Kirjoittaja Aihe: Kysy True Orjalta- ketju  (Luettu 10976 kertaa)

Snadistisadisti

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1506
  • TrueMaster and proud of it!
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #30 : 24.07.2022, 08:36 »
Saako TrueOrjalla olla omia mielipiteitä, vai ovatko omistajan mielipiteet myös hänen?

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #31 : 24.07.2022, 09:57 »
Saako TrueOrjalla olla omia mielipiteitä, vai ovatko omistajan mielipiteet myös hänen?

TrueOrja saa olla erimieltä ja väärässä!!

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #32 : 24.07.2022, 11:04 »
Miksi True()Orja kirjoitetaan isolla?

fido

Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #33 : 24.07.2022, 11:36 »
Miksi True()Orja kirjoitetaan isolla?

Mun arvaus: Koska truuorjat ovat hyvin harvinainen luonnonvara, ja erittäin arvostettua merkkiä ja laatua.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #34 : 24.07.2022, 14:55 »
Miksi True()Orja kirjoitetaan isolla?

aina vaihtelevasti joku oli sen noin laittanut mun lisäksi. jos viestit Dominan kanssa se on kieletty.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #35 : 24.07.2022, 14:57 »
Miksi True()Orja kirjoitetaan isolla?

Mun arvaus: Koska truuorjat ovat hyvin harvinainen luonnonvara, ja erittäin arvostettua merkkiä ja laatua.

tuossa vila lle paljastin salaisuuden. ps me ollaan harvinnaisempia kuin 2 sarviset 1 sarviset  8)

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #36 : 24.07.2022, 17:20 »
Miksi True()Orja kirjoitetaan isolla?

aina vaihtelevasti joku oli sen noin laittanut mun lisäksi. jos viestit Dominan kanssa se on kieletty.

Pakko sanoa tälleen julkisesti, että olen pahoillani kommentistani. Kyllähän sinun foorumikirjoituksistasi näkyy, että sinulla on ilmeisesti dysleksia tai muuten kirjoittamisen kanssa haaste. Oli oikeasti ihan ala-arvoista minulta tuo kommenttini, olen pahoillani.

Ja aika harva oikeastikin tietää miksi orja ja orjien nimet kirjoitetaan pienellä. Tosin sitten kun joku tietää niin siitä seuraa mielenkiintoisia vivahteita keskusteluun. Esimerkiksi eräs nimeltä mainitsematon TM tapasi takavuosina aina vittuilla minulle tuolla foorumin chatissa kirjoittamalla nimimerkkini isolla.

Jos nyt ei oteta erityistilanteita huomioon niin minulle tulee mieleen isolla kirjoitetusta Orja-sanasta mieleen lähinnä joku raskaan sarjan brätti. True Orjasta tulee mieleen lähinnä power bottom.  Ymmärrän kyllä, ettei sitä tässä ketjussa tarkoiteta - ainakaan aloittajan toimesta. orjana itse ajattelen, että kun orja lunastaa pantansa niin milläkään True, true, aito, Aito, natural, real jne.. etuliitteellä ei ole oikeasti enää mitään merkitystä. Enkä tarkoita pannan lunastamisella sitä, että joku fyysisesti kiinnittää sen pantansa vaan sitä että oikeasti matkaa sinne mihin pääsee vain alistumalla sitten kun ei aikuisten oikeasti ole enää hauskaa. Kun on käynyt siellä niin sillä ei ole merkitystä päättyykö suhde M-henkilöön (huom! M-henkilöö, ei D-henkilöön) vai ei. Jonkun ulkopuolisen listoilla tai säännöillä ei siinä vaiheessa ole oikeasti mitään väliä.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #37 : 24.07.2022, 18:15 »
Miksi True()Orja kirjoitetaan isolla?

aina vaihtelevasti joku oli sen noin laittanut mun lisäksi. jos viestit Dominan kanssa se on kieletty.

Pakko sanoa tälleen julkisesti, että olen pahoillani kommentistani. Kyllähän sinun foorumikirjoituksistasi näkyy, että sinulla on ilmeisesti dysleksia tai muuten kirjoittamisen kanssa haaste. Oli oikeasti ihan ala-arvoista minulta tuo kommenttini, olen pahoillani.

Ja aika harva oikeastikin tietää miksi orja ja orjien nimet kirjoitetaan pienellä. Tosin sitten kun joku tietää niin siitä seuraa mielenkiintoisia vivahteita keskusteluun. Esimerkiksi eräs nimeltä mainitsematon TM tapasi takavuosina aina vittuilla minulle tuolla foorumin chatissa kirjoittamalla nimimerkkini isolla.

Jos nyt ei oteta erityistilanteita huomioon niin minulle tulee mieleen isolla kirjoitetusta Orja-sanasta mieleen lähinnä joku raskaan sarjan brätti. True Orjasta tulee mieleen lähinnä power bottom.  Ymmärrän kyllä, ettei sitä tässä ketjussa tarkoiteta - ainakaan aloittajan toimesta. orjana itse ajattelen, että kun orja lunastaa pantansa niin milläkään True, true, aito, Aito, natural, real jne.. etuliitteellä ei ole oikeasti enää mitään merkitystä. Enkä tarkoita pannan lunastamisella sitä, että joku fyysisesti kiinnittää sen pantansa vaan sitä että oikeasti matkaa sinne mihin pääsee vain alistumalla sitten kun ei aikuisten oikeasti ole enää hauskaa. Kun on käynyt siellä niin sillä ei ole merkitystä päättyykö suhde M-henkilöön (huom! M-henkilöö, ei D-henkilöön) vai ei. Jonkun ulkopuolisen listoilla tai säännöillä ei siinä vaiheessa ole oikeasti mitään väliä.

En minä tuommoisista ota itseeni. kirjotusvaikeuksia on ihan selvinpäinkin, useat juttuni olen

kirjoittanut " 3 promillen kännissä ". en käytä korjaus ohjelmia tms kun ei tämä virallinen

paperi kuitenkaan ole. normi kirjoituksissa en juurikaan käytä isoja alkukirjaimia ollenkaan.

se on tapa sekä laiskuutta , välimerkkien puute taas on se oikea ongelma. luen kaikki tekstit ihan

hyvin jos on aikaa ja lasit päässä- aina ei kaiva laseja ja silloin  voi joku pahempikin kämmi

käydä. tuon ison O lisäsin mielijohteesta kun kysyjä oli sitä käyttänyt.  itsehhän olen aiemmin

" saarnannut" noista isoista alkukirjaimista . kun " vanhaan hyvään aikaan "  Dominat

tunnisti isosta alku kirjaimesta. ei sitä edes silloin kaikki käyttänyt mutta osumaprosentit

oli isommat no tuskin kukaan subi tms nainen siitä särkyi jos pistin vongun ison alkukirjaimen

takia .  eli no hätä jatkakaamme keskustelua.  :love:

fido

Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #38 : 25.07.2022, 18:56 »
Onko truuorjalle luvallista olla fuckboy?

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #39 : 25.07.2022, 19:23 »
Onko truuorjalle luvallista olla fuckboy?

Tottakai! Sitä voi olla Omistajalle todellinen truuorja, ja sitten fuckboy kaikille muille.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #40 : 25.07.2022, 19:50 »
Onko truuorjalle luvallista olla fuckboy?

jos käsitin tän oikeinpäin EI  tai enintään Dominan luvalla muulloinhan orja onkin siveysvyössä.

fido

Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #41 : 30.07.2022, 09:51 »
Onko truuorjan tittelin ansaitsemisen vaatimuksena, että subi on halukas/kyvykäs osallistumaan käytettäväksi girlgang-bileissä, mikä tarkoittaa että laumoittain naisia käyttää ja rääkkää ja nöyryyttää subia kaikkien nähden ja vaniljanaiset ovat osallisena ja saavat toteuttaa ja etsiä omaa sadistista ja dominoivaa puoltaan? Eli truuorjalta siis vaadittaisiin siinä tapauksessa emotionaalista- ja mahdollisesti myös psyykkistä masokismia preferensseistään?

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #42 : 30.07.2022, 10:49 »
Onko truuorjan tittelin ansaitsemisen vaatimuksena, että subi on halukas/kyvykäs osallistumaan käytettäväksi girlgang-bileissä, mikä tarkoittaa että laumoittain naisia käyttää ja rääkkää ja nöyryyttää subia kaikkien nähden ja vaniljanaiset ovat osallisena ja saavat toteuttaa ja etsiä omaa sadistista ja dominoivaa puoltaan? Eli truuorjalta siis vaadittaisiin siinä tapauksessa emotionaalista- ja mahdollisesti myös psyykkistä masokismia preferensseistään?

ilman muuta tusina naistahan riittää lämmittelyyn  >:D

Kenose

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 54
  • The Body is not one, but one of many
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #43 : 30.07.2022, 20:23 »
Onko truuorjan tittelin ansaitsemisen vaatimuksena, että subi on halukas/kyvykäs osallistumaan käytettäväksi girlgang-bileissä, mikä tarkoittaa että laumoittain naisia käyttää ja rääkkää ja nöyryyttää subia kaikkien nähden ja vaniljanaiset ovat osallisena ja saavat toteuttaa ja etsiä omaa sadistista ja dominoivaa puoltaan? Eli truuorjalta siis vaadittaisiin siinä tapauksessa emotionaalista- ja mahdollisesti myös psyykkistä masokismia preferensseistään?

Ei välttämättä.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Kysy True Orjalta- ketju
« Vastaus #44 : 30.07.2022, 23:11 »
Eiks tää ketju oo aika turha, koska mitä väliä sillä on, mitä TRUUorja on mieltä tai ajattelee ?  ???

 ;D