Kirjoittaja Aihe: Korkkarifetissi. Miesten juttu vai kipristelyttääkö myös naisia?  (Luettu 6345 kertaa)

Morticia

  • Ketjureaktio
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 122
  • == Results from bdsmtest.org == 95% Rope bunny 8
  • Galleria
Korkkareita ei koskaan voi olla liikaa. Enkä ole vielä kertaakaan löytänyt syytä miksi en ostaisi korkkareita jos löydän mieleiseni. Arkeen, juhlaan, makkariin, bileisiin. No ehkä ei lenkkipolulle, mutta se lieneekin ainoa tilanne.
Kohdallani on kyse monen asian summasta. Estetiikasta, naisellisuudesta, vallasta, seksuaalisuudesta, siitä mitä olen ja edustan. Naapuri saa minun puolestani kulkea crocseissa, jos ne ovat hänelle mieluisat. Enkä heittäydy Lady Mysteriouksen reittä hivelemään huolimatta hänen saappaistaan. Ehkä tämä on se asia jossa minun on vaikea erottaa aitaa seipäästä. Ja toisaalta, ehkä se ei ole edes tarpeen.

nulheels

Ihana ketju! Olen juuri se nainen, joka kopistelee korkoineen joka paikassa, jopa lähikaupassa yksin käydessään – koska miksi ei? Nautin siitä, että se herättää joskus tunteita puoleen ja toiseen. Varsinkin täällä Suomessa, jossa ei visuaalinen feminiinisyys ole kokemukseni mukaan kovinkaan arvostettua tai ymmärrettyä, vaan oman kokemukseni mukaan koetaan jopa ärsyttävänä. (Sanomattakin selvää, että käytän huulipunaa, stay-uppeja arkena ja juhlana – jälleen, koska haluan ja ehkä nautin ärsyttämisestä ja kiusoittelemisesta vain niin paljon).

Olen käyttänyt lähes pelkästään korkokenkiä ja korkosaappaita 15-16 vuotiaasta. Tietenkin urheillessa on tehtävä poikkeus. Ensimmäisiä kertoja kun pidin kiiltäviä stilettosaappaitani teini-ikäisenä, olin lähijunassa menossa Helsingin keskustaan. Vastapäätäni istui muutama vuosi minua vanhempi komea mies, joka saappaitani katsellessaan sai aikamoisen stondiksen, joka näkyi kauniisti farkkujen läpi. Tilanne ei ollut pelottava. Se upea vallan tunne, jonka tilanteesta sain, on vielä tänä päivänäkin minulle suurin taustamotivaatio käyttää korkokenkiä. Kävelen koroilla joka paikkaan hyvin itsevarmasti, ja olen vaihdattanut aikoinaan yksiin teräksiset korkolaputkin, jotta varmasti huomataan, että täältä minä tulen.

Korkokengät tuovat minulle hyvin vahvan läsnäolon tunteen, ja tunnen olevani todella elossa ja väkevä. Aina kun tapaan miehen, jolla on vahva korkokenkäfetissi, koen tulevani todella nähdyksi ja koetuksi. Se on valtavan ihanaa.

Pidän silti arkikorkkarit erillään kinkykorkkareista. Hankin mahdollisimman korkeita kinkyilyyn, ja korkkarin muoto, tuntu, kärki, korko ja muu on äärimmäisen tärkeä. Arkena pysyn noin 8 cm korkkareissa. Koen esim. lenkkarit äärimmäisen masentava kokemuksena, ihan harmittaa käyttää, joten vältän kuin ruttoa.

Melkein voisin tunnustautua jonkinasteiseksi korkkarifettariksi, niin oleellinen ja tärkeä osa minuuttani, mutta myös seksuaalisuuttani ne ovat.

Tää osuu todella lähelle omia mieltymyksiä! Tykkään käyttää korkeita korkoja (sekä feminiinisiä vaatteita) kaikkialla, ja se tunne kun niillä saa huomiota :love:

Chixi

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 26
  • Boheemi taiteilijasydän täynnä yllätyksiä.
  • Galleria
❤️ korkkarit!
Mä pidän korkkiksia päivittäin jos liikun keskustan suuntaan tai töihin, tai menen kylään. Lähes aina oikeastaan paitsi lenkkipoluille, kauppareissuille jos aion kävellä kauppakassien kanssa tai veneilemään...
Kun opiskelin erääseen tutkintoon, jonka opintoihin kuulu puu- metalli ja muovityöpajat, minulla oli pajoillakin korkkarit yhdistettynä työhaalareihin. Se ei ollut tietoinen valinta, pidän vain kaikesta tosi naisellisesta ja korkkarit jos mikä on naisellisuuden peruspilareita. ❤️ Kerran sitten satuin kuulemaan vahingossa kun miespuoliset opiskelijatoverit puhuivat siitä miten mä tuon erotiikkaa metallipajaan. Ei tarvitse kuin kuulla korkoni äänet jostakin etäältä ja tulee vinha fiilis. Sillon tajusin, että korkkareissa on paljonkin sitä jotakin.
Mä en saa niistä seksuaalista kiksiä, mutta ne antavat minulle itseluottamusta ja voimaa. Tunnen oloni korkkareissa naiselliseksi ja seksikkääksi ja normaalimittaiseksi mikä on tällaselle pienelle neidolle mukavaa. Pidän myös korkkarijalkojen katselusta. Kauniit korkkarit ovat rinnastettavissa koruiksi. Upeat sääret ja huikeet korkkarit, ymmärrân hyvin miten seksikkäät ja upeat ne ovat. Miksi joku ei tykkäisi?

Surullisena olen kyllä pannut merkille, että maailma muuttuu. Juuri eräs lauantai-ilta tässä Hesan keskustassa kävellessä panin merkille, että olin ainoa korkkarillinen nainen. 😭 Keskusta oli täynnä kauniita nuoria tyylikkäästi pukeutuneita naisia valkoisissa tennareissa ja ballerinoissa. 😭

Sabine

Onpas tämä kiva ketju! Korkkarit on ihania eikä niitä voi olla liikaa. Nyt suunnittelen laittavani olohuoneeseen yhden kirjahyllyn tai vitriinin kauneimmille korkokengilleni kun sääli niitä on katseilta piilossa kaapissakaan pitää.
Käytän korkokenkiä arjessa, kotona, juhlissa, missä vain, yksin ja seurassa ollessa. Eikä kaikkia korkkareita suinkaan ole tarkoitettu kävelyyn vaan ihan vaakatason käyttöön myös...
Ja joo, korkokengillä saa hyvin huomiota kuten saa myös pitkillä punaisiksi lakatuilla kynsillä, ja tietysti monella muullakin jutulla.
Seuraan Instassa muutamia korkokenkiin keskittyneitä sivuja. Twitterissäkin joku onneksi postaa pelkkiä korkoja.
En ehkä silti kutsuisi itseäni fetisistiksi. En saa niistä orgasmeja, mutta mielihyvää kyllä. Korkkareita on ihana katsoa, koskettaa niitä, laittaa jalkaan, käyttää niitä ja seurata millaista huomiota ne toisessa herättävät.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Miesten ja naisten. Motiivinsa kullakin, ei ole vain yhtä syytä.

Itselläni korkkariarvostus johtuu:
1) jalka/säärifettarina korkkarit pidentää visuaalisesti jalkoja. Antaa myös monesti ryhtiä, joka on toki kauneuden yksi saloista. Ja kai pepunkin asento muuttuu hieman paremmaksi. Ja käynti (anteeksi vanhahtava sana).
2) vaikka kaikki korkkarit tekevät tuon edellä mainitun, niin korkkareissa on myös design-ulottuvuus. Tietty malli ja muotoilu iskee paljon enemmän kuin joku muu. Itse tykkään stiletoista muotoiluna enemmän kuin palkkikoroista. Ja moni muu design-juttu. Arkisesti voisi verrata, että autoissakin muotoilu miellyttää, joissain taas ei.
3) itse en tykkää käyttää korkkareita lainkaan ja hyllyssäkään ne ei niin säväytä, mutta naisella, joka tykkää korkkaroinnista, se näkyy olemuksessa ja käytöksessä sekä itsevarmuudessa. Kaikki tää on iso osa näiden jalkineiden seksikkyyttä.
4) on siinä jotain voimakasta naiseuden symboliikkaa, kuten korseteissa, kynähameissa, saumasukissa, pitkissä kynsissä,... ja naisellisuus naisissa säväyttää mua (NIIN vanhakantaista!).

Satanik.Venus

4) on siinä jotain voimakasta naiseuden symboliikkaa, kuten korseteissa, kynähameissa, saumasukissa, pitkissä kynsissä,... ja naisellisuus naisissa säväyttää mua (NIIN vanhakantaista!).

Maso tiivisti tässä aika hienosti sen, mitä itse ajattelen korkkareista/naisellisesta pukeutumisesta ja miksi niitä käytän. Kun erot miesten ja naisten pukeutumisessa ovat (onneksi) kadonneet lähes olemattomiin, voi ultranaisellisella pukeutumisella aivan tarkoituksellisesti alleviivata kokemustaan omasta sukupuolesta. Juuri siinä valinnassa on jotain sellaista leikillisyyttä, kiusoittelua, jopa julkeutta joka voi olla kiihottavaakin. Korkkarit itsessään ei siis taivu minulla fetissiksi asti, mutta siinä mitä ne voivat edustaa on ehdottomasti jotain seksuaalista.

MixMox

Tämä nosto sen takia, että pitkällisen pohdinnan jälkeen ajattelin ruveta elvyttämään parisuhteen väsähtänyttä ”korkkarielämää” ja muutakin, eli  kannustamaan puolisoa taas käyttämään korkeita korkoja, vaikkeivat olekaan nyt muodissa.

papiljotti

  • Vieras
Itse rakastan korkoja, niissä on jotain joka korostaa naisellisuutta, kerää katseita ja saa oman olonikin itsevarmemmaksi. Kuitenkin arjen käytännöllisyys pistää vastaan, auton ajaminenhan ei omilla koroillani ole ongelma eikä mikään, mutta koita kävellä päiväkodin hiekkasuon läpi hakemaan lasta kotiin (joka pitää toisinaan rimpuilevana kantaa sieltä pois) niin siinä kohtaa säästän mieluummin hermojani.

Omistan silti monet arkikorot ja parit kerran tai kaksi vuodessa käytettävät, jotka odottelevat niitä ystävän kanssa kaupungille reissaamista, työpaikan rientoja ja muita erikoisempia tilaisuuksia. Minua vähän harmittaa kun korkojeni kanssa olen miestäni reilusti pidempi ja koen sen jotenkin hankalana itselleni. Haluaisin jäädä hänen varjoonsa, olla pienempi. Yksin kulkiessani en välitä ja saan koroista henkistä boostia ja etenkin jos on tilaisuus pukea korkoja työpaikalle nautin siitä suuresti kun yhtäkkiä olenkin työpariani (mies) ylempänä ja saan lisää itsevarmuutta olemukseeni  :love: .

Olen jo hetken katsellut tankotanssikorkojen perään ja jo ajatuksena yhden parin omistaminen viehättää suuresti. Niille olisi siis harrastuksissa oikeastikin käyttöä, mutta ehkä niiden hankkiminen tapahtuisi silti enemmän esteettisistä syistä kuin varsinaisesta tarpeesta. Myös makuuhuone kaipaisi tämän ketjun innoittamana aivan oman parinsa, mutta ehkä pitää vähän himmailla tahtia kun olen tämän foorumin innoittamana ehdottanut kumppanille jo paljon uusia ideoita  ^-^ .

Floora

Rakastan korkoja! Ne saa olon aina super itsevarmaksi ja naiselliseksi. Oon myös sen verran lyhyt, että ekstra 5cm ei ole pahitteeksi. En käytä mitään piikkikorkoja, vaan siis bootsin mallisia, käytännöllisiä arkikorkoja. En itse kuitenkaan kutsuisi sitä omalla kohdalla fetissiksi.