Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiitti 4.11 klo 18 alkaen 2h+k baarissa  (Luettu 2791 kertaa)

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1659
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Torstai tulee taas, tule sinäkin. Kimbleä tai muita kyseenalaista julkisuutta saaneita lautapelejä ei pelata tässäkään miitissä. Syödään, jutellaan, juodaan (kohtuudella kuitenkin kaiken kanssa) ja ollaan toisistamme iloisia.
Samaisena päivänä on myös allekirjoittaneen syntymäpäivä, mutta tämä ei aiheuta ylimääräisiä toimenpiteitä. Mitään juhlavastaanottoa ei ole tarkoitus järjestää ja kaikki ovat tervetulleita mukaan miittiin. Jos olet ensikertalainen tai muuten vaan ehkä ujo yksilö, laita yksäriä niin voidaan tavata ennen miittiä jolloin sinulla on siellä ainakin yksi tuttava  :)

Ja jottei totuus unohtuisi niin alla on miitin säännöt  :love:

1. Älä koske kehenkään ilman lupaa.

Kuten bileissäkin, miitissä ei saa koskea kehenkään ilman lupaa. Älä oleta, että saat koskea johonkuhun, vaikka näkisitkin muiden koskevan. Kysy ensin.

2. Ole sellainen kuin olet ja anna muiden olla sellaisia kuin ovat. Kohtele kaikkia ihmisinä.

Vaikka et pitäisikään jostakusta tai hänen mieltymyksistään, se ei oikeuta haukkumaan tai tuomitsemaan ketään. Jos et voi sietää jotakuta, siirry toiseen pöytään.

3. Älä heitä kaveria kaapista.

Vaikka tietäisitkin jonkun oikean nimen, käytä hänestä sitä nimeä, jolla hän esittäytyy. Älä huuda kenenkään nimimerkkiä kovaan ääneen pöydästä toiseen, jos et ole varma, että se on kaikille ok. Älä kerro kenenkään mieltymyksistä, sairauksista, työasioista tai muista henkilökohtaisista tiedoista, jos et ole varma, että sinulla on siihen lupa.

4. Kaikki miitissä puhuttu ja tapahtunut on luottamuksellista, älä puhu niitä asioita ulkopuolisille.

Moni kertoo itsestään asioita, joiden ei halua leviävän miitin ulkopuolelle. Kunnioita jokaisen yksityisyyttä äläkä kerro muille, mitä miitissä on puhuttu tai tehty.

5. Älä ole kaatokännissä.

Monet miitit tapahtuvat anniskeluravintolassa, mutta niissä ei ole tarkoitus olla humalassa. Jos toiveissasi on juoda itsesi tuntuvaan humalaan, löydät siihen varmasti jonkin toisen tilaisuuden.

6. Muista, että tarkoituksena on viihtyä ja tutustua ihmisiin.

Miitti ei ole esiintymislava, lihatiski tai sessiotila. Toki joskus käy niin, että joku löytää miitistä kumppanin tai sessioseuraa, mutta niiden tarkoitus ei ole olla seuranhakutilaisuuksia.

7. Valokuvaaminen ja muu tallentaminen on kielletty.

Se, mikä tapahtuu miitissä, jää miittiin. Jos haluat ottaa kuvan itsestäsi ja kaveristasi miitin aikana, sen voi tehdä miittipaikan ulkopuolella.

Torstaina nähdään  ;D

Terkuin Ilona ja irtohihat (miten tuo nyt kuulostaa ihan humppaorkesterin nimeltä?)

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Onko luvassa humppaa?

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1659
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Onko luvassa humppaa?

Ei.

Pöh. Pitää sittenkin harkita uudelleen paikalle saapumista.

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1659
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Onko luvassa humppaa?

Ei.

Pöh. Pitää sittenkin harkita uudelleen paikalle saapumista.

Nyt täytyy sanoa etten tiedä missä on seuraava humppakinkyjen miitti. Anyone?

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Humppakinkyjen miitistä en tiedä, mutta jos joku tietää torstaina oikean vastauksen erääseen arvoitukseen, saa yllätyspalkinnon! Kerron tän arvoituksen vasta miitissä, että te huijarit ette googleta ja väitä keksineenne ihan itse oikeaa vastausta!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Eläkeläiset ois kyllä Jyväskylässä 17.12., siellä olis humppaa. Mää lähen heti mukaan, jos haluatte miitata!

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1659
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Eläkeläiset ois kyllä Jyväskylässä 17.12., siellä olis humppaa. Mää lähen heti mukaan, jos haluatte miitata!

Hieno uutinen! Olen varma että Pirkanmaan humppakinkyt ovat valmiita lähettämään delegaation noin mittavaan humppakulttuurin tapahtumaan.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Eläkeläiset ois kyllä Jyväskylässä 17.12., siellä olis humppaa. Mää lähen heti mukaan, jos haluatte miitata!

Hieno uutinen! Olen varma että Pirkanmaan humppakinkyt ovat valmiita lähettämään delegaation noin mittavaan humppakulttuurin tapahtumaan.
Kai tämmönen oikeesti eläkeläinen mahtuu mukaan, humppaa en tosin osaa, jenkkaa kyllä.

HuulillaPiirrettyM

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 281
  • TrueMaster 1% Demiurgi emergoitui
  • Galleria
PA PA PAPARAPPAPAPAPA!!!

Nyt löyty lokero johon menen heti, pysyn siellä, enkä tule pois, vaikka en humppakinky termiä oikein ymmärtäisikään.

https://www.youtube.com/watch?v=Vtv183qV_KU

"Lokeroon siellä tanssaan
jotta henkselit heiluu
lokeroon
lokeroon siellä humppaan
jotta hyllyt rytisee
lokeroon
hoitajat jos huomaisivat
ne piikin heti iskisi mun ryppyiseen pakaraan
ai ai ai
lokeroon siellä tanssaan
jotta hilse pölisee
lokeroon
lokeroon siellä humppaan
jotta pukamat paukkaa
lokeroon
pimeässä salaa kuin varas
vessassakin kerran vaan polvet kolhin vesihanaan
ai ai ai
Romppoppom, Hurja!
Lokeroon siellä tanssaan
jotta tohvelit savuaa
Lokeroon
Lokeroon siellä humppaan
jotta melkein hikoan
Lokeroon
jostain kun vain sais rouvan mukaan
luuta kaapista nilkat tahtoo raapia
ai ai ai
ai ai ai ""

Ei mulla muuta tähän.
Hihaton kiitokset keikkatiedosta.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Tampereen torstaimiitti 4.11 klo 18 alkaen 2h+k baarissa
« Vastaus #10 : 03.11.2021, 22:44 »
Eläkeläiset ois kyllä Jyväskylässä 17.12., siellä olis humppaa. Mää lähen heti mukaan, jos haluatte miitata!

Hieno uutinen! Olen varma että Pirkanmaan humppakinkyt ovat valmiita lähettämään delegaation noin mittavaan humppakulttuurin tapahtumaan.
Kai tämmönen oikeesti eläkeläinen mahtuu mukaan, humppaa en tosin osaa, jenkkaa kyllä.
Mahtuu mahtuu, olin joskus keikalla silloisen anoppinikin kanssa. Hän pääsi eläkeläiskortilla ilmaiseksi festareille ja tuli sinne lähinnä katsomaan mun kanssa Eläkeläisiä.

Humppa on helppoa, joten mukaan vaan!

Mindiina

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 7
  • Looking for love
  • Galleria
Vs: Tampereen torstaimiitti 4.11 klo 18 alkaen 2h+k baarissa
« Vastaus #11 : 04.11.2021, 17:25 »
Mistähän mie tunnistan oikean porukan ku aattelin että voisin ehkä tulla extemporee messiin? :)

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1659
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Vs: Tampereen torstaimiitti 4.11 klo 18 alkaen 2h+k baarissa
« Vastaus #12 : 04.11.2021, 17:27 »
Mistähän mie tunnistan oikean porukan ku aattelin että voisin ehkä tulla extemporee messiin? :)

Istutaan täällä baarin perällä ja ollaan se porukka joka ei tuijota telkkarista lätkäpeliä  ;D

Mindiina

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 7
  • Looking for love
  • Galleria
Vs: Tampereen torstaimiitti 4.11 klo 18 alkaen 2h+k baarissa
« Vastaus #13 : 04.11.2021, 17:48 »
Toivottavasti oon oikeassa paikassa ku täällä ei oo vielä ketään..8-10lle oli varaus :D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Tampereen torstaimiitti 4.11 klo 18 alkaen 2h+k baarissa
« Vastaus #14 : 04.11.2021, 17:53 »
Toivottavasti oon oikeassa paikassa ku täällä ei oo vielä ketään..8-10lle oli varaus :D
Hienoa yrittää opastaa täältä naapurimaakunnasta, mutta menitkö mistä ovesta sisään? Meillä ei yleensä ole varausta ollenkaan,  ja väittävät että ensimmäiset olisivat jo paikalla.