Kirjoittaja Aihe: Amputaatiofetissin tms. kanssa kipuilua  (Luettu 3364 kertaa)

tjzy

  • Vieras
Amputaatiofetissin tms. kanssa kipuilua
« : 08.07.2021, 21:18 »
Moikka!

Ajattelin kokeilla onneani täällä, kun on tullut kipuiltua tämän asian kanssa yksin jo (ihan liian) pitkään.

Alkuun vähän taustatietoa itestä :) Eli oon parikymppinen (hetero)mies Keski-Suomesta. Täytyy häpeäkseni tunnustaa, et oon ihan noob kaikessa seksuaalisuuteen liittyvässä, koska en ole koskaan ollut edes seurustelusuhteessa, petipuuhista puhumattakaan. BDSM-maailma on itelle ihan ventovieras, ainakin vielä :)

Mut oon tyyliin ihan ekaluokkalaisesta asti tuntenut kummaa vetovoimaa amputaatioita kohtaan. Eihän sitä silloin tajunnut, että kyseessä on seksuaalinen fetissi, mutta sittemmin asia on valjennut kunnolla. Lukemattomia kuvia amputoiduista naisista on tullut etsiskeltyä, tutkailtua ja... niin. Ja lapsena yksin kotona ollessani tuli aika paljon myös sidottua jalkoja ja käsiä eli teeskenneltyä olevansa amputoitu. Mutta pääosassa ovat olleet amputoidut naiset, parhaat kiksit ovat tulleet neliraaja-amputoiduista. Ja ylipäätään sellaisten ihmisten näkemisestä, joilta puuttuu useita raajoja: mitä ylempää, sen "parempi". En ole kuitenkaan livenä nähnyt juuri ketään amputoitua ihmistä.

Ja ei, en haluaisi vahingoittaa ketään. Amputaatio ei määritä ihmistä, joka sen on kokenut. Enkä missään nimessä toivoisi amputaatioita kenellekään (paitsi ehkäpä itselleni).

Muutama vuosi sitten tämä fetissi tms. alkoi kohdistua myös mun omaan vartaloon, aika vahvasti. Ja tähän väliin täytyy sanoa, ettei mun vartalossa ole mun mielestä mitään vikaa (180cm ja 69kg :D jne.), eli kyse ei ole siitä. Jotenkin vain on tuntunut tosi kiihottavalta ajatella itsensä amputoiduksi. Ja siinä on myös jokin syvempi aspekti mukana kuin tuo kiihottavuus, sitä on vaikea selittää. Joka tapauksessa paras mahdollinen fantasiani olisi olla neliraaja-amputoitu, ihan olkapää- ja lonkkanivelten kohdilta. Joitain kuvamuokkauksiakin oon omasta vartalosta tehnyt ja niiden parissa on jokunen aika tullut vietettyä :D

En yhtään tiedä, mitä ajan tällä takaa, mutta kyllähän tämä tuntuu kummalliselta mielenkiinnon kohteelta :D Ja monesti aika epänormaalilta. Olen koittanut vähentää tähän käyttämääni aikaa, mutta ei siitä mitään ole tullut. Ehkä se on vain osa minua. Pistää myös miettimään, onko tässä jotenkin taustalla se, ettei mulla ole mitään kokemusta seurustelusta jne. Ja tulee myös ajatelleeksi, voisiko mahdollinen kumppani hyväksyä näin outoa mielenkiinnon kohdetta :D Miten voisin ottaa tästä kaiken ilon irti?

En tiedä myöskään, onko tämä oikea paikka purkaa ajatuksiani, mutta en parempaakaan keksinyt, enkä luultavasti tule keksimään :) En ole tästä fetissistäni pahemmin kertonut kenellekään, edes perheenjäsenille. Olis kiva löytää joku samanhenkinen tyyppi, edes osittain. Mietin myös, että onko tämä amputaatiofetissi tms. enemmän miehillä esiintyvää vai löytyykö myös naisia, joilla olisi samanlaisia ajatuksia :) Ja mitenköhän yleistä tällainen on?

Sen haluan sanoa, etten täysin samaistu netissä pyöriviin devotees-tyyppeihin. En halua huudella tai läähkistellä suoraan amputaation läpikäyneille ihmisille, koska se on mun mielestä tosi epäkohteliasta ja loukkaavaakin. En voi mitään tälle mun mielihalulle mut en senkään vertaa halua vaivata/loukata tällä amputoituja :) Jollei sit satu löytymään joku amputoitu, joka syttyis tällaisesta :D Varsin epätodennäköistä tosin.

Kiitti jos jaksoit lukea tähän saakka :) Vastaan ilomielin kysymyksiin, ja aiheesta keskustelu voisi varmasti avartaa omaa käsitystäni asiasta. Tästä kun ei ole pahemmin tullut keskusteltua kenenkään kanssa.

Isan8

  • Vieras
Vs: Amputaatiofetissin tms. kanssa kipuilua
« Vastaus #1 : 08.07.2021, 21:47 »
Varmasti hankala aihe monelle, jota amputaatio oikeasti koskettaa. 99 % heistä on todennäköisesti menettänyt raajan/raajoja vasten tahtoaan. Sinä kuitenkin tekstistäsi päätellen  ymmärrät tämän.

Toisaalta, fetissihän tämä on siinä kuin moni muukin. Elämä pelkkänä torsona voisi käydä pitkän päälle raskaaksi, mutta eipä minun insesti-impregnaatiofetissinikään ole toteuttamiskelpoinen. Erona toki se, että omien raajojensa poistamisesta ei tule pitkää linnakeikkaa..

tjzy

  • Vieras
Vs: Amputaatiofetissin tms. kanssa kipuilua
« Vastaus #2 : 08.07.2021, 22:04 »
Varmasti hankala aihe monelle, jota amputaatio oikeasti koskettaa. 99 % heistä on todennäköisesti menettänyt raajan/raajoja vasten tahtoaan. Sinä kuitenkin tekstistäsi päätellen  ymmärrät tämän.

Toisaalta, fetissihän tämä on siinä kuin moni muukin. Elämä pelkkänä torsona voisi käydä pitkän päälle raskaaksi, mutta eipä minun insesti-impregnaatiofetissinikään ole toteuttamiskelpoinen. Erona toki se, että omien raajojensa poistamisesta ei tule pitkää linnakeikkaa..

Näinhän se on. Sen verran mitä tiedän, yleensä meitä amputaatiofetissin omaavia ei katsota kovin hyvällä amputoitujen parissa... Voi hyvin olla, että äänekäs vähemmistö sotkee mainettamme, mutta toisaalta onhan tässä vahvat tunteet ja halut kyseessä ja koko fetissi on aika outo ::)

Joo, eihän tuo elämän neliraaja-amputoituna mitään ruusuilla tanssimista olisi. Ja ainakin tulevaisuuden suunnitelmat saisi laittaa aika lailla uusiksi: sitä vois vaikkapa rueta täyspäiväiseks seksinukeks. Raskaaks saattas käydä tosin sekin pidemmän päälle ;D Mutta linnakeikkaa sillä ei tosiaan sentään joutuisi saamaan. Ehkä turvallisempi pitää tämä kuitenkin toistaiseksi pelkkänä fantasiana! :) ...mutta ei sitä koskaan tiedä...

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Vs: Amputaatiofetissin tms. kanssa kipuilua
« Vastaus #3 : 09.07.2021, 13:00 »
Vaikka en amputaatiofetisisti olekaan niin jollain tasolla voin samaistua. Kaikenlaisia moraalisesti kyseenalaisia fantasioita minultakin löytyy insestistä kannibalismiin, mutta ne mistä tunnen eniten häpeää tai huonoa omatuntoa joista en oikein kenellekään kehtaa puhua liittyvät kumppanin kehoon ja sen fyysiseen muokkaamiseen. Oma keho on monelle niin arka ja herkkä aihe joka voi aiheuttaa pahojakin itsetunto-ongelmia jos tuntuu että ei ole fyysisesti riittävä kumppanilleen, joten itse ainakaan en niistä aio kumppanilleni puhua ellen tiedä että hän ei suhtaudu niihin negatiivisesti. Sitten kun tähän liittyy joku noinkin traumatisoiva kuin oman raajan menettäminen niin ollaan aika riskialttiilla vesillä, minkä onneksi tiedostatkin.

Toivottavasti löydät jonkun jonka kanssa voisit ainakin roolileikkien tasolla tätä toteuttaa kuten jo kuvailit itseksesi teeskennelleesi!

Uvery

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Succubus
  • Galleria
Vs: Amputaatiofetissin tms. kanssa kipuilua
« Vastaus #4 : 09.07.2021, 14:12 »
Kinkyjen joukossa on paljon tyyppejä, kenellä on sellaisia fetissejä, jotka eivät ole oikeassa elämässä toteutettavissa, eli et ole yksin. Kaikki fantasiat ovat ihan ookoo, toki harmittaa jos on sattunut sellainen fetissi, jota ei voi oikeasti toteuttaa.

Kinkypiireistä löytyy paljon avoinmielisiä kumppaneita, jotka varmasti hyväksyvät fetissisi, vaikka eivät sitä samaa jakaisikaan.

Seksuaalisuus on onneksi muokkautuvainen, eli kun aloitat kunppanillisen seksielämän, voit löytää uusia fetissejä, fantasioita, ja asioita,joista nautit myös alkuperäisen fetissisi lisäksi. Miesten seksuaalisuus on vähemmän muokkautuvainen kuin naisten, mutta ei sekään kiveen hakattu ole.

Ja mitä itse fetissiin tulee, niin amputaatio on tosi hot, koska se on kovimman tason bondagea. Eli siis jos haluat päästä lähimmäksi amputaation leikkimistä, niin hard bondage / kumibondage yms fetissien omaavia löytyy, jossa tiukalla bondagella päästään lähelle. Toki, jos se ei oo sun juttu, niin sitten se ei oo.

dollgod

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 11
  • hi, oon huora huonopää 🐽 kuka kehtais leikittää?
  • Galleria
Vs: Amputaatiofetissin tms. kanssa kipuilua
« Vastaus #5 : 09.07.2021, 18:53 »
Miettinyt joskus amputaatiota, esteettisesti.. kuumaa,
mutta jos (kuten pään sisällä välillä) tulisin amputoiduksi, mieli saattaisi muuttua äkisti.

tjzy

  • Vieras
Vs: Amputaatiofetissin tms. kanssa kipuilua
« Vastaus #6 : 09.07.2021, 21:54 »
Vaikka en amputaatiofetisisti olekaan niin jollain tasolla voin samaistua. Kaikenlaisia moraalisesti kyseenalaisia fantasioita minultakin löytyy insestistä kannibalismiin, mutta ne mistä tunnen eniten häpeää tai huonoa omatuntoa joista en oikein kenellekään kehtaa puhua liittyvät kumppanin kehoon ja sen fyysiseen muokkaamiseen. Oma keho on monelle niin arka ja herkkä aihe joka voi aiheuttaa pahojakin itsetunto-ongelmia jos tuntuu että ei ole fyysisesti riittävä kumppanilleen, joten itse ainakaan en niistä aio kumppanilleni puhua ellen tiedä että hän ei suhtaudu niihin negatiivisesti. Sitten kun tähän liittyy joku noinkin traumatisoiva kuin oman raajan menettäminen niin ollaan aika riskialttiilla vesillä, minkä onneksi tiedostatkin.

Toivottavasti löydät jonkun jonka kanssa voisit ainakin roolileikkien tasolla tätä toteuttaa kuten jo kuvailit itseksesi teeskennelleesi!

Jep, olipa hyvin sanottu. Samoja fiiliksiä on itelläkin. Ehkä tämä on alkanut kohdistua yhä enemmän omaan kehoon juuri siksi, etten jotenkin alitajuntaisestikaan halua aiheuttaa amputoiduille mitään ongelmia tällä toiminnallani.

Toivotaan juu, että löytyy joku jonka kanssa tätä voisi työstää eteenpäin ::) Roolileikit ovat toistaiseksi jääneet vain lapsuuteen, mutta ehkä niitäkin voisi joskus herätellä taas eloon naftaliinista. Silloin nuorempana esteeksi muodostui ehkä se, että kaikkien raajojen sitominen oli aika työlästä eikä tuntunut kovin kivalta raajoissa, kun olin ollut paketoituna jokusen aikaa. Eli kivun takia en tätä tee :P Plus teeskentelyn kautta en saanut tynkiä niin lyhyiksi kuin olisin halunnut. Tyhmää, mutta minkäs sitä mielelleen voi :D

tjzy

  • Vieras
Vs: Amputaatiofetissin tms. kanssa kipuilua
« Vastaus #7 : 09.07.2021, 22:00 »
Kinkyjen joukossa on paljon tyyppejä, kenellä on sellaisia fetissejä, jotka eivät ole oikeassa elämässä toteutettavissa, eli et ole yksin. Kaikki fantasiat ovat ihan ookoo, toki harmittaa jos on sattunut sellainen fetissi, jota ei voi oikeasti toteuttaa.

Kinkypiireistä löytyy paljon avoinmielisiä kumppaneita, jotka varmasti hyväksyvät fetissisi, vaikka eivät sitä samaa jakaisikaan.

Seksuaalisuus on onneksi muokkautuvainen, eli kun aloitat kunppanillisen seksielämän, voit löytää uusia fetissejä, fantasioita, ja asioita,joista nautit myös alkuperäisen fetissisi lisäksi. Miesten seksuaalisuus on vähemmän muokkautuvainen kuin naisten, mutta ei sekään kiveen hakattu ole.

Ja mitä itse fetissiin tulee, niin amputaatio on tosi hot, koska se on kovimman tason bondagea. Eli siis jos haluat päästä lähimmäksi amputaation leikkimistä, niin hard bondage / kumibondage yms fetissien omaavia löytyy, jossa tiukalla bondagella päästään lähelle. Toki, jos se ei oo sun juttu, niin sitten se ei oo.

Kiva kuulla, etten ole tämän kanssa yksin :) Ja eipä sitä koskaan tiedä, vaikka tämänkin voisi jotenkin toteuttaa jonakin päivänä... En sitä asiaa aktiivisesti aja eteenpäin, mutta välillä on kausia, jolloin varmaankin tekisin sen, jos vain löytäisin jonkun tekemään tarvittavat amputaatiot. Mutta ehkä on vain ihan hyvä, että asiaa ei ole tehty liian helpoksi...

Kiitos vinkeistä, täytyy joskus pistää testiin, mikäli tulee mahdollisuus vastaan! Sitähän ei tosiaan tiedä, miten tämä seksuaalisuus vielä muovautuu. Tähän asti nämä amputaatiojutut ovat vain muuttuneet yhä radikaalimmiksi, joten ehkä joku vaihtelu voisi joskus tehdä hyvää. Ehkä. Näinkin olen ihan tyytyväinen :)

tjzy

  • Vieras
Vs: Amputaatiofetissin tms. kanssa kipuilua
« Vastaus #8 : 09.07.2021, 22:03 »
Miettinyt joskus amputaatiota, esteettisesti.. kuumaa,
mutta jos (kuten pään sisällä välillä) tulisin amputoiduksi, mieli saattaisi muuttua äkisti.

Jees. Voi olla, että itsellänikin mieli muuttuisi amputaatioiden jälkeen, mistäpä sen tietää. Saanko kysyä, mitä tarkoitit puhumalla esteettisyydestä amputaation yhteydessä? Onko sulla jokin tietty juttu / amputaatiotyyppi, joka saa sut syttymään sen ulkonäköön liittyen? Kiinnostuksesta vain kyselen :) Harvoin on tullut näistä puhuttua, jos koskaan.

dollgod

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 11
  • hi, oon huora huonopää 🐽 kuka kehtais leikittää?
  • Galleria
Vs: Amputaatiofetissin tms. kanssa kipuilua
« Vastaus #9 : 10.07.2021, 02:35 »
Animen kautta, joskus selaillut, ja tullut vastaan amputoituja tyttöjä.
Ilman jalkoja .

tjzy

  • Vieras
Vs: Amputaatiofetissin tms. kanssa kipuilua
« Vastaus #10 : 11.07.2021, 13:52 »
Animen kautta, joskus selaillut, ja tullut vastaan amputoituja tyttöjä.
Ilman jalkoja .

Aa joo, ymmärrän! Kiitti selvennyksestä :)

Devo+

Vs: Amputaatiofetissin tms. kanssa kipuilua
« Vastaus #11 : 02.02.2024, 21:21 »
Luin tjzy:n viestin amputaatiofetissistä, joka hänellä on. Minulla on lapsuudesta alkaen ollut kiinnostus etenkin  reisi- ja sääriamputoituja kohtaan. Noin 12-13 vuotiaana tajusin että siihen liittyy seksuaalinen kiihotus. En tahtonut oikeasti menettää raajojani vaan sidoin jalkani tai molemmat ja kuvittelin että ne on amputoitu ja ponnistelin esim. tuolille. Sidokset painoivat kiihottavasti nivusia ja lopulta aina mastuboidessani amputoin jalan tai molemmat. Tunsin asiasta syvää häpeää ja tulin "kaapista" vasta varttuneemmalla iällä kun vaimo yllätti minut touhuissani. Hän oli hyvin katkera ja pahoillaan siitä, etten ollut hänelle tunnustanut taipumustani.
Mutta nytpä sitten hänen läsnäolleessaan sain esiintyä amputoituna ja katsella netistä kuvia ja videoklippejä. Rakasteluun sain lisäintoa ja voimaa kun harrastimme sitä kuin olisin jalaton tai jalkapuoli. Tämä fetissini ei ole keneltäkään pois eikä mielestäni halvenna vammaisia. Fetissini on syntymävika ja en häpeä sitä enää, mutta en kuitenkaan vieraita ihmisiä halua hämmentää kertomalla tästä. Muutamalle luotetulle olen toki kertonut.
Tilanne on sikäli muuttunut, että olen tuore leski, ja en voi jakaa fetissiäni kenenkään kanssa.

JuJu

Vs: Amputaatiofetissin tms. kanssa kipuilua
« Vastaus #12 : 02.02.2024, 21:56 »
Kerroit että fetissisi on syntymävika.
Vai olisiko sittenkin ennemmin syntymäominaisuus🤔
Olen itsekin tuntenut kiihottuvani amputaatioaiheesta.
Ja myös kääpiöseksistä. Joitakin runkkailunaiheita en kehtaa julkisesti kertoa.
Mutta tärkeintä itselleni on se, että ketään ei satu psyykkisesti tai fyysisesti ellei se ole kokijan toive.

Devo+

Vs: Amputaatiofetissin tms. kanssa kipuilua
« Vastaus #13 : 02.02.2024, 22:26 »
Oikein toteat, että kyseessä on syntymäominaisuus eikä vika. Koska en vahingoita ketään mieltymykselläni, enkä nykyään itseänikään koska en häpeä.
Olen käsittänyt, että amputaatiofetissi on yleisempi miesoletetuilla kuin naisoletetuilla. Mutta eihän tilastolla ole merkitystä, vain sillä miten asian itse kokee.

Köysikaveri

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 4
  • Käsistään taitava
  • Galleria
Vs: Amputaatiofetissin tms. kanssa kipuilua
« Vastaus #14 : 04.02.2024, 20:28 »
Heti kiinnostaa, miten sidot sen jalan/jalat. Onko tarkoitus vain laittaa esim nilkka peppuun ja lyhentää sillä tavalla jalkaa vai katkaisetko jotenkin esim verenkierron tai painatko jotain hermoa niin että jalka nukahtaa ja häviää tunto?