Kirjoittaja Aihe: Brätin rankaiseminen  (Luettu 5043 kertaa)

Forte

Brätin rankaiseminen
« : 15.03.2022, 09:41 »
Hei!

Olen aloitteleva kinkyilijä ja minua kiinnostaisi kysyä sub-bräteiltä millaisista rankaisuista pidätte?

Brättini vastustelee ja sanallisesti härkii melko voimakkaasti. Verbaalinen vittuilu ei ole ilkeästi vaan kiusoittelevasti ja sarkastisesti. Hän myös saattaa lopettaa asian jos huomaa minun nauttivan siitä liikaa silloin kun olen hänet käskenyt toteuttamaan jotakin. Ja kun "suutun" nälviä että "meinaako hermot mennä?". Minun tehtävä on "pakottaa" ja laittaa hänet ruotuun.

Miten haluatte että teidät laitetaan ruotuun? Tämä on tietenkin yksilöllistä. Haluaisin tietää mitä piiskaamisen lisäksi voisin keksiä. Jos on ideoita nöyryyttävistä ja vähemmän nöyryyttävistä rangaistuksista niin jaa ihmeessä mieltymyksesi!

kitten

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1478
  • Cute but psycho ♥️
  • Galleria
Vs: Brätin rankaiseminen
« Vastaus #1 : 15.03.2022, 10:16 »
Itse ehdottaisin esim

- suklaalla lahjomista
-hartiahierontaa
-silityksiä
- pusuja
- kehuja

Ole hyvä  ::)  C:-)


Eleria

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 148
  • Switching around
  • Galleria
    • Valokuvaus byEleria
Vs: Brätin rankaiseminen
« Vastaus #2 : 15.03.2022, 12:47 »
Brat-minä on ehdottomasti kittenin kanssa samoilla linjoilla! Noi ois kyl mullekin aika pahoja.  O:-) :love:

- - -

Mä nautin sellaisesta fyysisestä otteesta. Esim ensin otetaan hiuksista kiinni ja jos näkyy, ettei meinaa mennä jakeluun, tiukennetaan otetta aina vähän kerrallaan. Kyllä sitä jossain vaiheessa suu aukeaa ja kiusaaminen loppuu. Ja muutenkin sellainen "fyysinen rauhoittaminen" kuten tiukemmin sylissä pitäminen, itsensä ja seinän väliin painaminen tai muuten liikkeen rajoittaminen toimii usein hyvin.

Jos puolestaan lelujen kanssa leikitään on mulle supertehokasta sellainen, että jos en ala uskoa, aletaan aina rikettä kohden menemään leluissa kohti "kovempaa linjaa". Tarkoitan tällä että jos on jo tiedossa, että nipistimien kanssa tullaan leikkimään ja ne on järjestetty odottamaan voimakkuuden mukaan, niin sit todellisesta tottelemattomuudesta miedommat menee laatikkoon ja aloitus tulee olemaan vähän voimakkaammilla. Kyllä sitä jossain vaiheessa tajuaa, että kohta sattuu, mikäli en ala totella. Tätä sit voi olla sauvojen, tappien tai piiskojen kanssa, mikä toimii kenellekin.

Ja todella raivostuttavaa on, jos toinen ei lähde mukaan siihen nälvimiseen! :)) eli vaikka yritän kakarana painella kaikkia nappuloita ja dom vaan toteaa, että "kyllä olet oikeassa" tai "mikäs nyt noin kiukuttaa? Voisiko herra auttaa ja piiskata sen olon pois?". Lähtee pohja kiukuttelulta ja joutuu myöntymään, että haluaa olla siinä ja miten ärsyttävän hyvin toinen reagoi kakaraan :))

- - -

Sitten domme minä. Mä kun toyboyni kanssa tiedän, että painissa hän voittaisi, ei mun kannata mitellä voimalla. Sitten alkaa tulla sellaisia, että joko ote on herkemmästä paikasta, mistä ei tartte painia (esim korvasta napakka ote), alkaa tulla enemmän ehtoja ("et tule saamaan lupaa laueta, ennenkuin tämä on sisälläsi", "sidon sinut kiinni sängynpäätyyn", "kohta lähtee lupa koskea rouvan rintoihin") tai henkistä peliä ("ai, etkö haluakaan olla kiltti poika. No voi harmi, kun olisin juuri halunnut leikkiä sitätätätota, mutta sit pitäis kyllä olla kiltisti eikä tuollatavoin kakaroida. Ai haluat sitätätätota? No mitä pitää sit tehdä? Ja miten kiltit pojut pyytää anteeksi? Noin sitä pitää, kiltti poika.")

Kun olen vaiheessa, että seuraavaksi mä alan käyttää turvasanaa, jos ei ala mennä jakeluun, (eli viimeisenä rangaistuksena) käytän huomiotta jättämistä. Se on subina kamalaa (olen sen kokenut), joten se on siksi vain viimeinen keino itselläni. Eli aivan samaa kuin vaikka koiran koulutuksessa - huonolla kohtelulla ei saa minkäänlaista huomiota vaan vain "saat palata syliin kun osaat käyttäytyä". Kesken session tuohon yllättäen siirtyminen sattuu henkisesti, joten täytyy tuntea subi todella hyvin, jotta tätä uskaltaisin käyttää. Mutta usein he tuntevat minunkin rajani niin hyvin, ettei tuohon mennä.

Forte

Vs: Brätin rankaiseminen
« Vastaus #3 : 15.03.2022, 19:12 »
Todella hyviä vinkkejä! Avartuu toi homma ihan erilailla. Kiitos kun aukaisitte sanaista arkkuanne! 😊

Ninuiitti

  • Vieras
Vs: Brätin rankaiseminen
« Vastaus #4 : 16.03.2022, 00:17 »
Kittenin hyvästä listasta vielä ihan yleinen myöntyminen siihen, että oikeastihan brätti on ollut koko ajan aina oikeassa ja tarvitsisi myös jalkahieronnan ja yllätyslahjoja.

kitten

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1478
  • Cute but psycho ♥️
  • Galleria
Vs: Brätin rankaiseminen
« Vastaus #5 : 16.03.2022, 11:32 »
Kittenin hyvästä listasta vielä ihan yleinen myöntyminen siihen, että oikeastihan brätti on ollut koko ajan aina oikeassa ja tarvitsisi myös jalkahieronnan ja yllätyslahjoja.

Niin. Nämä asiat tietysti myös.  :D

Mr Kinkerton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Utelias keski-ikäinen pervo
  • Galleria
Vs: Brätin rankaiseminen
« Vastaus #6 : 17.03.2022, 08:05 »
Uuh, Elerian toyboy on kyllä onnenpoika ::)

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Brätin rankaiseminen
« Vastaus #7 : 18.03.2022, 17:55 »
Kittenin hyvästä listasta vielä ihan yleinen myöntyminen siihen, että oikeastihan brätti on ollut koko ajan aina oikeassa ja tarvitsisi myös jalkahieronnan ja yllätyslahjoja.

Niin. Nämä asiat tietysti myös.  :D

Mitäs täällä oikein tapahtuu  :)
Brätti kun alkaa uliseen jotain niin kulli suuhun niin loppuu se ulina  :P

Sen jälkeen noi alkuun ehdotetut toimii kun vielä mainitsee että jos oot kiltisti niin saat huomenna hyvää  :P

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Brätin rankaiseminen
« Vastaus #8 : 19.03.2022, 15:31 »
yleisesti eristämine toimii vähän jokaiseen erittäin tehokkaasi, eli jos ei käyttäydy sopivasti, niin joissain tapauksissa häkiin tai sitten vaikka käsirautoihin suukapulan kanssa parvekkeen kaiteeseen kiinni, eikä väliä ole mikä keli mahtaa olla uokosalla.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Brätin rankaiseminen
« Vastaus #9 : 19.03.2022, 16:51 »
Kittenin hyvästä listasta vielä ihan yleinen myöntyminen siihen, että oikeastihan brätti on ollut koko ajan aina oikeassa ja tarvitsisi myös jalkahieronnan ja yllätyslahjoja.

Niin. Nämä asiat tietysti myös.  :D

Mitäs täällä oikein tapahtuu  :)
Brätti kun alkaa uliseen jotain niin kulli suuhun niin loppuu se ulina  :P

Sen jälkeen noi alkuun ehdotetut toimii kun vielä mainitsee että jos oot kiltisti niin saat huomenna hyvää  :P
Bratti taitais purra, että ulina muuttuu vaan kullin toiseenpäähän. Joskus kannattaa muullakin päällä ajatella...

Brättäritär

Vs: Brätin rankaiseminen
« Vastaus #10 : 19.03.2022, 22:36 »
Noh, en mä oikeesti suuremmin pidä mistään rankuista. Ne on mulle enemmänkin pakollinen paha, en ole lainkaan masokisti. Suurinta iloa saan domin reagoinnista. Että hei, mä onnistuin, olin tarpeeksi nokkela ettei se enää kykene verbaalisesti mua voittamaan ja nyt sen on pakko käyttää fyysistä voimaa, koska siinä jään takuulla alakynteen.

Ideaalitilanteessa mut siis vaan laitetaan fyysisesti ruotuun. Silkalla ylivoimalla nostetaan se pylly pystyyn ja otetaan mitä halutaan, työnnetään seinää vasten ja revitään vaatteet päältä jne.

Kannattaa siis ehdottomasti käydä se keskustelu sen oman brätin kanssa, koska meitä on niin monen sorttista.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1026
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Brätin rankaiseminen
« Vastaus #11 : 20.03.2022, 14:22 »
Kittenin hyvästä listasta vielä ihan yleinen myöntyminen siihen, että oikeastihan brätti on ollut koko ajan aina oikeassa ja tarvitsisi myös jalkahieronnan ja yllätyslahjoja.

Niin. Nämä asiat tietysti myös.  :D

Mitäs täällä oikein tapahtuu  :)
Brätti kun alkaa uliseen jotain niin kulli suuhun niin loppuu se ulina  :P

Sen jälkeen noi alkuun ehdotetut toimii kun vielä mainitsee että jos oot kiltisti niin saat huomenna hyvää  :P
Bratti taitais purra, että ulina muuttuu vaan kullin toiseenpäähän. Joskus kannattaa muullakin päällä ajatella...

Ei pure kun ei halua lempileluaan rikkoa ja kovapäisimmille olen maininnut etukäteen että mua ei saa purra,näykkiä voi jos haluaa selkäänsä.
Ja kun harvoin oon vakavissani niin voihan brätiltä tempasta hampaat kurkkuun jos pelottaa kun ei ne ikinet niin helpolla ainakaan palaa irti saa tai ottaa jo valmiiks hampaattoman  ;D

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2259
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Brätin rankaiseminen
« Vastaus #12 : 21.03.2022, 13:52 »
Kittenin hyvästä listasta vielä ihan yleinen myöntyminen siihen, että oikeastihan brätti on ollut koko ajan aina oikeassa ja tarvitsisi myös jalkahieronnan ja yllätyslahjoja.

Niin. Nämä asiat tietysti myös.  :D

Mitäs täällä oikein tapahtuu  :)
Brätti kun alkaa uliseen jotain niin kulli suuhun niin loppuu se ulina  :P

Sen jälkeen noi alkuun ehdotetut toimii kun vielä mainitsee että jos oot kiltisti niin saat huomenna hyvää  :P
Bratti taitais purra, että ulina muuttuu vaan kullin toiseenpäähän. Joskus kannattaa muullakin päällä ajatella...

Ei pure kun ei halua lempileluaan rikkoa ja kovapäisimmille olen maininnut etukäteen että mua ei saa purra,näykkiä voi jos haluaa selkäänsä.
Ja kun harvoin oon vakavissani niin voihan brätiltä tempasta hampaat kurkkuun jos pelottaa kun ei ne ikinet niin helpolla ainakaan palaa irti saa tai ottaa jo valmiiks hampaattoman  ;D

Luulen että kannattaa sitten ottaa suosiolla hampaattomia tyyppejä, kuin että alkaa lyödä bräteiltä hampaita sisään.

Eleria

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 148
  • Switching around
  • Galleria
    • Valokuvaus byEleria
Vs: Brätin rankaiseminen
« Vastaus #13 : 21.03.2022, 13:58 »
Noh, en mä oikeesti suuremmin pidä mistään rankuista. Ne on mulle enemmänkin pakollinen paha, en ole lainkaan masokisti. Suurinta iloa saan domin reagoinnista. Että hei, mä onnistuin, olin tarpeeksi nokkela ettei se enää kykene verbaalisesti mua voittamaan ja nyt sen on pakko käyttää fyysistä voimaa, koska siinä jään takuulla alakynteen.

Ideaalitilanteessa mut siis vaan laitetaan fyysisesti ruotuun. Silkalla ylivoimalla nostetaan se pylly pystyyn ja otetaan mitä halutaan, työnnetään seinää vasten ja revitään vaatteet päältä jne.

Kannattaa siis ehdottomasti käydä se keskustelu sen oman brätin kanssa, koska meitä on niin monen sorttista.

Samaistun tähän suuresti! Tuo, että näen saaneeni daddyn puhuttua pussiin on niin voimakas henkinen orgasmi, että huh! O:-)

Eli ei kivulla ja väkivallalla vaan auktoriteetillä ja voimalla! :love:

kitten

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1478
  • Cute but psycho ♥️
  • Galleria
Vs: Brätin rankaiseminen
« Vastaus #14 : 21.03.2022, 14:29 »
Noh, en mä oikeesti suuremmin pidä mistään rankuista. Ne on mulle enemmänkin pakollinen paha, en ole lainkaan masokisti. Suurinta iloa saan domin reagoinnista. Että hei, mä onnistuin, olin tarpeeksi nokkela ettei se enää kykene verbaalisesti mua voittamaan ja nyt sen on pakko käyttää fyysistä voimaa, koska siinä jään takuulla alakynteen.

Ideaalitilanteessa mut siis vaan laitetaan fyysisesti ruotuun. Silkalla ylivoimalla nostetaan se pylly pystyyn ja otetaan mitä halutaan, työnnetään seinää vasten ja revitään vaatteet päältä jne.

Kannattaa siis ehdottomasti käydä se keskustelu sen oman brätin kanssa, koska meitä on niin monen sorttista.

Samaistun tähän suuresti! Tuo, että näen saaneeni daddyn puhuttua pussiin on niin voimakas henkinen orgasmi, että huh! O:-)

Eli ei kivulla ja väkivallalla vaan auktoriteetillä ja voimalla! :love:

Just toi.

Minut voi kesyttää vain auktoriteetillä ja henkisellä voimalla. Luonnollisella dominanssilla.

Painit ja kipuleikit on hauskoja, mut jos ne on ainoa dominoinnin työkalu, niin en alistu.