Kirjoittaja Aihe: En saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, vain yksin  (Luettu 3668 kertaa)

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: En saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, vain yksin
« Vastaus #15 : 22.01.2021, 18:01 »
Kylläpäs on tuttu tarina. Edellinen kertoja oli noin 24-vuotias nainen. Muuta erotusta ei ollut kuin kertaalleen nuorempana saatu orkku anaalipenetraatiosta.

Hermopäätteitä ja paljon- sehän lienee klitoriksen hiplaamisen nautinnollisuuden avain. Sit taas jos hermopäätteet ovat liian herkät / liian pinnassa niin helläkin kosketus tuntuu lähinnä karkealta santapaperilta.

Kenties jostain vielä löytyy tutkimus missä on selvitetty minne ja mitä reittiä ne hermoradat sieltä klitoriksesta vaeltavat. Sillä on ilmeisesti vaikustusta esimerkiksi anaaliorgasmin saamisen kannalta.

Silloin sen että nainen nainen sai tuotettua itselleen ja minulle orgasmin, mutta minä en pystynyt tuottamaan hänelle ei mielestäni ollut hyvä asia. Toki sitäkin mietin että aika iso tarvis kuumavesivaraajan olla että naisen itselleen suihkulla tuottaman orgasmin jälkeen pääsisi itsekin lämpimään suihkuun.

Silloin kanssa otin sen orgasmin tuottamisen naiselle jonkinlaisena haasteena ja kokolailla kaikkea muuta paitsi neuloja ja sähköä kokeiltiin ilman että päästiin maaliin. Lopputulos kuitenkin että millaisen session jälkeen tahansa nainen löytyi suihkukaapista tai sängystä yhdessä tietyssä asennossa yhden tietyn vibransa kanssa.

Nyt ehkä neuvona olisi pään mukaan saaminen. Arkista romantiilkkaa, ruokaa, lämpöä, mahdollisesti pois kaupungin hulinasta ja sit vaan rakastelua ja aikaa. Niin ikään saattaisin neuvo pidättäytymään jonkin aikaa niistä itselle tuotetuista orkuista. Lähinnä siksi ettei opi/ehdollistu sellaiseksi ette se yksi ja ainoa tapa vie aina maaliin. Tai sit että sillä tutulla ja turvallisella tavalla aivan lähelle laukeamispistettä ja jotain muuta heti sen perään.

Sitten näitä vähemmän tyypillisiä neuvoja kuten klitoriksen teippaaminen/suojaaminen. Seksilelujen kirjostakin voisi jotain apua löytyä.
Jotkut vaan ovat toisia herkempiä saamaan orgasmeja ja toiset eivät saa niitä ollenkaan.
     

Litle_Kinkytar

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 3
  • Kiltti pervo, tykkään pohdiskella juttuja.
  • Galleria
Vs: En saa orgasmia koskaan kumppanin kanssa, vain yksin
« Vastaus #16 : 01.02.2021, 06:16 »
"Kirjoitin tuon sanoakseni että sai sitä orgasmia tai ei tai tuleeko niitä jossain asennossa tai onko se pieni tai iso tai tuleeko niitä paljon, kaikki te olette ihania ja arvokkaita ja ei sitä seksiä, erotiikkaa ja fiilistä pelkästään sillä orgasmilla mitata vaan kyllä sen tunteen näkee silmistä, olemuksesta ja antautumisesta, sanoista ja teoista ja siitä että sitä erotiikkaa yhdessä edes on."

Kiitos!!❤️❤️❤️

Se on juuri näin. Olen itse aina saanut huonosti orgasmeja, ja ensimmäiseni vasta tuossa kolmekymppisenä. Itselläni tosin osui paljon kumppaneita joille naisen orgasmi oli yhden tekevää. Nykyisen kumppanin kanssa olemme jättäneet orgasmit toissijaiseksi, eli seksiä voidaan harrastaa hyvillä mielin myös niin että jompikumpi tai kumpikaan ei saa orkkua. Paljon puhumisen jälkeen tämä oivallus on vahvistanut nautintoa, sekä orgasmejani expotentiaalisesti.

Jospa aloittaja löytäisi kumppanin joka haluaisi nautintoa ilman turhia orkkupaineita, auttaisikohan se. Minä en tiedä, mutta omalla kohdalla se meni näin.

(korjattu kirjoitusvirhe)
« Viimeksi muokattu: 01.02.2021, 08:35 kirjoittanut Litle_Kinkytar »