Kirjoittaja Aihe: Sadeasun housut  (Luettu 7407 kertaa)

Jyrki73

  • Vieras
Sadeasun housut
« : 09.08.2021, 23:58 »
Löytyykö ompelijaa jolta onnistuu oikeasti myös sadeasujen ompelu. Saumojen teippaus ym.
Syksy ja sateet saapuu taas. Tarvitsen oikeasti hyvät uudet veden pitävät housut. Kaupasta niitä ei näin pitkälle miehelle löydy. Tykkään myös pyöräillä työmatkoja tarvittaessa sateellakin. Kaupasta ostetuissa pituus jää ainakin 15cm lyhyeksi. Vedenpitävä kangas ei jousta, siksi kun polven ja nilkan koukistaa kuten pyöräillessä niin nilkka on paljaana ja vesi menee varren suusta kenkiin.
Olen etsinyt sopivia jo vuosia. Muutamat housut on jatkettu, mutta alkavat olla loppuu kuluneet. Olen siis valmis maksamaan näiden ompelusta kunnon tuntipalkan plus materiaalit päälle. Jos tulee hyvät niin, tilaan toiset heti perään.

_Black_

Vs: Sadeasun housut
« Vastaus #1 : 12.08.2021, 10:49 »
Suomesta en osaa sanoa mutta ruotsalainen Farmerrain tekee spesiaalikokoja valikoimastaan. Siitä ei mainita kotisivuilla mutta jos kysyy asiakaspalvelusta niin voivat tehdä erikoiskokoja esim. pidemmillä lahkeilla. Lisähintaa tulee 50%.

Esim. olen 193 cm pitkä ja tilasin itse kesällä spesiaalikokoisen sadeasun.

Jyrki73

  • Vieras
Vs: Sadeasun housut
« Vastaus #2 : 21.09.2021, 18:27 »
Kiitos nyt on housut tilattu. Saas nähdä mitä sieltä tulee.

Alternator

  • Smurffit
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 21
  • Galleria
Vs: Sadeasun housut
« Vastaus #3 : 21.09.2021, 21:07 »
Tilasitko Farmerrainilta? Kerro ihmeessä oliko hyvät, täällä painittu samojen ongelmien kanssa

vlk77

Vs: Sadeasun housut
« Vastaus #4 : 03.10.2021, 13:34 »
On tullut hankittua ja hyviä ovat olleet.