Kirjoittaja Aihe: Kuvakilpailujen aiheita / teemoja  (Luettu 18015 kertaa)

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kuvakilpailujen aiheita / teemoja
« Vastaus #60 : 09.08.2012, 19:33 »
http://www.oddee.com/item_97271.aspx    Tuosta saa hiukan taustaa miksi vastustan kuvankäsittelyä.

Tuli tuosta muusikko esimerkistä mieleen kurt cobain,hänellä oli helvetin hauskaa,kunnes suuri yleisö löysi

lopputuloksen suurinosa tietänee.
Ai että se kun joku on joskus tehnyt vähän mokia photarin käytössä, alalla missä yksikään kuva ei mene julkaisuun mihinkään ilman massiivista määrää kuvankäsittelyä- tulee kaikkea kuvankäsittelyä vastustaa henkeen ja vereen. Se on kai yhtä loogista kun se että vastustaisi kokonaisvaltaisesti kaikkea urheilua ja liikuntaa, siksi kun ammattiurheilijat on joskus tehneet virheitä ja vaikka hävinneet kisoissa.
Muutenkin on jotenkin outoa verrata ammattilaisten muotikuvia tälläisten harrastelijoiden tekeleisiin, joita omaksi huviksi tehdään ja julkaistaan myös muiden iloksi.

Ja mitä ihmeen kurt cobain vertailuja- ai että kun käytetään photoshoppia, suuri yleisö kiinnostuu, emme voi enää iloita ja sorrumme huumeisiin ja ammumme aivomme pellolle, jep jep :D

Urheilu osuudesta kiinni eli SAA käyttää,mitä vaan doopingia,epoa,(banaanin kuoria =),varastaa,huijata,,,

Kunhan vaan voittaa näin,en halua urheilua nähdä.

Queena

  • Vieras
Vs: Kuvakilpailujen aiheita / teemoja
« Vastaus #61 : 09.08.2012, 19:47 »
Aah, eli kuvankäsittely onkin dopingia ja huijaamista- tulihan se sieltä :)

Yleisesti uskon että tätä mieltä ovat vain ihmiset jotka eivät itse osaa valokuvata, eivätkä käsitellä tekeleitään.

Nyt kyllä lopetan aiheesta jauhamisen, koska tiedän jo valmiiksi että tämä ei aiheeksi valikoidu, koska se kaatuu omaan mahdottomuuteensa.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Kuvakilpailujen aiheita / teemoja
« Vastaus #62 : 09.08.2012, 19:49 »

Urheilu osuudesta kiinni eli SAA käyttää,mitä vaan doopingia,epoa,(banaanin kuoria =),varastaa,huijata,,,

Kunhan vaan voittaa näin,en halua urheilua nähdä.

Olet siis oikeasti sitä mieltä että valokuva = todellisuus  :o

Eikö oleellisempaa ole että säännöt ovat samat kaikille. Urheilussahan näin kaiketi on (?) toteutus vain ontuu...jostain syystä...mistähän....

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kuvakilpailujen aiheita / teemoja
« Vastaus #63 : 09.08.2012, 20:08 »

Urheilu osuudesta kiinni eli SAA käyttää,mitä vaan doopingia,epoa,(banaanin kuoria =),varastaa,huijata,,,

Kunhan vaan voittaa näin,en halua urheilua nähdä.

Olet siis oikeasti sitä mieltä että valokuva = todellisuus  :o

Eikö oleellisempaa ole että säännöt ovat samat kaikille. Urheilussahan näin kaiketi on (?) toteutus vain ontuu...jostain syystä...mistähän....

Säännöt on samat kaikille mutta toiset ajaa ladalla,toiset ferarilla. mutta tämä ei johda mihinkään niin

asia on minun puolesta loppunpuitu.

Queena

  • Vieras
Vs: Kuvakilpailujen aiheita / teemoja
« Vastaus #64 : 09.08.2012, 20:25 »
nyt oli niin hyvä rako, että en vaan voi vastustaa...elikkä koska toiset ovat parempia kun toiset, on kilpailu epäreilu ;)
Mikäänhän ei estä kaikkia osallistujia käyttämästä photoshoppia tai mitä tahansa apuvälineitä kuvankäsittelyyn ikinä haluavatkaan. Kyse on ilmeisesti siitä että sinua ärsyttää se että sinä itse et osaa. Me emme voi sille mitän että sinä olet lada, mutta mikään ei käsittääkseni estä sinua osallistumalla ferrarin ottamalla ja käsittelemällä valokuvalla missä itse olet mallina, kunhan luvat ovat kunnossa. En minäkään ole hyvä valokuvaaja tai kuvankäsittelijä, olen pelkkä malli.

Kahlittu

  • Vieras
Vs: Kuvakilpailujen aiheita / teemoja
« Vastaus #65 : 09.08.2012, 21:32 »
Kolmenkymmenentuhannen Hasselbladilla ei ota yhtään sen parempia kuvia vaikka hintalappu on posketon. Kuva tehdään kameran takana ja miljoonat ja miljoonat pikselit ei tee kuvasta hyvää jos kuvaajalla ei ole silmää.

Kenelle tahansa opettaa kyllä tekniikan, mutta silmää ei voi opettaa. Toki voi lukea kaiken kultaisista leikkauksista ja kolmanniksista mutta auttaako sekään? Mallia ei myöskään ohjaa äänettömästi. Jos ei ole sosiaalisia taitoja saada malli rennoksi ja luottamaan kuvaajaan niin ei tule hyviä ruutuja imo.

Mulla ei ole Lada mutta en aja kyllä ferrarillakaan. Fotarin lisenssi löytyy.

Queena

  • Vieras
Vs: Kuvakilpailujen aiheita / teemoja
« Vastaus #66 : 10.08.2012, 20:57 »
Milloin saa alkaa äänestää näitä hienoja vaihtoehtoja?

MrRope

  • Vieras
Vs: Kuvakilpailujen aiheita / teemoja
« Vastaus #67 : 10.08.2012, 21:59 »
Jotenkin olen hitaalla tänään(kin), mutta en vaan vieläkään ole ymmärtänyt minne ja miten sitte kuvakisaan osallistuvat kuvat ladataan? (jos vaikka joskus uskaltatuisin laittamaan kuvia kisaan) ;)

Leikkisa

  • Vieras
Vs: Kuvakilpailujen aiheita / teemoja
« Vastaus #68 : 10.08.2012, 22:12 »
Jotenkin olen hitaalla tänään(kin), mutta en vaan vieläkään ole ymmärtänyt minne ja miten sitte kuvakisaan osallistuvat kuvat ladataan? (jos vaikka joskus uskaltatuisin laittamaan kuvia kisaan) ;)

BDSM-Baarin galleriaan on lisätty edellisissä kisoissa aina oma kategoriansa, minne kilpailukuvat saa lisätä. Eiköhän näin tapahdu myös jatkossa.

MrRope

  • Vieras
Vs: Kuvakilpailujen aiheita / teemoja
« Vastaus #69 : 10.08.2012, 22:21 »
Kiitoskiits ystävällisestä vastauksesta. :)

Queena

  • Vieras
Vs: Kuvakilpailujen aiheita / teemoja
« Vastaus #70 : 11.08.2012, 21:22 »
Milloin aiheen äänestys avataan?

Glori

  • Vieras
Vs: Kuvakilpailujen aiheita / teemoja
« Vastaus #71 : 11.08.2012, 21:36 »
Katson josko saisin huomenna aamulla tehtyä sen.

Khyanna

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 630
  • Alien
  • Galleria
Vs: Kuvakilpailujen aiheita / teemoja
« Vastaus #72 : 12.08.2012, 22:28 »
Yksi aihe tuli vielä mieleen: Virhe 503!!!  :))

Angelika

  • Vieras
Vs: Kuvakilpailujen aiheita / teemoja
« Vastaus #73 : 12.08.2012, 22:29 »
Yksi aihe tuli vielä mieleen: Virhe 503!!!  :))

Ihan paras!!!  ;D

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kuvakilpailujen aiheita / teemoja
« Vastaus #74 : 13.08.2012, 05:25 »
Yksi aihe tuli vielä mieleen: Virhe 503!!!  :))

Toteutus 503 lyöntä canella ;D