Kirjoittaja Aihe: Itkeminen  (Luettu 7030 kertaa)

R75

  • Vieras
Vs: Itkeminen
« Vastaus #15 : 19.05.2021, 21:47 »
Itku on minusta hyvä reaktio kipuun ja joihinkin muihin asioihin. Pidän ilman muuta siitä, jos vaikka piiskattava itkee. Haluan kuitenkin olla varma, että itku johtuu oikeasta syystä eikä esimerkiksi ahdistuksesta.

ElmiMika

  • Vieras
Vs: Itkeminen
« Vastaus #16 : 01.08.2021, 14:49 »
Ei ole vielä sessiossa tuo itku tullut esille, mutta sadistina tiedän siitä tykkääväni. Varsinkin jos se johtuu piiskaamisesta tai muusta Minun tekemisestä. Minusta on huikeaa jos orgasmiin liittyy itku, silloin olen todennäköisesti tehnyt jotain mitä ei ihan aina tapahdu.

turhis

Vs: Itkeminen
« Vastaus #17 : 22.10.2021, 20:24 »
Mun mielestä puuhat on jääneet vajaaksi jos en itke. Itken kyllä suht helposti, kivusta, nautinnosta, kivun loppumisesta tulevasta helpotuksesta, kovasta orgasmista...

Jos D itkisi, olisin ihan kusessa enkä tietäisi mitä tehdä :))

Mastermind77

Vs: Itkeminen
« Vastaus #18 : 22.10.2021, 22:01 »
Itkeminen on kaunista kunhan se on osa matkaa eikä päämäärä.

napakettu

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 223
  • Galleria
Vs: Itkeminen
« Vastaus #19 : 23.10.2021, 10:52 »
Itken sessiossa pelosta, häpeästä ja koska mua sattuu. Saatan itkeä myös liian ihanasta orkusta. Joskus itken halauksesta ja sylistä ja hellyydestä, sillä mun elämässä ei ole sellaista kuin sessioissa ja se on surullista.

Itkeminen ei auta mitään ja se vaan on asia joka tapahtuu, tulee ajatusten ja tunteiden mukana itsestään.

Muussa elämässä itken, jos raivostun. Hyvin harvoin. Ja surulliset leffat ja kirjat itkettää tai ihan vaan surullisen asioiden muistaminen, vaikka kuolleiden rakkaiden ja merkityksellisten ihmisten. Kuukauden ajasta riippuen myös kaikki maailman hylätyt kissanpennut voivat itkettää tai kauniin autiotalon rikotut ikkunat tai klassinen musiikki.

Itkeminen on noloa ja rumaa ja siitä tulee paljon räkää. Naama muuttuu kirjavaksi ja jälkeenpäin saa kamalan päänsäryn. Nestettä ja buranaa.

Hienointa on, kun D nauttii siitä herkkyydestä, että saa kovin pienellä aikaan itkua, vaikka pelottelemalla sanoillaan tai sillä, että on vihainen tai pettynyt. Ja se, että rään ja rumuuden D voi kokea ihanana, - voiko kuvitella mitään nöyryyttävämpää.

Itkemisestä tulee tyhjä, puhdas ja vapautunut olo. Itkeminen on hyvä asia enkä haluaisi elää, jos en voisi itkeä, kokea syvästi ja suuresti.

Rama

  • Vieras
Vs: Itkeminen
« Vastaus #20 : 23.10.2021, 11:25 »
Muistaakseni yhden kerran nuorempana on sessioinnissa meinannut hanat aueta, mutta siihen suhtauduttiin hämmentyneesti ja toiminta keskeyttäen, toki huolehtivasti negatiivista reaktiota varoen, mutta en sitten itsekkään estoista ja niihin tulleesta murtumasta hämmentyneenä osannut ilmaista että kokemus olisi voinut olla positiivinen jos tunnetilan olisi antanut vaan tulla. Itkun pelkääminen ja asian jättäminen keskustelematta aiheutti sen että syntynyttä murtumaa defenssissä vahvisti teräksellä ja betonilla, ja tämäntyyppiset kokemukset muissakin elämäntilanteissa ovat luoneet tunnelukon jossa alkaa vain naurattamaan silloin kun pitäisi ennemminkin itkeä. Mutta ehkä joskus vielä. :D

SusieQutie

  • Vieras
Vs: Itkeminen
« Vastaus #21 : 16.11.2021, 08:45 »
Itselle itku on luontainen reaktio yhtään suurempiin tunteisiin. Kokonaisvaltainen seksikokemus voi saada kyyneleet vierimään. Myös piiskaus ja varsinkin terävä kipu voi saada itkuhanat auki ihan vaan avuttomuuden tunteesta. Mut se ei oo itelle ainakaan huono juttu ja tähän saakka ei oo ollut muillekaan😇.
On vain hyvä saada sitten sellasta kunnollista huolenpitoa ajan kanssa näiden jälkeen. Sen puute ja aftercaren suorittaminen jotenkin mahdollisimman nopeasti olivat syynä edellisen domini kanssa teiden erkaantumiseen🤷🏻‍♀️😔.

Eleria

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 148
  • Switching around
  • Galleria
    • Valokuvaus byEleria
Vs: Itkeminen
« Vastaus #22 : 09.12.2021, 15:54 »
Dommena mua ei itku haittaa. Veikkaan, että "itkun tyyli" (eli itkeekö kovasta kivusta vai itkeekö siksi, että joku lukko on auennut) voinee vaikuttaa, sillä en ole lainkaan sadistinen henkilö, mutta ainakaan vielä ei ole tullut häiritsevää itkua vastaan. Jos näen, että itku tulee nyt jostain, mikä tipauttaa sub'n pois roolistaan, lasken heti itsekin irti omastani ja olen tukena, muuten otan itkun osana sessiota. Mun tyyli on muutenkin varsin hoivaava. Ja aftercare tietysti mukana - itkutilanteessa musta tärkeää myös jutella itku läpi ihan keskustelemallakin.

Subina olen nyt viimeisen puolen vuoden aikana itkenyt kolmasti ja jokainen kumppani ottanut sen todella hyvin vastaan. Kahden kohdalla en ehtinyt edes varoittaa, kolmatta ehdin. Itku johtunut kaikilla kerroilla siitä, että nautinto ollut suuri ja olen tuntenut voivani avautua henkiseltä tasolta asti, eli todella vapauttavaa itkua, mikä vaan voimisti nautintoa. Jokaisen kanssa he pitivät vain entistä enemmän kiinni, kunnes sain rauhotuttua oloni, joten oli turvallinen olo.

marionilla

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 90
  • Sydän, mitä sahaat?
  • Galleria
Vs: Itkeminen
« Vastaus #23 : 09.12.2021, 16:08 »
Mä oon herkkä ja liikutun kyyneliin ja itken helposti. Se on asia jonka kerron kyllä myös etukäteen uudelle kumppanille koska (D-)ihmisten suhtautuminen itkuun on myös ollut vaihtelevaa, vähän niinkuin varoitan et oon tämmönen, ei toinna pelästyä. Itku voi tulla kivusta, alistumisen tunteesta, orgasmien hetkellä, ilosta, liikutuksesta, jos koen jonkun asian kauniina tai puhuttelevana... Sessioissa itku ei tarkoita sitä et sessio pitäisi keskeyttää. Eikä se ole vaarallista, useimmiten puhdistavaa, sielunpesuvettä.

ElmiMika

  • Vieras
Vs: Itkeminen
« Vastaus #24 : 26.03.2022, 11:14 »
Nyt kun tuo itku on subilta tullut, niin ai että se tuntuu hyvältä. Luotan aina siihen, että s käyttää keltaista ja punaista silloin jos jokin asia on liikaa. Itku on hyvästä itkekää kun siltä tuntuu.

Tyttöpoika30

  • Vieras
Vs: Itkeminen
« Vastaus #25 : 26.03.2022, 22:24 »
Itkeminen on kaunista kunhan se on osa matkaa eikä päämäärä.

Hybin sanottu