Kirjoittaja Aihe: Heteroflexible ja homoflexible?  (Luettu 3502 kertaa)

mirbe

  • Vieras
Vs: Heteroflexible ja homoflexible?
« Vastaus #15 : 20.04.2021, 00:00 »
Olipas hyvä keskustelu. Löysin varmaan myös itseäni kuvaavan termin - ehkä olen heteroflexible. En voisi kuvitella harrastavani seksiä aina naisen kanssa tai olevani suhteessa naisen kanssa, mutta joskus on ollut ihan hauska kimppailla naisen kanssa. Kiihottuminen naisesta on siis ollut mielestäni pitkälti tilanteen tuomaa.

Isäpuoli

  • Vieras
Vs: Heteroflexible ja homoflexible?
« Vastaus #16 : 20.04.2021, 13:40 »
Kiinnostava keskustelu ja ensimmäinen johon täällä osallistun. Taidan mennä juuri tuohon otsikossa ensin mainittuun ryhmään. Ehkä bicurious kuvaa minua myös, koska olen kokematon samaa sukupuolta olevien kanssa, vaikka tiedänkin varmasti olevani kiinnostunut myös miehistä.

-Teme-

Vs: Heteroflexible ja homoflexible?
« Vastaus #17 : 03.05.2021, 14:36 »
Taannoin eräs seksuaaliterapeutti luonnehti että ihminen voi tuntea vastakkaiseen tahoon seksuaalista ja/tai romanttista vetoa.
Tässä flexi kuvauksessa, tulee mieleen että henkilö on heteroromanttinen, mutta seksuaalisesti bi.

Helmer

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 60
  • Danskjävlar!
  • Galleria
Vs: Heteroflexible ja homoflexible?
« Vastaus #18 : 08.05.2021, 22:19 »
Taannoin eräs seksuaaliterapeutti luonnehti että ihminen voi tuntea vastakkaiseen tahoon seksuaalista ja/tai romanttista vetoa.
Tässä flexi kuvauksessa, tulee mieleen että henkilö on heteroromanttinen, mutta seksuaalisesti bi.

Minä sanoisin että tuolloin henkilö on biseksuaali ja heteroromanttinen. Itse kuvaan itseäni heteroflexibleksi, ja minulle se tarkoittaa, että miehenä hyvin harvoin koen miehissä mitään seksuaalisesti vetoavaa, mutta joskus kuitenkin.