Kirjoittaja Aihe: Onnellista pohdiskelua bdsm-neitsyyden menettämisestä...  (Luettu 1933 kertaa)

hwyl

Oikeastaan haluan pitkälle vaan pulputa ilosta... :love: Mitä sitä teeskentelemään. Mutta tuskin olen ihan ainoa siinä, että elämä on aivan hyvistäkin syistä lykännyt itsensä seksuaalista toteuttamista. Minulla oli hyvä avioliitto eikä ollut mikään ongelma pysyä vaniljassa - ei ainakaan tietoisella tasolla, varmaan sillä jotain vaikutuksia silti oli. Mutta runkkaaminen ja haaveileminen jättää pakosta tietyn epävarmuuden. Minulla oli taivaallinen onni tavata vahva ja viisas subi ja pitkien vuosikymmenien jälkeen avautua seksissäkin. Ei hyvää päivää näitä fiiliksiä, mikä rikkaus.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
 :love: :love: :love:

Kuulostaa siltä et ollu kivaa.
Hyvä näin!

hwyl

:love: :love: :love:

Kuulostaa siltä et ollu kivaa.
Hyvä näin!

Siis niin oli :love: Siinä tilanteessa verifioitui se mitä oon vuosikymmeniä itsestäni ajatellut, että satuttaminen ja nöyryyttäminen on minun juttuni - minusta vain virtasi ulos nautintoa ja toimintaa, intensiivistä halua. Ja kumppani oli järjettömän tasapainoinen ja turvallinen. Pystyin olemaan itseni, ei tarvinnut aristella. Ei hyvää päivää, miten tälläinen seksi puhuttelee ja koskettaa minua niin paljon enemmän kuin vanilja. Molemminpuolista antautumista.

Griselda_80

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 104
  • Silmät ovat sielun peili.
  • Galleria
Ihanaa kuultavaa ja olen onnellinen sinun puolesta  :love:

Chennai

  • Ketjureaktio
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 315
  • Galleria
Mahtavuutta  ^-^ onnea, nauti. Oman seksuaalisuuden toteuttaminen on rikkaus  :love:

hwyl

Ihanaa kuultavaa ja olen onnellinen sinun puolesta  :love:

Kiitos! :love: Oli se ihan oikeasti järisyttävää. Yritin pitää odotukset realistisina, että kunhan tulisi pohjimmiltaan positiivinen kokemus, ja sitten tulikin tälläinen käsittämättömän hyvä... Kumppanilla oli tähän varmaan about ratkaiseva osuus, loistava tapaus.

hwyl

Mahtavuutta  ^-^ onnea, nauti. Oman seksuaalisuuden toteuttaminen on rikkaus  :love:

Cheers! Joo, oon aika äimän käkenä. Tietysti olen suurimman osan elämääni ajatellut, että tämä on osa itseäni, mutta en osannut ihan tälläistä odottaa, ainakaan ensimmäisellä kerralla. Ja loistavaa nyt nähdä uudelleenkin, ei tarvitse enää sillä tavoin jännittää...