Kirjoittaja Aihe: Täysin epävirallinen ruokailumiitti pe 17.9.21 n.klo 18 Plevnan edessä tre  (Luettu 2187 kertaa)

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Olen asioilla tuolloin Tampereella ja olisi mukava tavata taas ihmisiä piitkästä aikaa. Paikaksi sopisi minulle mikätahansa paikka mistä saa hyvää liharuokaa.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2021, 21:14 kirjoittanut Lettu »

mstouchmeanddie

Mä ainaki lähtisin mielelläni syömäseuraks ja ihmisiä näkemään ^^ Paikan suhteen mulla ei oo toiveita, enkä kyllä myöskään osaa ehdottaa mitään~ Mutta kovasti oisin mukana kuitenki c:

zuidi

Tänne vois jopa ehtiä.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Ajattelin itse ehdottaa Plevna ravintolaa. Siellä on mahdollista saada tila jossa voisi hurpattaa ilman että kovasti häiritsee muita. Huomasin juuri että siellä on October fest joten saattaa olla ruuhkaa.
Olisiko ehdottaa jotakin muuta paikkaa kun itselleni Tampereen ravintolat ovat edelleen melko tuntemattomia.
« Viimeksi muokattu: 16.09.2021, 09:29 kirjoittanut Lettu »

mstouchmeanddie

Ehdotus: Tavataan jossain siinä Plevnan edessä ja käydään kurkkaamassa et mikä siellä on tilanne :} Jos on liian ruuhkaista, niin voidaan valita joku muu Finlaysonin alueen ravintola~ Sieltä pitäis löytyy ainakin Speakeasy, Il Siciliano ja TAJ Indian Restaurant : D

(Olen myös avoin vastaehdotuksille, jos joku osaa suositella hyvää ravintolaa jossa pääsee vähän syrjemmäksi istumaan & juttelemaan eikä oo tungosta! (ja josta lisäksi saa hyvää liharuokaa niinku toivottiin c:) Itellä vaan pää lyö ihan tyhjää, kun en itekään tunne Tampereen paikkoja niin hyvin ><)

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Tämä hyvä ehdotus. Siinä alueella tosiaan useampikin ruokapaikka. Sopiiko n.18 aikaan.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Mahtaakohan kukaan enään 21.30 jälkeen olla miittailemassa??

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Ei voi tietää kuinka ilta sujuu ja ketä lopulta tulee paikalle. Itse todennäköisesti poistun ennen kymmentä viimeistään, kotimatkaa kun on jonkinverran.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Ei voi tietää kuinka ilta sujuu ja ketä lopulta tulee paikalle. Itse todennäköisesti poistun ennen kymmentä viimeistään, kotimatkaa kun on jonkinverran.
Samoin itsellä matkaa kotiin mutta kun siellä kulmilla on niin olisi kiva tavata muitakin.
Olen kurssilla joka loppuu 21.00 niin ei pääse akaisemmin.

mstouchmeanddie

Jees! Kuudelta nähään ^^

En usko että itekään pystyn kauheen myöhään viipyy~ Mut ehkä viimiset vois sit ilmottaa tähän siinä vaiheessa kun poistuvat paikalta, niin ei tarvi kenenkään sit jäähä arvuuttelemaan et vieläks on väkeä c:

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1666
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Kyllä kai miunkin pitää tänään syödä  :)

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Aijai kun olisi kiva tulla. Valitettavasti tämän viikon reissukiintiö alkaa olla täynnä. Löytäkää paikka ja viihtykää!

Mr B

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1666
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Ollaan tulossa, etsitään parkkipaikkaa  ;D

T. Lettu& Ilona

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Olemme fabric bar&bistro,6 ihmistä paikalla tällä hetkellä. Sekaan mahtuu .

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1666
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Siirryttiin Plevnan lasiterassille  :)