Äänestys

Oletko mukana työelämässä?

Olen kokopäivätyössä
Olen osa-aikatyössä
Olen työtön
Olen sairaseläkkeellä
Opiskelen
Olen työkyvytön
Olen eläkkeellä
Opiskelen työn ohessa

Kirjoittaja Aihe: Kysy TrueMasterilta - ketju  (Luettu 59021 kertaa)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Kysy TrueMasterilta - ketju
« : 06.06.2022, 11:32 »
Tervehdys kaikille

Moni on ihmetellyt, mikä TrueMaster on, mitä sellainen ajattelee, kuinka moinen kummallisuus toimii ja mitkä asiat noille vihatuille ja rakastetuille olennoille mahtavat olla tärkeitä. Olen ilmeisesti keskimääräistä itsesuojeluvaistottomammassa mielentilassa, kun avaan mahdollisuuden kysyä ja saada vastauksia.

Ensialkuun on kuitenkin hyvä tuoda esiin se, että näkemykseni ja vastaukseni ovat pääasiassa omiani, enkä vältä edustavani kaikkia TrueMaster-hahmoja vaikka olenkin ottanut omatoimisesti ja itsevaltaisesti kaltaisieni pää-äänenkannattajan viitan harteilleni. Otsikon mukaisesti siis mennään.

Yritetään kuitenkin pitää ketju asiallisena, vaikka aihe onkin todella tunteita herättävä ja saattaa aiheuttaa näppylöitä. Olisi myös hyvä kysyä yhtä asiaa kerrallaan, etteivät viestit veny mahdottoman pitkiksi ja sen kautta lukukelvottomiksi.

Nyt siis saa kysyä mitä tahansa ja vastaan mitä tahansa.

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #1 : 06.06.2022, 12:04 »
Kiitos hyvästä aloituksesta.
Huolimatta siitä, että olet pitkälti itse nostanut itsesi TM asemaan ja omasta mielestäni kaikki arvonimet kuitenkin ansaitaan, diktaattorit poislukien, arvostan mahdollisuutta kysäistä jotain. Tähän liittyen itseasiassa kysymyksiäni on kaksi, mitkä liippaavat hyvin läheltä toisiaan.

1.) Koetko olevasi itse luomasi roolin vanki?
2.) Joskus taannoin väitit, että sinulla ei ole mitään roolia, vaan olet sitä mitä esim. täällä kirjoitat. Kuitenkin kaikki tutkimukset kertovat, että meillä kaikilla on roolimme. Näitä rooleja on vaikka, isä, puoliso, työrooli tai vaikka ihan True Master rooli. Miten näet tämän?

Yst. Terv.
Karwis

Ps. Tsempit seuranhakuun. Toivon että nappaa.
Ps2. Jos joku näkee vähääkään kettuilua tämän viestin rivien välissä, niin olet väärässä.

Janetar

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #2 : 06.06.2022, 12:05 »
Hei

Kiinnostaisi kuulla, milloin perus-D/Dom/Domme - alistaja muuttuu Truumasteriksi ja mitä kriteereitä se sisältää?

Yst. Janetar

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #3 : 06.06.2022, 12:18 »
Hyviä kyssäreitä ja koetetaanpa vastata.

Ensin korjaan virheellisen otaksuman. Titteli on yhdistetty minuun vuosien saatossa niin useaan otteeseen, että uskoisin sen ansainneeni. Päätinkin siis kantaa sitä ylpeydellä, loukkaantumisen sijaan.

Sitten varsinaisiin kysymyksiisi.

1. En koe olevani minkäänlainen vanki, roolin tai muunkaan. Olen mikä olen, selkä suorana.

2. Tässä lienee kyse siitä, kuinka eri sanojen merkitykset vaihtelevat subjektiivisesti ja jossakin määrin vaihtelua on myös asiayhteyksissä, joissa termejä käytetään. Kyseisessä tapauksessa tulkitsin ’roolin’ tarkoittavan keinotekoista käyttäytymismallia joka omaksutaan tiettyä tilannetta varten. Koska en itse koe tarvetta omaksua eri tyyppisiä rooleja tai esiintyä sellaisissa, pidän yhä kiinni lausunnostani.

Meistä jokaisella on mainitsemallasi tavalla erilaisia kontekstuaalisia käyttäytymismalleja, jotka kuuluvat normaaliin elämään. Tilanteesta riippumatta tunnen kuitenkin olevani aina oma itseni, yrittämättä olla mitään muuta kuin mitä aidosti olen. Se on yllättävän vapauttavaa ja ihmiskontakteissa aitous luo vahvuutta. Itsevarmuus kumpuaa osin siitä.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #4 : 06.06.2022, 12:27 »
Hei

Kiinnostaisi kuulla, milloin perus-D/Dom/Domme - alistaja muuttuu Truumasteriksi ja mitä kriteereitä se sisältää?

Yst. Janetar
TrueMaster titteliä ei pääsääntöisesti oteta, se annetaan. Tunnistettuja kriteereitä ovat ainakin seuraavat, joskaan lista ei ole kattava.

TrueMasterit ovat:

1.) Mulkkuja. Tästä on vahva yksimielisyys
2.) Miehiä (mikä on jo merkittävästi karsiva kriteeri)
3.) Suoraselkäisiä ja sanovat mitä tarkoittavat ja tarkoittavat mitä sanovat, sekä seisovat sanojensa takana
4.) Itsetietoisia, eikä heidän tarvitse arvailla mitä ovat
5.) Vahvasti, aidosti Dominoivia, tarvitsematta pinnistellä sen eteen
6.) Sanansa mittaisia. Tekevät mitä lupaavat, eivätkä lupaa sellaista mitä eivät voi pitää.
7.) Äärimmäisen itsevarmoja ja usein myös kovapäisiä

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #5 : 06.06.2022, 12:39 »

2. Tässä lienee kyse siitä, kuinka eri sanojen merkitykset vaihtelevat subjektiivisesti ja jossakin määrin vaihtelua on myös asiayhteyksissä, joissa termejä käytetään. Kyseisessä tapauksessa tulkitsin ’roolin’ tarkoittavan keinotekoista käyttäytymismallia joka omaksutaan tiettyä tilannetta varten. Koska en itse koe tarvetta omaksua eri tyyppisiä rooleja tai esiintyä sellaisissa, pidän yhä kiinni lausunnostani.


Kiitos asiallisesta vastauksestasi.
Voinko vastauksestasi päätellä, että sinulla ei esim. mielestäsi ole vaikka erilaista roolia isänä, puolisona, työkaverina, lapsena (vanhemmillesi) tai vaikka True Masterina?

Pienenä sivuhuomiona, että en tiedä sinusta juuri mitään, sillä olemme vaan kerran ohimennne tavanneet, joten edellä kuvaillut roolit ovat oletuksia.

Yst. Terv.
Karwis

Janetar

Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #6 : 06.06.2022, 12:43 »
Kiitos vastauksesta. Onpa harmillista, kun muille, kuin mieheksi identifioituville ei ole tässä lajissa omaa nimikettä. Vai onko 🤔

Tosin tuon ykköskriteerin puuttuminenkaan ei harmita, jos ja kun nuo muut tai osa niistä toteutuu.

Yst. Janetar

Kuunlilja

  • Vieras
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #7 : 06.06.2022, 12:48 »
Millainen on sopiva subi True Mastereille?

Pitääkö olla true subi ja kovan luokan masokisti?

Mulla on True Mastereista sellainen kuva mielessäni ,että subin pitää kestää  kaikki ja suostua kaikkeen, jos sanoo turvasanan niin subi lentää pihalle.
Ja että sessiosta puuttuu kaikki tunne ja henkinen yhteys.
Olenko ihan väärässä?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #8 : 06.06.2022, 12:49 »
Kiitos asiallisesta vastauksestasi.
Voinko vastauksestasi päätellä, että sinulla ei esim. mielestäsi ole vaikka erilaista roolia isänä, puolisona, työkaverina, lapsena (vanhemmillesi) tai vaikka True Masterina?

Pienenä sivuhuomiona, että en tiedä sinusta juuri mitään, sillä olemme vaan kerran ohimennne tavanneet, joten edellä kuvaillut roolit ovat oletuksia.
Siltä osin, kuin roolilla tarkoitetaan keinotekoisia käyttäytymismalleja tai itselle epätyypillisen hahmon esittämistä, en koskaan toimi niin. Olen todella vahvasti dominoiva hahmo kaikkialla, vaikkakin se ilmentyy eri konteksteissa eri tavoin. En siis kiistä erilaista lähestymistä ihmisiin tilanne- ja yksilösidonnaisesti, mutta koen aina olevani aidosti oma, teeskentelemätön itseni.

MasterOpie

  • Vieras
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #9 : 06.06.2022, 12:57 »
Kiitos asiallisesta vastauksestasi.
Voinko vastauksestasi päätellä, että sinulla ei esim. mielestäsi ole vaikka erilaista roolia isänä, puolisona, työkaverina, lapsena (vanhemmillesi) tai vaikka True Masterina?

Pienenä sivuhuomiona, että en tiedä sinusta juuri mitään, sillä olemme vaan kerran ohimennne tavanneet, joten edellä kuvaillut roolit ovat oletuksia.
Siltä osin, kuin roolilla tarkoitetaan keinotekoisia käyttäytymismalleja tai itselle epätyypillisen hahmon esittämistä, en koskaan toimi niin. Olen todella vahvasti dominoiva hahmo kaikkialla, vaikkakin se ilmentyy eri konteksteissa eri tavoin. En siis kiistä erilaista lähestymistä ihmisiin tilanne- ja yksilösidonnaisesti, mutta koen aina olevani aidosti oma, teeskentelemätön itseni.

Oikein hyvä tarkennus aikaisemmin sanomaasi.

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #10 : 06.06.2022, 13:17 »
1.) Millainen on sopiva subi true mastereille?

2.) Pitääkö olla true subi ja kovan luokan masokisti?

3.) Mulla on true mastereista sellainen kuva mielessäni ,että subin pitää kestää  kaikki ja suostua kaikkeen, jos sanoo turvasanan niin subi lentää pihalle.

4.) Ja että sessiosta puuttuu kaikki tunne ja henkinen yhteys.
Olenko ihan väärässä?
Hyvä kysymys ja pistitkin aika pahan. Lisäsin lainaukseen numerot vastaukseni selkeyttämiseksi.

1.) Tämä vaihtelee todella paljon yksilökohtaisesti, koska myös TrueMasterit ovat yksilöitä, vaikka heillä onkin yhteisiä nimittäjiä. Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Jokaisella on siis omanlaisensa kriteerit. Yhdistävänä tekijänä lienee se, että meitä on niin vähän, että kysynnän ylittäessä tarjonnan, syntyy mahdollisuus valita seuransa.

2.) Tähän vastaan ettei tarvitse. En itse osaa määritellä, millainen truesub voisi olla. Kovan luokan masokistit ovat kyllä loistavaa seuraa, koska heidän kanssaan on mahdollista tehdä rajumpia asioita yhteisymmärryksessä.

Osa nauttii kokemattomien subien seurasta ja siitä matkasta, jonka voi jakaa tämän kanssa lähdettäessä puhtaalta pöydältä. Tässä tilanteessahan ei voi tietää millainen vinkulelu kumppanista kehkeytyy.

3.) Tämä lienee yleinen harhakäsitys, enkä (ainakaan vielä) ole sellaiseen törmännyt. Mihin turvasanaa tarvitaan, ellei sitä voi käyttää tilanteen niin vaatiessa? Turvallisuuslähtöisessä BDSM:ssä on pyrittävä luomaan tilanne, jossa turvasana on kommunikaation työkalu.

Toki on huomioitava se, etteivät TrueMasterit tyypillisesti siedä topping-from-bottom asetelmaa, jolloin turvasanasta saattaa muodostua työkalu D:n manipuloimiseen. Siinä kohtaa ainakin minulta loppuu mielenkiinto nopeasti.

4.) Tämä on todella kaukana totuudesta. BDSM on pääsääntöisesti asia joka tapahtuu korvien, eikä jalkojen välissä. Henkinen yhteys, jollakin tasolla, on aina olemassa. Pelkkä mekaaninen satuttaminen tuskin tuottaa samanlaista nautintoa, kuin minkä inhimillinen yhteys kumppaniin tuottaa. Itselläni nautinto lähtee ensisijaisesti siitä, millaisia reaktioita ja tunnetiloja oma toimintani subille tuottaa. Tässä keho, kipu ja nautinto ovat työkaluja.

Tähän peilaten saadaan vielä tarkennus toiseen kysymykseesi. Koska reaktiot ovat se, millä on merkitystä, ei vinkulelun tarvitse olla HC masokisti. Toki, omalta kohdaltani joen, että jos kivunsietokyky on aivan olematon ja piiskaamisen sijaan kaivataan jotakin bileläpsyttelyä, niin silloin eivät intressit kohtaa.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #11 : 06.06.2022, 13:33 »
1. Mikä on mielestäsi yleisin harhaluulo liittyen TrueMastereihin?
2. Minkälainen on subi, joka on juuri sinuun makuusi?
3. Onko maapallo litteä vai pyöreä?

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #12 : 06.06.2022, 13:50 »
1. Mikä on mielestäsi yleisin harhaluulo liittyen TrueMastereihin?
2. Minkälainen on subi, joka on juuri sinuun makuusi?
3. Onko maapallo litteä vai pyöreä?
Hyviä kysymyksiä pukkaa.

1.) TrueMasterit yhdistetään usein hahmoihin, joilla ei ole itsekontrollia ja tästä johtuen heidän tarkoituksensa on löytää, hyväksikäyttää ja rikkoa kumppaninsa. Näen tämän myös osin tarkoitushakuisena olkiukkona, jota on kiva hutkia kun huvittaa.

Tosiasiassa TrueMasterin tärkein prioriteetti on nimenomaan subin hyvinvoinnin varmistaminen, mikä korostuu erityisesti mentäessä sessioinnissa rankempiin juttuihin. Luontaista kykyä äärimmäiseen julmuuteen ei pidä sekoittaa kontrollin puutteeseen. Eettisyys kaikessa toiminnassa on näkemykseni mukaan RACK toiminnan kovaa ydintä.

2.) Jos puhutaan aivan optimaalisesta, kuvitteellisesta hahmosta, niin vinkulelu on fiksu aikuinen, luotettava, seisoo omilla jaloillaan tarvitsematta D:stä kainalosauvaa, kokeilunhaluinen, ennakkoluuloton, pitää huolta itsestään ja osaa/uskaltaa kommunikoida vaikeistakin asioista. Ulkoiselta olemukseltaan minua viehättävät erityisesti hoikat naiset.

3. Uskoisin, että se on hivenen navoiltaan litistynyt pallo.

Edit. Lisätty sana ’aikuinen’ kysymykseen 2.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2022, 14:10 kirjoittanut Snadistisadisti »

kitten

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1477
  • Cute but psycho ♥️
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #13 : 06.06.2022, 13:53 »
Miksi True Mastereiden dominanssi vaikuttaa niin totiselta?

Miksi TM:t eivät pidä brateista?

Mikä on sun lempiväri?

 :love:

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy TrueMasterilta - ketju
« Vastaus #14 : 06.06.2022, 14:00 »
Miksi True Mastereiden dominanssi vaikuttaa niin totiselta?

Miksi TM:t eivät pidä brateista?

Mikä on sun lempiväri?

 :love:
Hienoja kysymyksiä.
1.) Se saattaa johtua siitä, että olemme aidosti, ihan aikuisten oikeasti luontaisesti Dominoivia. Suhtaudumme siis siihen vakavuudella, joskin pilke silmäkulmassa ja sopivasti itseironiaa käyttäen. Myös näkemysten ehdottomuus, mikä on yleinen ilmiö, on vaikuttava tekijä.

2.) Oma kokemukseni on, että bräteillä tuppaa suu olemaan suurempi, kuin mitä perse kestää. Se on huono yhdistelmä.

3.) Lempivärini on smaragdinvihreä, vaikka pukeudunkin aina mustaan. Koen sen värin sekä esteettiseksi, että rauhoittavaksi. Seksihepeneissä se ei kuitenkaan yleensä toimi.
« Viimeksi muokattu: 07.06.2022, 12:31 kirjoittanut Snadistisadisti »