Kirjoittaja Aihe: Cottoncandyn tuparit Kuopiossa!  (Luettu 1836 kertaa)

Cottoncandy

Cottoncandyn tuparit Kuopiossa!
« : 06.09.2020, 19:06 »
Noniin juu elikkäs...

Hattaralan tuparit 19.9!

Jotain esim 16:00 eteenpäin? Ettei mee super myöhään meluaminen ja mie saa heti häätöä.  :D
Kuopiossa, ihan silleen semilähellä keskustaa ja bussit kulkee. Osoitteen (ja tyyliin mun numeron) saa yv.  ^-^

Ja saa toki tulla aiemmin/olla yötä yms kaikkea. Ei täällä mitään ihmeellistä tapahtune, mut jotain ruokaa teen ja juomaa hankin ja saa tuoda omia eväitä tai nyyttärihenkisesti tai mitä ikinä. Kämpässä on 60 neliöö, mut eiköhän tänne mahdu. Mulla on 160 levee sänky, josta saa vaahtomuovipatjan lattialle ja sit sohvalle mahtuu yks, luultavasti minä jos joku käyttää sänkyä, koska toi sohva ei oo monen mielestä hyvä nukkumis alusta.
Vapaata ohjelmaa, mut ku kaikki mahdolliset tulijat lie enemmän tai vähemmän pervoja niin pervoilla saa ja kannattaa.  :) Hattaratäti ei heristä sormea.  C:) (mulla on paljon leluja haha.) Jos löydän jostain sopuhintaisen kajarin niin saadaan jopa musiikkia, mut jos jollain on soittolistaa niin en pistä pahakseni, mun listasta tulisi outo.

Thanks, bye, welcome.  ^-^

Sindex

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 749
  • Galleria
Vs: Cottoncandyn tuparit Kuopiossa!
« Vastaus #1 : 06.09.2020, 20:08 »
Onnea uuteen kotiin :)

Cottoncandy

Vs: Cottoncandyn tuparit Kuopiossa!
« Vastaus #2 : 06.09.2020, 20:52 »
Kiitti.  ^-^ vielä kun sais laatikot purettua.  :o

Cottoncandy

Vs: Cottoncandyn tuparit Kuopiossa!
« Vastaus #3 : 16.09.2020, 14:23 »
Nostelen tätä vielä, jos joku haluaa tätä kautta ilmoittautua.  :D Ohan tää ehkä vähän hassu ilmoitus, mut hei, miksei.

Light

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 282
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Cottoncandyn tuparit Kuopiossa!
« Vastaus #4 : 16.09.2020, 22:05 »
Ihku ilmo. Onnea Kuopioeloon.  :)

Lohikeisari

Vs: Cottoncandyn tuparit Kuopiossa!
« Vastaus #5 : 17.09.2020, 15:40 »
Hyvää tuparointia, harmi ku muu elämä :(

Cottoncandy

Vs: Cottoncandyn tuparit Kuopiossa!
« Vastaus #6 : 17.09.2020, 21:18 »
Heh. No mut, kyl mun luo saa aina tulla jos haluu majapaikkaa täältä.  ^-^ hattaratädin bed and breakfast.  :D Emäntä on ehkä vähän outo.

Lohikeisari

Vs: Cottoncandyn tuparit Kuopiossa!
« Vastaus #7 : 18.09.2020, 13:40 »
Ihanan outo  :) Pidetään mielessä.

Heh. No mut, kyl mun luo saa aina tulla jos haluu majapaikkaa täältä.  ^-^ hattaratädin bed and breakfast.  :D Emäntä on ehkä vähän outo.