Kirjoittaja Aihe: Hyväksikäytön ja henkisen alistamisen/nöyryytyksen yhdistäminen  (Luettu 8917 kertaa)

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 570
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Mulle on tosi haasteellista kaikki mihin liittyy millään tavalla raha, mutta se johtunee siitä, että olen muinoin ollut narsistin niin henkisesti, fyysisesti, että taloudellisesti hyväksi käyttämä. Olen oppinut siihen, että rahasta ei ole millään tasolla iloa. Siitä on pelkkää harmia riippumatta siitä kenen se raha on lähtökohtaisesti.

Subina rakastan rakkaudellisten henkisten ja fyysisten rajojen koettelemuksia, mutta raha-asioita en kyllä ikinä liittäisi seksuaalisiin juttuihin, ellei sitten kyseessä ole suora kaupan teko, mikä on täysin eri asia sellaisenaan.

siveysvyöorjaj83

Minä en ole kahteen vuoteen päässyt kirjautumaan tileille kun valtiatar hoitaa raha-asiani ja antaa minulle hyvin niukasti käyttörahaa. Usein joudun selvittämään mihin olen tuhlannut rahaa. Joskus olen saanut jokaisesta käytetystä eurosta yhden ruoskan iskun , siinä jo vähän miettii mihin sitä rahaa käyttää.

telle

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1896
  • Ehkä jonkunlainen switch. Näillä kilsoilla asiat..
  • Galleria
Todellakin vaatii erittäin hyvin kohtaavat ajatusmaailmat, uskoisin.

Itselleni pahimpia vaaran merkkejä on hyppääminen näihin ennen kuin suhde toimii muuten. Mieluummin toisin nämä tosielämän hyväksikäytöt siihen vaiheeseen, jossa suhteen on muuten todettu olevan vakaalla pohjalla ja sitä mitä halutaan.

Jos findom-elementeillä on pakko päästä leikkimään heti, yksi mahdollisuus on ohjata lahjoitukset dommen valitsemiin keräyskohteisiin. Silloin ei synny kysymystä siitä onko sub vain pankkiautomaatti. Domme toivottavasti saa tarpeeksi iloa tästä subin hyötykäytöstä. Joillekin voi sopia tämäkin, kaikille ehkä ei.

Minusta tämä on erittäin hyvä lähtökohta ja näkökulma. Tämän tyyppisistä asioista on syytä puhua. Ja puhua ja puhua. Määritellä rajat ja mieltymykset. Vaikka tuntuisi vaikealta ja mahdottomalta niin silti. Tämän tyyppisissä asioissa puhutaan hyvinkin rankasta hallinnasta joten osapuolten olisi vähintäänkin hyvä olla samalla kartalla.

Psyche

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 110
  • Monin tavoin viallinen.
  • Galleria
Mahtaako kinkyväessä olla ihmisiä, jotka nauttivat ja/tai kiihottuvat hyväksikäytöstä (ei seksuaalinen hyväksikäyttö) ja henkisestä alistamisesta/nöyryytyksestä yhdistelmänä?

Tilanne, jossa toinen osapuoli antaa lahjoja, auttaa työpanoksellaan tai tukee rahallisesti, mutta saa "vastalahjaksi" tylytystä, halveksuntaa, pilkkaa, **ttuilua, häpäisyä sekä myös kahlintaa ja fyysistä piinaa/rääkkiä. Eli varsin ääribipolaarinen tilanne, jossa hyväntekijä kohdellaan todella kaltoin.

Mielenkiinnolla kuulisin tuollaisen asetelman molempia osapuolia, siis "lahjoittajia" ja "tylyttäjiä". Miten tilanteen koet, mitä tuntemuksia, muita juttuja...? Onko vain fantasiatasolla, vai kokemuksia? Millaisia kokemuksia? Ja vastaa ihan vapaasti, minkä nyt asiaan kuuluvaksi koet.

Jossain määrin tämän tyyppinen Dommeilu kyllä kiehtoo, joskaan en koskaan ole varsinaisesti harjoittanut. Mutta ihan vaniljasuhteessa esim. tilanne, jossa mies on tehnyt asioita puolestani (kantanut ostoksia, keittänyt kahvia ja tuonut aamulla sänkyyn, maksanut ravintolassa, hieronut jne.) on tuottanut hyvin miellyttäviä tuntemuksia jonkinlaisen jalustalla tai palvomisen kohteena olemisen muodossa.

Toisaalta olen hyvin herkkä kuulostelemaan sitä, ettei toinen koe tulevansa (huonolla tavalla) hyväksikäytetyksi. Siksi voidakseni itse nauttia tällaisesta vallankäytöstä minun tulisi olla ehdottoman varma siitä, että toinen nauttii tullessaan tällä tavalla "alistetuksi"/"hyväksikäytetyksi". Hiukan vaikea sanoa miten helposti itseltä saisi tylytystä irtoamaan, koska oikeastaan kaikessa tähänastisessa vuorovaikutuksessa ihmissuhteissani on pyrkimyksenä nimenomaan ollut kontrolloida ja minimoida tämmöisiä impulsseja  :)) Ehkä harjoituksen myötä tällaisia estoja saisi poistettua?

Ajattelen, että haluaisin kuitenkin säännöllisesti tulla jollain tavalla pois dynamiikasta ja varmistua, että kaikki on ok eikä vahingollista hyväksikäytetylle.

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Täällä on ollut todella hyvää keskustelua minulle tärkeästä aiheesta.

Toivotaan lisää näkökulmia aiheesta kiinnostuneilta tai niiltä, joita asia todella säväyttää.

maso