Kirjoittaja Aihe: Paras, erikoisin tai muuten mieleenpainuvin seksuaalinen kokemuksesi?  (Luettu 38561 kertaa)

Fred_A_Stare

  • Vieras
Olkaa hyvät ja korvatkaa kiusalliset sanat eufemismeilla.

Ups,

Olivat neidin omat sanat, joten periaatteessa lainaus. Tosin nimeämätön lainaus joten akateemisesta tarkastuksesta en selviydy. Tuhannet anteeksipyynnöt kaikille joita loukkaa poikkeava seksuaalinen kiihottuvuus...

Kattinen

  • Vieras
Yllätyin siitä kuinka paljon kiihotuin kun minua naitiin kuoharipullolla (siis kaulaosalla  :))). En edes pidä kovista (lasi/metalli) esineistä sisälläni, mutta tuolloin meni ja lujaa.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Olkaa hyvät ja korvatkaa kiusalliset sanat eufemismeilla.

Ups,

Olivat neidin omat sanat, joten periaatteessa lainaus. Tosin nimeämätön lainaus joten akateemisesta tarkastuksesta en selviydy. Tuhannet anteeksipyynnöt kaikille joita loukkaa poikkeava seksuaalinen kiihottuvuus...

Tuo minun ensimmäinen kommentti oli tarkoitettu sarkasmiksi eikä ollut minkäänlainen hyökkäys Sinua kohtaan. Täällä on ollut tapana vetää natsikortti esiin heti jos vastaan tulee sellainen seksuaalinen mieltymys jota ei itse ymmärrä eikä edes halua ymmärtää.

Fred_A_Stare

  • Vieras


Tuo minun ensimmäinen kommentti oli tarkoitettu sarkasmiksi eikä ollut minkäänlainen hyökkäys Sinua kohtaan. Täällä on ollut tapana vetää natsikortti esiin heti jos vastaan tulee sellainen seksuaalinen mieltymys jota ei itse ymmärrä eikä edes halua ymmärtää.

Ymmärsin kyllä... Ehkä huumorini kuivettui hiukan liikaa asuttuani 15 vuotta Britanniassa... Vastaisuudessa muistan laittaa ison virnistyksen perään... Tai vaihtoehtoisesti laitan vain allekirjoitukseeni viestin, että kaikki sanomani asiat (ainakin julkisesti) on otettava mahdollisimman epävakavasti. Ensimmäinen vaistoni on aina koittaa tehdä itsestäni pilaa. Ja sitten ihmisistä jotka ottavat itsensä liian vakavasti. En muuten lue sinua tähän kategoriaan Lise, vaan olen nauttinut kirjoituksistasi ja ideoistasi tosi paljon viimeisen parin päivän aikana. Voisin jopa ehdottaa tapaamista, mutta minulla ei ole univormua ja olen ainakin 10 senttiä vajaa arjalaisesta ideaalistasi. Kokonaispituudelta, en housuissa. Kommenttini oli tarkoitettu nimenomaan niille, jotka sanovat että jokin kinkki tai fetissi on epähyväksyttävä vaikka he tarkoittavat että se on heille itselleen vastenmielinen. Minusta moni täällä ja Fetlifessa näkemäni fetissi on vastenmielinen itselleni ja jotkin on laittomia jos ne toteuttaisi kirjaimellisesti, mutta kuka minä olen kenellekkään sanomaan että he eivät saa fantasioida jos minäkin joskus olen hiukan väärän koivun takaa.

Oho, tästä tulikin oikeen julistus. Tuhat anteeksipyyntöä kaikille jotka ottavat ylläolevan enemmän kuin 15% tosissaan.

 :))

JetErus

  • Vieras
Yllätyin siitä kuinka paljon kiihotuin kun minua naitiin kuoharipullolla (siis kaulaosalla  :))). En edes pidä kovista (lasi/metalli) esineistä sisälläni, mutta tuolloin meni ja lujaa.

No tämä on kyllä melkoisen hottista. Oliko siinä vielä sitä kuoharia?

En muista onko tullut koskaan kokeiltua kuoharia, mutta ainakin siideripullolla on kokeiltu, siideri tietysti vielä sisällä :) Pilde muuten maistui aika mainiolta sen jälkeen.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
En muuten lue sinua tähän kategoriaan Lise, vaan olen nauttinut kirjoituksistasi ja ideoistasi tosi paljon viimeisen parin päivän aikana. Voisin jopa ehdottaa tapaamista, mutta minulla ei ole univormua ja olen ainakin 10 senttiä vajaa arjalaisesta ideaalistasi. Kokonaispituudelta, en housuissa. Kommenttini oli tarkoitettu nimenomaan niille, jotka sanovat että jokin kinkki tai fetissi on epähyväksyttävä vaikka he tarkoittavat että se on heille itselleen vastenmielinen. Minusta moni täällä ja Fetlifessa näkemäni fetissi on vastenmielinen itselleni ja jotkin on laittomia jos ne toteuttaisi kirjaimellisesti, mutta kuka minä olen kenellekkään sanomaan että he eivät saa fantasioida jos minäkin joskus olen hiukan väärän koivun takaa.

Ymmärsin kyllä että vastasit Fixxin kommenttiin, mutta oli pakko vielä kommentoida jos muut eivät ymmärtäneet alkuperäistä kommenttiani ivailuksi. Nykyään minusta foormin henki on ollut ihan suvaitsevainen eikä täällä ole pahemmin vittuiltu. Uutena foormilaisena et tiedä millaisia sotaretkiä täällä on ollut joskus käynnissä. Tuskin kukaan olisi tarttunut tuohon "neekeri" sanaan ellen minä sitä olisi aloittanut.

Ilmapiirin ollessa mitä se on, kaikki eivät uskalla olla omia itseään tälläkään foorumilla vaan pelkäävät ympäristön reaktiota ja se on surullista. Sitten ihmiset ottavat esim. minuun yhteyttä yksäreillä ja kertovat olevansa itsekin natseiluun kallellaan ja toteavat että kiva kun joku uskaltaa sanoa sen julkisesti. Minusta olisi kiva lukea esim. ihmisten insestifantasioista juuri sen takia kun aihe on minulle niin vieras, mutta en ole huomannut kovin monen uskaltavan avautua aiheesta. Tuossakinhan fantasia ja todellisuus on aivan eri asia. Tuskin läheskään kaikki joilla on insestifantasioita haluaisivat toteuttaa niitä oikeasti.

Heh, minusta tuntuu etten minäkään menisi ihan juutalaisesta läpi blondeine hiuksineni ja sinisine silmineni. Heittäisivät minut vielä vahingossa aidan väärälle puolelle. Siis ulkopuolelle.

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Yllätyin siitä kuinka paljon kiihotuin kun minua naitiin kuoharipullolla (siis kaulaosalla  :))). En edes pidä kovista (lasi/metalli) esineistä sisälläni, mutta tuolloin meni ja lujaa.

Opiskeluaikoina itse käytin aina punaviinipulloja. :)

Kettu vinossa

  • Vieras
Tuli noista alkoholipulloilla panemisista mieleen, että onko se totta, että ihminen voi tulla humalaan, jos vaginaan tai takapuoleen kaadetaan alkoholia? Muistan kuulleeni joistakin pissiksistä, jotka käyttivät viinaan kastettuja tamponeita koulussa... Ja muistan jonkun hentain, jossa naiselle kaadettiin kaljaa joko pilluun tai pyllyyn ja nainen tuli siitä humalaan.

n4103xxl

  • Vieras
No en kyl viinaan kastettuja tamponeja suosittelis kokeilemaan, voi käydä limakalvoille ikävästi.

Purppura

Tuli noista alkoholipulloilla panemisista mieleen, että onko se totta, että ihminen voi tulla humalaan, jos vaginaan tai takapuoleen kaadetaan alkoholia? Muistan kuulleeni joistakin pissiksistä, jotka käyttivät viinaan kastettuja tamponeita koulussa... Ja muistan jonkun hentain, jossa naiselle kaadettiin kaljaa joko pilluun tai pyllyyn ja nainen tuli siitä humalaan.

Alkoholi imeytyy elimistöön kaikkien limakalvojen kautta, enemmän tai vähemmän tehokkaasti. Ikävä kyllä kyseinen homma ei tee hyvää limakalvoille, kuten yllä todettiin.

isabella

Tuli noista alkoholipulloilla panemisista mieleen, että onko se totta, että ihminen voi tulla humalaan, jos vaginaan tai takapuoleen kaadetaan alkoholia? Muistan kuulleeni joistakin pissiksistä, jotka käyttivät viinaan kastettuja tamponeita koulussa... Ja muistan jonkun hentain, jossa naiselle kaadettiin kaljaa joko pilluun tai pyllyyn ja nainen tuli siitä humalaan.

Alkoholi imeytyy elimistöön kaikkien limakalvojen kautta, enemmän tai vähemmän tehokkaasti. Ikävä kyllä kyseinen homma ei tee hyvää limakalvoille, kuten yllä todettiin.

No imeytyyhän se elimistöön mutta en oikein usko että sillä humalalaan tulee, määrien pitäisi olla kuitenkin saman verran kuin suun kautta nautittunakin. Tuskin kukaan saa pildeensä tungettua litrakaupalla siideriä ;D  Väkevillä voisi onnistuakin mutta pari shottia vodkaa perseessä vaatii varmasti jo melkoista masokismiä :o

Leikkisa

  • Vieras
No imeytyyhän se elimistöön mutta en oikein usko että sillä humalalaan tulee, määrien pitäisi olla kuitenkin saman verran kuin suun kautta nautittunakin. Tuskin kukaan saa pildeensä tungettua litrakaupalla siideriä ;D  Väkevillä voisi onnistuakin mutta pari shottia vodkaa perseessä vaatii varmasti jo melkoista masokismiä :o

Vuoden 2007 Darwin Awardsin voittaja ainakin onnistui tuossa. "Two 1.5 litre bottles of sherry" näyttäisi riittävän reiluun humalaan.

isabella

No imeytyyhän se elimistöön mutta en oikein usko että sillä humalalaan tulee, määrien pitäisi olla kuitenkin saman verran kuin suun kautta nautittunakin. Tuskin kukaan saa pildeensä tungettua litrakaupalla siideriä ;D  Väkevillä voisi onnistuakin mutta pari shottia vodkaa perseessä vaatii varmasti jo melkoista masokismiä :o

Vuoden 2007 Darwin Awardsin voittaja ainakin onnistui tuossa. "Two 1.5 litre bottles of sherry" näyttäisi riittävän reiluun humalaan.

Vau, aina oppii uutta! En olisi uskonut että tuollaisia sekopäitä löytyy :o

Galesi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2610
  • pörröpää/lutka
  • Galleria
Eka kerta sträpistä jäänyt hyvin mieleen sekä, kun minua nöyryytettiin ensimmäistä kertaa semi-julkisesti (jokunen pervo samalla mökillä) dominoivan naisen toimesta ihan nöyryyttämistarkoituksessa. Aiemmin käynyt mielessäkään, että tuosta voisi tykätä, mutta huomasinkin nauttivan siitä paljon ja sekös hämmästytti & kummastutti.

Kattinen

  • Vieras
Kun nyt kerta avauduin, niin kai sitä samaan hintaan voi kertoa loputkin. Eli juu, pullossa oli kuoharia ja sitä juotiin pillustani. Olin hieman huolissani hiivatulehduksen mahdollisuudesta, mutta jälkihuuhtelu pakotetun pissaamisen kera oli oma kiihottava kokemuksensa  :P