Kirjoittaja Aihe: Itkeminen  (Luettu 7031 kertaa)

KissySweet

Itkeminen
« : 22.09.2020, 19:12 »
Miten domit ja dommet suhtautuvat itkemiseen? En ole age player tai mitään. Tulee tippa linssiin jo kun syön maukasta ruokaa.
Haluaisin kuulla kokemuksia tästä.

spoiled

  • Vieras
Vs: Itkeminen
« Vastaus #1 : 22.09.2020, 19:25 »
Miten domit ja dommet suhtautuvat itkemiseen? En ole age player tai mitään. Tulee tippa linssiin jo kun syön maukasta ruokaa.
Haluaisin kuulla kokemuksia tästä.

Kai se on yksilöstä kiinni. Joku haluaa että sub itkee, toinen ei missään nimessä. Itse tahtoisin itkeä (se varmaan vapauttaisi mukavasti) ja domit joiden kanssa olen ollut ovat halunneet että itken, mutta itku ei vaan tule, vaikka minua kuinka hakataan.

SaRu

Vs: Itkeminen
« Vastaus #2 : 22.09.2020, 19:37 »
Piiskaamalla minuukaan ei itkemään oo saanu kukaan.
Muutenkaan en oikein pysty itkemään muiden läsnäollessa.
Pari kertaa on käynyt lähellä ja yhden kerran sitten hillintä petti ja itkinkin vähän.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Itkeminen
« Vastaus #3 : 23.09.2020, 01:20 »
Itkun vaikutus riippuu siitä, mistä se johtuu.
Kyyneleet toki aina maistuu hyvältä.  :o

Jokunarttu

  • Vieras
Vs: Itkeminen
« Vastaus #4 : 27.09.2020, 18:59 »
Tuli taas vaihteeksi viikonlopun aikaan itkettyä (hyvää itkua) niin maan perkeleesti, kun Herra kuljetti narttunsa toistuvasti äärettömään nautintoon ja ylikin. Osa orgasmeista tulee aina kyynelten kanssa, ja jälkeenpäin vasta itkettikin, kun kaikki oli niin täydellisen hyvin.
Tämä kuuluu kohdallani pakettiin, eli itku täytyy hyväksyä, jos kanssani tahtoo jotain seksihommia harrastaa. Toki tällainen ominaisuus aiheuttaa ensin hämmästystä, mutta moitteita tai muutakaan dissaamista ei ole kohdalle onneksi sattunut.
Paha itku on sitten se, joka tulee esimerkiksi ahdistuksesta, epäreiluudesta, liian suurista vaatimuksista tai välinpitämättömyydestä, ja sitä aiheuttavia ihmisiä opettelen poistamaan elämästäni.
Kipuitkua ei sitten kovin helposti tulekaan, tai sitten en ole (onneksi?) törmännyt sellaista aktiivisesti hakevaan tyyppiin :)

*Edit typo
« Viimeksi muokattu: 27.09.2020, 22:19 kirjoittanut Jokunarttu »

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1423
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Itkeminen
« Vastaus #5 : 27.09.2020, 21:30 »
Itku on tunne. Tai tunteen seuraus. Tervetullut ja ei lainkaan väheksyttävä.
Jos subi itkee kivusta niin kiihotun, jos hyvästä olosta niin sieluni sulaa. Jos siitä, että kaikki on menny väärällä lailla vituilleen niin sitten on aika pohtia yhdessä mitä olisi pitänyt tehdä paremmin.
Antaa kaikkien tunteiden vaan tulla, hyviä ja merkityksellisiä on ne.

Violation

  • Vieras
Vs: Itkeminen
« Vastaus #6 : 18.05.2021, 22:41 »
Minä itken usein ja paljon. Pidän tätä hyvänä asiana; se puhdistaa ja purkaa tunteita. Itken ilosta, itken surusta, itken kivusta, itken kun nautin. Myös seksin aikana saatan itkeä ja silloin, kun mua piiskataan. Joidenkin kumppaneiden mielestä mun herkkyys on ollut kiusallistakin, mutta he olivatkin vääriä kumppaneita minulle.

emeritus

  • Vieras
Vs: Itkeminen
« Vastaus #7 : 19.05.2021, 01:42 »
Muuan sub-nainen, itse piiskaamisen(sa) suunnittelua neuvoteltaessa kysyi minulta:
"..., mutta k e s t ä t  s ä  sit, jos mä siinä sit niinku itken? ???, täten m i n u n hyvinvoinnistani edeltä käsin jo h u o l t a  - hyvin liikuttavasti :love:
kantaen, mikä tiedustelu yllätti(kin), joten kerroin , että no totta ihmeessä ja kivaa vaan on, jos itkettää/itket, kun minusta se luo tunnelman
intiimiyttä vain... Niin ja lopetan tietysti sopimuksen mukaisesti yms, että kyllä se itkunvollotus vaan passaa, elä siitä huolta kanna...

ITKEMISESTÄ yleisesti: ilman d/s-asetelmia ollenkaan:
Itkeä vollottaisin s u u r e l l a  t u n t e e l l a  Omia Ahdistuksiani kauas poies, mutta henk.koht tämä itse-terapeuttinen menetelmä :)
ei mulla onnistu. Ei niin millään! :(  Yrityksiä on joskus ollut, mutta aina on moinen sortunut vain - itseänikin kammottavan :o  kuuloiseksi
äheltämiseksi, ja lopettanut olen äkisti, viimein peljästyen, miltä on mahtanut naapuriinkin kuulua, räplääkö jo siellä että 112, kohta
poliisi ovella: " mikä möly siellä on! Tulkaas ulos! Henkeäkö siellä joltain viedään!". Sellaista aiheesta itse, yleisesti, viistolla umpipimeellä
-kornillakin kai(?) huumorilla/"huumorilla" - itseni läpikotaisin tunteva/tietävä kun olen, sano! Tottamaar, notta!  ... sukujuurekkin, toiselta
puolen, Etelä-Pohojommaalta kun on!
« Viimeksi muokattu: 19.05.2021, 02:44 kirjoittanut emeritus »

Kapteeni Turska

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 9
  • Omituinen kaveri
  • Galleria
Vs: Itkeminen
« Vastaus #8 : 19.05.2021, 06:01 »
Itku olisi ainakin minulle hämmentävä ja toiminnan ainakin hetkeksi lopettava kokemus. Olisi hyvä tietää etukäteen mikäli sub on itkuherkkä. Ennen sessioita tapahtuvassa neuvottelussa asia olisi hyvä ottaa esille.

mirbe

  • Vieras
Vs: Itkeminen
« Vastaus #9 : 19.05.2021, 09:24 »
Itse saatan itkeä ennemmin nautinnosta ja vaikkapa siitä että joudun nöyrtymään tai  tunnustamaan tehdyt mokat. Olen kertonut Herralle, että jos itken, se ei tarkoita että sessio pitää lopettaa ja se on yksinkertaisesti jonkinlainen tunnekuohu, jota sessioinnilla haenkin. Kehomuisti on vahva, joten koen itkun vapauttavana, puhdistavana ja rentouttavana asiana. Toisinaan oloni on tosi stressaantunut ja odotan sessiota, jotta saisin tällaisen purkauksen.

Wasabi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 238
  • Galleria
Vs: Itkeminen
« Vastaus #10 : 19.05.2021, 09:46 »
Itse olen aika itkuherkkä, ja vaikka olenkin myös pikkuinen, ei itkeminen mielestäni ole mikään pikkuisten yksinoikeus. Kipu aiheuttaa itkureaktion, samoin kuin nautinto, monesti muutkin jollain lailla intensiivisen intiimit hetket avaavat kyynelkanavani varoittamatta, enkä aina itsekään ymmärrä miksi itken. Onneksi omistajani on oppinut ja hyväksynyt tämän, eikä säikähdä kyyneleitäni. Kuulemma se on hänelle söpöä, ja sadistina välillä nautinnollistakin.  ::) Itse pidän tätä puoltani rasittavana, mutta vähemmän hävettävänä kuin joskus aiemmin.

Mekin ollaan sovittu, että pillitys ei vastaa turvasanaa, koska se on itselleni niin luonnollinen reaktio, eikä tarkoita että jokin rajani olisi ylitetty. Kuitenkin jos itken ihan hirveästi alistamisen yhteydessä, niin menen myös todennäköisesti aika syvälle subspaceen, jolloin jälkihoidon tarve voi olla vähän suurempi.

Neris

Vs: Itkeminen
« Vastaus #11 : 19.05.2021, 11:32 »
Mulla on aika vaihteleva suhde itkemiseen. Yleisesti saatan helposti itkeä, vaikka naurun tai jonkin surullisen asian / yleisen teeman yhteydessä. Kyynel saattaa ihan estoitta vierähtää poskelle jonkin surullisen leffan / sarjan / dokumentin aikana eikä mulla ole minkäänlaista ongelmaa tollasten tilanteiden kanssa. Nauran usein myös niin paljon etten saa henkeä, jolloin räkä ja kyyneleet lentävät ;D Itseeni liittymättömien asioiden vuoksi (muiden suru, empatia muita kohtaan jne) itken siis helposti muiden seurassa enkä koe siinä mitään outoa tai väärää, mutta heti kun pitäisi itkeä itseni vuoksi, se onkin paljon vaikeampaa. Varsinkin, jos siinä on joku näkemässä.

Jos joku koittaa saada mua henkilökohtaisesti murtumaan tai jos mulla on henkilökohtaisia asioita, jotka painaa mun mieltä, niin sellasten asioiden kanssa en todellakaan halua itkeä kenenkään läheisyydessä ja se itkeminen vituttais mua suuresti, varsinkin jos joku muu sen näkisi. Esim. piiskatessa niin teen kaikkeni ettei itku tulisi, koska mua vituttais murtua sillä tavalla jonkun edessä. Omien analyysien mukaan se liittyy ehkä siihen, että mun on vaikea luottaa kehenkään niin täydellisesti, että uskaltaisin vuotaa omat henkilökohtaiset suruni muiden kannettavaksi tai tietoon? Olen kasvanut sellaisessa ympäristössä, missä itkusta ei ole hirveästi ole ollut hyötyä enkä ole ikinä sen avulla saanut mitään empatiaa, niin sen funktio on vääristynyt mulle.

En näe itkua missään tilanteessa heikkouden merkkinä, en muiden enkä edes itseni kohdalla, mutta minua ärsyttää henkilökohtaisesti vuodattaa kyyneleitä itseni takia. Muiden vuoksi kyllä vuodatan niitä mieluusti ja myös kannustan muita olemaan avoimia kyyneleidensä kanssa, eli tämä itkun funktion vääristymä koskettaa vaan ja ainoastaan omia asioitani. Mutta koska bdsm-sessiot ovat osa minua, niin en mieluusti itke niissäkään. Ja jos itken ja partnerini sen näkee, niin se vituttaa. Osittain tätä painetta on ehkä lisännyt se, että olen masokisti-sub ja tämä leima luo painetta KESTÄÄ KAIKKI KIPU, NYT JA AINA. Tiedän, että masokistius ei riipu siitä itkeekö kivun kanssa vai ei, mutta tämä onkin osa omaa ajatuksellista vääristymääni, joka saa minut ajattelemaan, että nyt kun itken kivun takia, niin en ansaitsekaan enää olla masokisti.

Itsekseni kyllä osaan itkeä ja purkaa sillä tavalla omaa suruani ja ahdistustani, jos niitä ikinä on. Mutta toisen seurassa en sitä tee, ja jos niin tapahtuu, niin vituttaa kyllä perkeleesti.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Itkeminen
« Vastaus #12 : 19.05.2021, 12:49 »
Luonnollinen reaktio. Ei haittaa itteeni. Oli sitten sessioss tai sen ulkopuolella.
Ehkä sitä saatto ekoilla kerroilla vähän hämmentyy ku tuli vastaan noin vahvoja tunnereaktioita.

Itse itken ku siltä tuntuu ni suon muille saman oikeuden.

SwitchBaker

Vs: Itkeminen
« Vastaus #13 : 19.05.2021, 14:18 »
Dommena mulle on ihan ok, että subini itkee. Tosin herkkyys siihen on hyvä tietää etukäteen. Pääsääntöisesti liitän itkun luonnollisesti subspaceen tai sovittuun kipuun, jossa mennään sietokyvyn yli, muissa tapauksissa huolestuisin ja tsekkaisin, olisiko turvasanan paikka.
Ja musta erityisesti miehen kyyneleet on erityisen kaunista katsottavaa ❤️

Light

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 282
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Itkeminen
« Vastaus #14 : 19.05.2021, 16:00 »
Subina on jokseenkin tyydyttävää nähdä toisen nauttivan omasta itkusta.  ^-^