Kirjoittaja Aihe: Raiskaaja Helsingissä - sm-harrastaja  (Luettu 19460 kertaa)

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Raiskaaja Helsingissä - sm-harrastaja
« Vastaus #15 : 20.07.2012, 00:34 »
Toisaalta skenen subitytöt voivat iloita. Tiedossa on nyt ainakin yksi dominoiva mies, joka panee rajusti.

edit: Haa, tuli pari sopivaaa mieleen!

Miltsu

  • Vieras
Vs: Raiskaaja Helsingissä - sm-harrastaja
« Vastaus #16 : 20.07.2012, 00:43 »
Kommentoisin aivan samoin vaikka kyseessä olisi varastettu auto, joten kukkahattutädit voi sit olla tahallaan vetämättä avokadon kokoisia herneitä  >:(

Jos ymmärsin oikein, tämä ei ole poliisitiedoite? Vain toisen käden tietoa eikä edes uhrin oma kirjoitus / käsitys / tunnelma / jne asiasta? Syyllinen on siis edelleen syytön kunnes toisin todistetaan, ja toistaiseksi tapahtunut on "syytämättä jättäminen"? Muutan kommenttini heti kun asia on poliisitiedoite.

Tälläisella "Pekka huutaa sutta" vaan on vaara saattaa kaikki tuntomerkkeihin sopivat huonoon valoon ja kyyläyksen alle. Skenessä on parikin tällaista kaapin kokoista masteris miestä, tukan voi äkkiä leikata ja värjätä...

(henk.koht. olen valmis viemään tyypin sinne saunan taakse)

katti

  • Vieras
Vs: Raiskaaja Helsingissä - sm-harrastaja
« Vastaus #17 : 20.07.2012, 00:52 »
Kuvastaako tämän(kin) ketjun paikoin vittuilevatm sävy kuitenkin jotain tästä meidän söpöstä skenestä..

SMIle

Vs: Raiskaaja Helsingissä - sm-harrastaja
« Vastaus #18 : 20.07.2012, 01:07 »
Mitä itse olen lehdistä lukenut, niin ainoat tuntomerkilliset varoitukset poliisilta on tullut vankilasta karanneista tai juuri tehdystä rikoksesta etsittävistä.
Itsellä useampi hyvä kaveri poliisina. Harmi kun heiltäkään ei suoraan saa vaikkapa raiskaajien tuntomerkkejä...

Kyyberi

  • Vieras
Vs: Raiskaaja Helsingissä - sm-harrastaja
« Vastaus #19 : 20.07.2012, 01:12 »
Eli pienellä vaivalla saa tietää tämän hemmon nimen, puhelinnumerot, työpaikan ja ties mitä. Ja mitäs sitten, jos jostain hassusta syystä vaikka oikeuslaitos toteaa miehen syyttömäksi? Kukas sitä tietoa sitten enää kaipaa?

Näissä on aina se ongelma, että kohde on päätetty syylliseksi ilman oikeuslaitoksen tuomiota. Kyseisestä tapauksesta en tiedä mitään, enkä ala edes arvailemaan. Fakta on se, että häntä ei ole vielä tuomittu mistään. Ja mielestäni "syytön kunnes toisin todistetaan" on ihan fiksu lähtökohta.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Raiskaaja Helsingissä - sm-harrastaja
« Vastaus #20 : 20.07.2012, 08:21 »
Tämä tapaus nostaa tunteita ja ristriitaisiakin mielipiteitä.

Kyseessä olevan miehen jota epäillään raiskauksesta, hän on kirjoittanut ko. foorumille missä puhutaan tästä jutusta...pari seksifantasiaakin jotka luettuani ovat juuri alistamista ja raiskaufantasioita.
Aika hurjaa juttua kokeneellekin ja turvallisuus kovin kaukana näistä tekemisistä.
No voidaan ajatella että ne on vain fantasiaa ja mielikuvituksen tuotetta...

Eräs hänen aloittamansa kertomus alkaa näin..."Pari kuukautta sitten raiskasin erään siskoni ystävän, N*****n. Hän on 18. Jälkeenpäin kaduttaa, mutta silloin en voinut sille mitään,..."

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Vs: Raiskaaja Helsingissä - sm-harrastaja
« Vastaus #21 : 20.07.2012, 08:56 »
Tällaisia tapauksia pidän ihan eri asioina kuin ihmisten henkilökohtaisten asioiden puimista julkisesti. Tämä ei ole ensimmäinen tapaus, jossa "aikuisten oikeasti" rikollinen yrittää puolustella rikollista toimintaansa vetoamalla vähemmistöryhmään kuulumisella.

Angelika

  • Vieras
Vs: Raiskaaja Helsingissä - sm-harrastaja
« Vastaus #22 : 20.07.2012, 09:52 »
Entäpä sitten, jos nyt kuitenkin käy niin, että tämä jollain keskustelupalstalla levitelty syyte osoittautuukin täydeksi paskapuheeksi?
Mun mielestä perättömien syytösten levittely on joissain tapauksissa jopa pahempi rikos kuin siinä esitetty teko.

Jos minä uskaltaisin kirjoittaa kaikki pimeimmät fantasiat julki niin niistäkin voisi äkkiä päätellä mun olevan vaikka mitä. Fantasioiden kirjoittaminen ei ehkä sittenkään tarkoita, että kaikkea kirjoittamaansa on tullut tehneeksi.

Näillä perusteilla mä voisin alkaa kyllä varoittelemaan kaikkia vaikkapa Bret Easton Ellisistä, siinä on sit raaka tyyppi, joten pitäkäähän pilluistanne kiinni!

Queena

  • Vieras
Vs: Raiskaaja Helsingissä - sm-harrastaja
« Vastaus #23 : 20.07.2012, 10:16 »
Voisi kyllä odottaa että tyyppi on edes tuomittu rikoksesta, ennen kun alkaa yhteystietojs ja nimiä jakamaan. Tuntomerkitkin vaihtuneet välissä aika radikaalisti, joten ihmetyttää kyllä. Miksi me ei anneta oikeuslaitoksen hoitaa näitä? Olen samaa mieltä että syytön kunnes toisin todistetaan. Ketä tällä levittelyllä edes autetaan? Uhria? En usko että tämä auttaa mihinkään enkä usko että jos huhut paikkansa pitävätkin, tyypillä siltikään olisi vaikeuksia raiskata uudelleen jos niin haluaa ja tuomio jää saamatta.

quattroverde

Vs: Raiskaaja Helsingissä - sm-harrastaja
« Vastaus #24 : 20.07.2012, 10:24 »
Raiskaaja vastaa teostaan oikeudessa ja keskustelu voidaan sitten aloittaa, kun koko oikeusprosessi on läpi valitusaikoineen. Sen jälkeen ei ole mitään varoteltavaa, koska hän on syytön tai sitten vankilassa.

Samoin perätön/perällinen ilmianto, ilmiantaja vastaa omista teostaan oikeudessa, jos asiaa menee oikeuteen saakka.

Kaikille on laki sama, mutta kyllä tuomiot hiukan vaihtelee...

Jos esim. tämän forumin jäsen raiskaa/pahoinpitelee systemaattisesti 10 henkilöä, mutta vastapuolet eivät tee riskosilmoistusta ja asia ei mene oikeuteen, niin kaveri saa jatkaa hommaa rauhassa, koska ei ole tuomiota. Vaikka rikoksia on tapahtunut 10 kpl... (täähän olis kuin jostain uskolahkon... jutusta)

Ei passaa edes raiskatun/pahoinpidellyn varoitella ... ettei vaan tule tehtyä perätöntä ilmiantoa  :o

 ::)

quattroverde

Vs: Raiskaaja Helsingissä - sm-harrastaja
« Vastaus #25 : 20.07.2012, 10:35 »
Muuten eihän voida arvostella Lady Whipin toimintaa millään muotoa...

Häntä ei ole käsittääkseni tuomittu perättömästä ilmiannosta tai siitä tuskin on edes rikostutkintaa käynnissä. Siis suu suppuun  8)... Sitten keskustelu jatkukoon, kun Lady Whipin asia on käsitelty oikeudessa ja on tuomio on lainvoimainen

 O:-)

Macce

  • Vieras
Vs: Raiskaaja Helsingissä - sm-harrastaja
« Vastaus #26 : 20.07.2012, 10:50 »
En jaksanut kaikkea lukea, mutta eikö aina ja jokaisen kohdalla tulisi olla varovainen? Olkoon vaikka kuin kaverin suosittelema  :D

Uniform

  • Vieras
Vs: Raiskaaja Helsingissä - sm-harrastaja
« Vastaus #27 : 20.07.2012, 11:09 »
Poliisit kävivät jututtamassa häntä. Hän asuu ******"[/i]
Tuo kohta kertoo mulle ettei kyseessä ole kovin vaarallinen rikoksenuusija!
Nimittäin, jos se olis hullu alaston kirvesmurhaaja, polliisi oli vieäny sen koppii...

HPerWs

  • Vieras
Vs: Raiskaaja Helsingissä - sm-harrastaja
« Vastaus #28 : 20.07.2012, 11:49 »
Toisaalta skenen subitytöt voivat iloita. Tiedossa on nyt ainakin yksi dominoiva mies, joka panee rajusti.

edit: Haa, tuli pari sopivaaa mieleen!
Niin ja joilla vielä seisoo ja on iso. Mutta sinähän täytät ainakin lähes kaikki kriteerit, näiden subityttöjen iloksi.

Miksei tässäkin ketjussa voi lukea, että lukekaa sihteeriopiston sivulta tämä info?

Leccare

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 935
  • Orgasmikiduttaja
  • Galleria
Vs: Raiskaaja Helsingissä - sm-harrastaja
« Vastaus #29 : 20.07.2012, 11:54 »
Toisaalta skenen subitytöt voivat iloita. Tiedossa on nyt ainakin yksi dominoiva mies, joka panee rajusti.

edit: Haa, tuli pari sopivaaa mieleen!
Niin ja joilla vielä seisoo ja on iso. Mutta sinähän täytät ainakin lähes kaikki kriteerit, näiden subityttöjen iloksi.
En ole niin pieni rimpula kuin ilmoituksen herrasmies. Tuollaiset 110 kg pikkuvipeltäjät ovat varmasti paljon minua ketterämpiä sängyssä, mistä on varmasti paljon iloa sellaisista pitäville.