Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiitti 18.11. klo 18 alkaen 2h+k:n baarissa  (Luettu 1710 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
- Jahas, päivää taloon! Mitäs täällä oikein tapahtuu?

- Niin siis, tää on ihan vaan normaali torstaimiitti.

- Miitti vai? Mikäs se sellainen muka on? Onko teillä edes anustappeja mukana?

- No ei meillä kyllä sellaisia täällä ole. Tai ei ainakaan näkyvissä. Eihän tällaiseen ravintolaympäristöön kukaan halua anustappiaan tuoda näytille.

- No mutta mikäs tuo kummallisesti pukeutunut avohoitopotilas sitten on?

- Ai se... se on itse asiassa naapuripöydän Ilves-fani. Niitä näkee täällä aina välillä, vaikka televisiosta ei tulisikaan jääkiekkoa.

- No tänään ei tosiaan tule. Seuraava peli on vasta vuoden lopulla, ja nyt on vasta marraskuun kahdeksastoista. Kello on kyllä sen verran, että jääkiekkoakin voisi telkkarista tulla. Eikös se ole suunnilleen kuusi?

- On kyllä, silloinhan tämä miitti virallisesti alkaa. Tosin, kuten näkyy, muutamakin ihminen on jo saapunut aiemmin. Ja olen aivan varma, että moni saapuu myöhemminkin.

- Mutta mikäs miitti se tällainen on, ettei täällä kukaan edes pane ketään? Missä piiskat ja sellaiset?

- Öö, siellä kutsussakin sanotaan että miitissä ei sessioida tai mitään sellaista. Täällä on ihan vain tarkoitus tutustua ihmisiin ja jutella.

- Täh? Otinko minä nämä käsiraudat nyt ihan turhaan mukaan?

- Jos nyt ei satu olemaan niin, että joku alaikäinen on livahtanut vahingossa baariin, niin ette kyllä tarvitse niitä mihinkään. Konstaapeli on nyt vain hyvä ja istuu alas, kun kerran on tänne asti saapunut.

- No hyvä on, josko tämän kerran. Mikäs tämän paikan osoite on, että voin ilmoittaa työparilleni? Hän on meistä se, joka osaa lukea.

- Aleksanterinkatu 33. Kun kävelee vihreästä ovesta sisään, pääsee jo pitkälle. Tänne takanurkan pöytään on aika helppo kävellä, jos osaa kulkea suoraan.

- Minä ilmoitan radiolla hänelle. Olikos tänne pääsymaksua? Entä paljonko narikka maksaa?

- Ei täällä sellaisia peritä. Tiskiltä saa kyllä ruokaa ja juomaa, mutta itse osallistuminen on ihan ilmaista.

- Huh, no hyvä. Olisin muuten joutunut pidättämään itseni ryöstöstä. Nyt riittää, kun pidätän pissaa.

- Ei huolta, on tuolla vessakin. Sitä saa käyttää ihan maksutta!

- Ai, no onpa hyvä. Ehkä minä raportoin sitten vain esimiehelleni, että olemme täällä pitämässä hauskaa outojen tyyppien kanssa. Hienoa, ettei kukaan ole humalassa, niin tällainen virantoimittajakin viihtyy paremmin.

- Hyvä! Sitten vain vähän sananmuunnoksia ja huonoja vitsejä kehiin, niin kaikilla on hauskaa. Tervetuloa, ja kutsukaa toki ystävännekin mukaan!

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Onko kaksiossa koronapassi käytössä?

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Onko kaksiossa koronapassi käytössä?
Tietääkseni ei ole, ainakaan kertaakaan ei ole kysytty eikä löydy mainintaa kotisivuilta. Voisin kysäistä ravintolapäälliköltä huomenna, jos sattuu olemaan talossa.

Caldera

Tampereella koronapassi tuli käyttöön tänään, joten aiemmin sitä ei ole voitu kysyä.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Tampereella koronapassi tuli käyttöön tänään, joten aiemmin sitä ei ole voitu kysyä.
No se saattaa selittää. En oo taas seurannut uutisia riittävästi, it seems.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Eivät vaadi passia, vaikuttaa kuulemma vain yli puolen yön auki oleviin paikkoihin. En olisi pistänyt pahaksi, vaikka olisikin vaadittu.

Digitalis

Saapunen paikalle jollakin määrittelemättömällä kellonlyömällä  :)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Kiitos jälleen kaikille, niin Kindereistä, anal palsameista kuin alapallon nielemisestäkin. Oli hauskaa!