Kirjoittaja Aihe: Kinkykummi  (Luettu 5264 kertaa)

Mies maalta-69

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 349
  • Sub-mies, joka on vasta astumassa hämärään.
  • Galleria
Kinkykummi
« : 08.02.2022, 22:54 »
Olisiko ideaa perustaa Kinkykummit? Kummit auttaisivat laskemaan rimaa osallistua miitteihin, jotta uuden ei tarvitsisi tuntea olevan ulkopuolinen, kun haluaa tulla esim. baaritapaamiseen.
« Viimeksi muokattu: 08.02.2022, 23:21 kirjoittanut Mik-1969 »

notpeikko

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 232
  • Galleria
Vs: Kinkykummi
« Vastaus #1 : 08.02.2022, 23:39 »
Baletilla on käytössä tossukummi joka tulee puolituntia ennen miitin alkua ja jonka kans saa höpötellä kaikesta mahdollisesta :) idea lähti siitä ku allekirjoittanut tuli ekaan miittiin kädet tärisen  ;D

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2248
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Kinkykummi
« Vastaus #2 : 09.02.2022, 00:32 »
Muistaakseni näitä on ollut myös ainakin Tampereen miiteissä!  :)

Mies maalta-69

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 349
  • Sub-mies, joka on vasta astumassa hämärään.
  • Galleria
Vs: Kinkykummi
« Vastaus #3 : 09.02.2022, 07:22 »
Muistaakseni näitä on ollut myös ainakin Tampereen miiteissä!  :)
Täytyykin sitten miettiä Tamperetta, kun haluaa tavata meidän porukkaa laajemmin. 

TEGAMi

  • OuSM
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 344
  • @FabioSkeida
  • Galleria
Vs: Kinkykummi
« Vastaus #4 : 10.02.2022, 07:35 »
Ei huono idea, ja kuten yllä mainittu niin kaupuingeissa jo näitä löytyy erinimityksillä.

Voisi siis neuvoa, että alueen hallitukseen on yhteydessä tai miitin ilmoittajaan. Itse olen ollut tällainen miittiin tutustuttaja.

tumppi94

  • Vieras
Vs: Kinkykummi
« Vastaus #5 : 10.02.2022, 12:03 »
Tämä on mielestäni hyvä idea olen Rsykkeen tiistaimiitti vastaava minulle voi pistää niihin liityviä ksymyksiä vastaan niihin mielelläni.

pikkusisko

Vs: Kinkykummi
« Vastaus #6 : 10.02.2022, 17:43 »
Tämä on mielestäni hyvä idea olen Rsykkeen tiistaimiitti vastaava minulle voi pistää niihin liityviä ksymyksiä vastaan niihin mielelläni.

Juuri näin, hyvä tumppi!  ^-^ Rsykkeen hallitukseen voi aina ottaa yhteyttä myöskin silloin, jos bileisiin tai mihin tahansa muuhun tapahtumaan tuleminen jännittää tai jokin siihen liittyvä askarruttaa. Madalletaan sitä kynnystä yhdessä  :love:

Mies maalta-69

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 349
  • Sub-mies, joka on vasta astumassa hämärään.
  • Galleria
Vs: Kinkykummi
« Vastaus #7 : 10.02.2022, 20:09 »
Ei huono idea, ja kuten yllä mainittu niin kaupuingeissa jo näitä löytyy erinimityksillä.

Voisi siis neuvoa, että alueen hallitukseen on yhteydessä tai miitin ilmoittajaan. Itse olen ollut tällainen miittiin tutustuttaja.
Kiitos vinkistä.  :)

Fia

  • Vieras
Vs: Kinkykummi
« Vastaus #8 : 11.02.2022, 12:46 »
Rope Art Oulun tiistaimiittien "aktiivikävijänä" uskallan luvata, että aloittelijat ja ekakertalaiset otetaan joka kerta vastaan erityisesti heille suunnatulla ohjelmalla. Toimintaan osallistumisen kynnys on haluttu tehdä mahdollisimman matalaksi eli mukaan voi tulla ihan vaikka ei olisi eläessään aiemmin köyttä nähnytkään. Uteliaisuus aihetta kohtaan riittää ja jokainen lähtee varmasti kotiin kokemusta rikkaampana.

Mikäli kuitenkin joku kaipaa vielä erityisemmin miittikummia RAO:n tiistaimiitteihin, viestiä voi laittaa Rope Art Oulun somekanavien kautta Instagramissa tai Facebookissa tai halutessaan esimerkiksi minulle täällä Baarissa. Voin kummeilla itse tai järjestää kummin tutuista ropekavereista. Tervetuloa mukaan.  :love:

Ps. Miitit siis Tukikohdalla Oulussa joka tiistai klo 18-21