Baarin kannatusmaksut
Ja Fia eniten mulla tökkäs noi psychen kommentit joita ei sit oltu ees valmis perustelee. Sä olit vaan osana samaa ketjuu jota lainasin.Itse panostan tyttäreeni enemmän kuin vain spermatipan tai pari.
Lainaus käyttäjältä: kokeilija - 16.11.2020, 15:39Lainaus käyttäjältä: Fia - 16.11.2020, 14:59Lainaus käyttäjältä: hihaton - 16.11.2020, 13:36Kaikesta tästä huolimatta varsinkin koronan aikaan on edelleen ollut sellaisia hetkiä, kun huomion puute ja yksinolo ovat tuntuneet ylitsepääsemättömän kurjilta ja ahdistavilta, mutta onneksi ystäväpiiri on kannatellut niiden aikojen yli. Yksi positiivinen kommentti kivalta naiselta saattaa kantaa viikkoja, kun sellaiset ovat kovin harvassa.Tämä oli kaiken kaikkiaan hieno ja rohkea kirjoitus. Varmaankin myös sitä, mitä aloittaja haki ja mille pyrki luomaan tilaa.Kiitos tästä.Tämä särähtää nyt minulle pahasti. Minusta ei ole mitään rohkeaa siinä että tilaa annetaan vain niille joilla nyt on asiat hyvin, ja niiden tunteet joilla ei ole samanlainen tuuri käynyt sivuutetaan toksisesti maskuliinisina. En ymmärrä miten samalla hengenvedolla voi puhua toksisesta maskuliinisuudesta, kun naisena täysin kyseisen kokemuspiirin ulkopuolelta kertoo millaiset tunteet ovat miehelle hyväksyttäviä tuoda esille ja kehuu muita jotka lyttäävät heikommassa asemassa oleviaan. Oli PUA-tekniikoista mitä mieltä tahansa, se että hukkuva tarttuu mihin tahansa oljenkorteen ei ole naureskelun, sivuuttamisen ja ilkkumisen asia. Ette te menisi saattohoidossa oleville itkeville ja vihaisille kertomaan miten se katkeruus ja itsesääli ei mitään auta, ja pitkittynyt yksinäisyys on erityisesti miehille ihan oikea elämän ja kuoleman kysymys. Jos kerran laskee itsensä feministiksi, niin joutaisi pystyä tarkastamaan omia etuoikeuksiaan ja antamaan sitä paljonpuhuttua tilaa niille joilla on oikeasti paha olla.Hihatonhan kertoi tuossa puheemvuorossaan nimenomaan siitä, miten pahalta se yksinäisyys tuntuu. Siksi se on minusta juuri on rohkea teksti.Ja mä oon koittanu edellä puhua siitä, kuinka musta (edelleen eteenkin sen näkemäni Docventures-dokkarin katsomosen jälkeen) PUA-teollisuus nimenomaan käyttää hyväkseen haavoittuvassa asemassa olevia miehiä; lupaa mahdottomia, rahastaa kalliilla kursseilla, tarjoaa toivotun parisuhteen ja/tai naisten huomion sijaan naisvihassa rypevän miesyhteisön ja sylkee lopulta loppuun kaluamansa entiset asiakkaat ulos entistä rikkinäisempinä.^Feministinä mä olen huolissani tuosta.
Lainaus käyttäjältä: Fia - 16.11.2020, 14:59Lainaus käyttäjältä: hihaton - 16.11.2020, 13:36Kaikesta tästä huolimatta varsinkin koronan aikaan on edelleen ollut sellaisia hetkiä, kun huomion puute ja yksinolo ovat tuntuneet ylitsepääsemättömän kurjilta ja ahdistavilta, mutta onneksi ystäväpiiri on kannatellut niiden aikojen yli. Yksi positiivinen kommentti kivalta naiselta saattaa kantaa viikkoja, kun sellaiset ovat kovin harvassa.Tämä oli kaiken kaikkiaan hieno ja rohkea kirjoitus. Varmaankin myös sitä, mitä aloittaja haki ja mille pyrki luomaan tilaa.Kiitos tästä.Tämä särähtää nyt minulle pahasti. Minusta ei ole mitään rohkeaa siinä että tilaa annetaan vain niille joilla nyt on asiat hyvin, ja niiden tunteet joilla ei ole samanlainen tuuri käynyt sivuutetaan toksisesti maskuliinisina. En ymmärrä miten samalla hengenvedolla voi puhua toksisesta maskuliinisuudesta, kun naisena täysin kyseisen kokemuspiirin ulkopuolelta kertoo millaiset tunteet ovat miehelle hyväksyttäviä tuoda esille ja kehuu muita jotka lyttäävät heikommassa asemassa oleviaan. Oli PUA-tekniikoista mitä mieltä tahansa, se että hukkuva tarttuu mihin tahansa oljenkorteen ei ole naureskelun, sivuuttamisen ja ilkkumisen asia. Ette te menisi saattohoidossa oleville itkeville ja vihaisille kertomaan miten se katkeruus ja itsesääli ei mitään auta, ja pitkittynyt yksinäisyys on erityisesti miehille ihan oikea elämän ja kuoleman kysymys. Jos kerran laskee itsensä feministiksi, niin joutaisi pystyä tarkastamaan omia etuoikeuksiaan ja antamaan sitä paljonpuhuttua tilaa niille joilla on oikeasti paha olla.
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 16.11.2020, 13:36Kaikesta tästä huolimatta varsinkin koronan aikaan on edelleen ollut sellaisia hetkiä, kun huomion puute ja yksinolo ovat tuntuneet ylitsepääsemättömän kurjilta ja ahdistavilta, mutta onneksi ystäväpiiri on kannatellut niiden aikojen yli. Yksi positiivinen kommentti kivalta naiselta saattaa kantaa viikkoja, kun sellaiset ovat kovin harvassa.Tämä oli kaiken kaikkiaan hieno ja rohkea kirjoitus. Varmaankin myös sitä, mitä aloittaja haki ja mille pyrki luomaan tilaa.Kiitos tästä.
Kaikesta tästä huolimatta varsinkin koronan aikaan on edelleen ollut sellaisia hetkiä, kun huomion puute ja yksinolo ovat tuntuneet ylitsepääsemättömän kurjilta ja ahdistavilta, mutta onneksi ystäväpiiri on kannatellut niiden aikojen yli. Yksi positiivinen kommentti kivalta naiselta saattaa kantaa viikkoja, kun sellaiset ovat kovin harvassa.
Niin, ja ennen kaikkea kertoi miten tuuri on käynyt, joten nyt ei tunnu niin pahalta, siitä on sen takia helppo kirjoittaa ja palkinnoksi saa kehuja rohkeudesta. Sen sijaan jos kertoo miten paskaa elämä on nyt, saa päälleen valitusta useamman henkilön toimesta siitä miten ei pidä olla katkera ja rypeä itsesäälissä; Kumpi näistä on rohkeampaa?Ja jos kerran olet huolissasi, niin voisit miettiä onko oma ulosantisi sellaista mikä parantaa sitä rikkinäisyyttä, vai oletko vain osa ongelmaa.
Tiedän, että evolutiivisia mekanismeja ja niiden vaikutuksia nykyaikana tulkitaan ja ymmärretään hyvin helposti väärin, ja sitten taas tällaisessa ketjussa ei ole mitään mahdollisuutta alkaa selittämään asioita aivain juurta jaksain. Väärinymmärrysten vuoksi evoluutiopsykologiakin tuomitaan helposti huuhaaksi, tai kuten Balthazar sanoi, evoluutiolässytykseksi. edit. lisää selvennystä
Lainaus käyttäjältä: kokeilija - 16.11.2020, 16:05Niin, ja ennen kaikkea kertoi miten tuuri on käynyt, joten nyt ei tunnu niin pahalta, siitä on sen takia helppo kirjoittaa ja palkinnoksi saa kehuja rohkeudesta. Sen sijaan jos kertoo miten paskaa elämä on nyt, saa päälleen valitusta useamman henkilön toimesta siitä miten ei pidä olla katkera ja rypeä itsesäälissä; Kumpi näistä on rohkeampaa?Ja jos kerran olet huolissasi, niin voisit miettiä onko oma ulosantisi sellaista mikä parantaa sitä rikkinäisyyttä, vai oletko vain osa ongelmaa.Tuuri?Minä nimenomaan kirjoitin, että olen treenannut sosiaalisia taitoja ja kiivennyt erilaisten hankaluuksien yli koko aikuisikäni. Ei ole juuri ollut sellaista päivää, ettenkö olisi tehnyt jotain niiden vaikeuksien voittamiseksi, oli se sitten itseni altistamista pelottaville sosiaalisille tilanteille tai uuden treffipalvelun kokeilua, josko siellä pärjäisi lyhyydestään huolimatta. Olen minäkin joskus marissut siitä, miten parinhakumarkkinat ovat epäreilut, mutta hyvin pian päädyin siihen toteamukseen, että tämä on asia jolle en voi mitään. Pidän suurena viisautena muuttaa niitä asioita, joita voi muuttaa, ja elää niiden asioiden kanssa, joita ei voi muuttaa. Tämän lisäksi on hyvä osata erottaa, mikä asia menee mihinkin kategoriaan.Mulla on edelleen silloin tällöin riittämättömyyden tuntemuksia, epätoivoa, alakuloa ja hylätyksi tulemisen pelkoa, mutta ainakin voin katsoa hyvillä mielin taaksepäin ja todeta, että parhaani tein ja tartuin niihin asioihin, joihin pystyin. Sillä tiellä on ollut helvetisti mutkia, epäonnistumisia, virheitä ja ihan puhdasta mulkkuuttakin, mutta tärkeintä on ollut kehitys ja matka kohti sitä suuntaa, jota elämältäni olen toivonut. Deittimarkkinat eivät ole ainakaan reilummat kuin aloittaessani, mutta oma elämä on huomattavasti parempaa nyt, kun olen itse tehnyt parhaani sen eteen.Ja kyllä, minut on helppo diskata keskustelusta koska olen jossain muualla kuin aloituskuopassani, minulla on omat etuoikeuteni (opiskeluun sopiva pää, ihan ok kasvonpiirteet, mahdollisuudet kouluttautua) ja olen jo sen suurimman työni tehnyt. Toisaalta moni niistä asioista, jotka omaa tilannettani ovat auttaneet (korkeakoulutus, hyvä ryhti, supliikkitaidot) katson ihan omiksi ansioikseni, koska kaikkien eteen olen tehnyt vuosikausia töitä. Ehkä naiset saavat nämä asiat helpommalla, ehkä eivät, mutta ei se tilanne minun osaltani mihinkään muutu jos jään tuleen makaamaan.
Pitää muistaa että naiset niitä lapsia haluavat ja miehet tähän tahtoon taipuvat koska eivät halua elää parisuhteessa ilman seksiä.
Mies voi olla onnellinen myös ilman pysyvää parisuhdetta ja varsinkin lapsia.