittynyt mitenkään erotiikkaan.

gnome

Vs: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos
« Vastaus #11 : 21.10.2020, 12:02 »
Pari kertaa oon pyytämättä dick picin saanu ja kumpikin tapaus oli kavereita. Tosin kumpikin halus päästä panemaan mua, mistä en innostunu ja myöhemmin sitten katkassu näihin välit.

Sanosin että joillakin dick picin lähettelyyn liittyy epävarmuus siitä omasta kyrvästään kun kysellään että mitä mieltä on niitten kyrvästä (tähän ilmiöön törmänny alastonsuomessa paljon, toki kaikki tapaukset ei ole tästä syystä kyselly), ei siis aina ole mistään alistamisesta kyse.

Bizarre72

  • Vieras
Vs: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos
« Vastaus #12 : 22.10.2020, 07:30 »
Itse en henkilökohtaisesti ymmärrä munan kuvien lähettämistä kenellekään. Ei ole koskaan tullut mieleen, että kuvaisin omaa värkkiäni. Nehän on kaikki saman näköisiä, pituus ja paksuus vaihtelee. Mutta jokainen taaplaa tyylillään.

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos
« Vastaus #13 : 22.10.2020, 08:39 »
Nehän on kaikki saman näköisiä, pituus ja paksuus vaihtelee.

No ei ne kyllä oo kaikki saman näköisiä. Tai sitten sulla on melko suppea kanta mihin verrata

Lutka matkassa

Vs: Dickpickien lähettelystä tutkimustulos
« Vastaus #14 : 04.11.2020, 22:30 »
Ei todellakaan ole saman näköisiä.
 
Lainaus
Siksi naisille tämä aiheuttaa vain negatiivisia tunteita.
Väärin.
Itse pidän kullikuvista ja saankin niitä ihan kiitettävissä määrin. Tosin yleensä siinä vaiheessa, kun tunnelma on jo muuttunut uskaliaammaksi, eikä ihan kätellessä, mutta joskus kyllä varsin varhaisessa vaiheessa tutustumista. Pääosin ihan tervetulleita, joskus se lupa jopa pyydetään. Muutama on tullut niin, ettei oikeestaan ois tarvinnut, mutta helposti ne jättää huomiotta tai jos asiasta on maininnut, että enpä tilannut, on kyllä lähettävä pahoitellut ja ymmärtänyt että harkinta on pettänyt. 

Videot toki on vielä kivempia.   :-*