Kirjoittaja Aihe: Mikkeli  (Luettu 2867 kertaa)

Nemean

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 257
  • Varjoissa viihtyvä yksilö
  • Galleria
Mikkeli
« : 08.01.2021, 04:43 »
Tervehdys rakkaat ihmiset.

Onko Mikkelin/ Etelä-Savon suunnalla omaa kinky-yhdistystä?
Terveisin: Kohtalaisen tuore paikkakuntalainen

Optik

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 1
  • Performer @ DNGN
  • Galleria
Vs: Mikkeli
« Vastaus #1 : 08.01.2021, 06:45 »
Lähin taitaa olla Jyväskylässä. Entisenä mikkeliläisenä voin sanoa, että Mikkelin seutu on aika hiljainen vinokulttuurin edustajille..

MaskiMies0000

  • Bizarre Club
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 10
  • MaskiMies0000
  • Galleria
Vs: Mikkeli
« Vastaus #2 : 27.01.2021, 14:34 »
Heipä hei!

Minä olen mikkeliläinen ja olen kiinnostunut BDSM:stä. Olen esitellyt itseni tällä foorumilla Kabinetin puolella. Todennäköisesti Mikkelissä on muitakin sellaisia BDSM-jutuista kiinnostuneita, joita vaivaa koronakriisin aiheuttama tai pahentama yksinäisyys. Mielestäni hyvää kriisiä ei kuitenkaan kannata heittää hukkaan vaan ryhtyä verkostoitumaan. Luulen, että monille olisi helpompi puhua BDSM:stä ääneen kasvot maskilla peitettynä kuin ilman maskia tai kirjoittaa aiheesta nettiin. BDSM-baarin julkisia osia saattaa seurata monet sellaisetkin henkilöt, jotka eivät uskalla kirjoittaa internetiin mitään. Nyt voi liikkua yleisillä paikoilla kasvot peitettynä herättämättä erityistä huomiota.
Ei ehkä ole mielekästä perustaa kinky-yhdistystä Mikkeliin, mutta kinkymiittejä voisi sopia pidettäväksi täälläkin jossain. Koska tartuntariski on ulkona vain noin kahdeskymmenesosa siitä mitä sisällä, niin koronakriisin aikana miitit on mielestäni parempi pitää ulkona. Jos käytetään vielä FFP2-hengityssuojaimia ja pidetään turvavälit, niin tartuntariski on erittäin pieni. Ettei tarvitsisi mennä kysymään vääriltä henkilöiltä: "Oletteko Te tullut kinkymiittiin?" niin kannattaisi mielestäni sopia joku selvä näkyvillä kannettava merkki, kuten esimerkiksi tiettyyn muotoon leikattu tietyn värinen paperinpala, johon olisi kirjoitettu tunnussana, rintaan tai maskiin kiinnitettynä.
« Viimeksi muokattu: 27.01.2021, 17:33 kirjoittanut MaskiMies0000 »