Kirjoittaja Aihe: D-miesten pukeutuminen  (Luettu 7216 kertaa)

WhiteWitch

D-miesten pukeutuminen
« : 04.08.2022, 11:10 »
Sub-naiset pukeutuvat mitä ihanimmin, dominoilla on upeita asuja, vanillanaisilla on paljon seksikkäitä asuja, sub-miehet käyttävät erilaisia asuja, mutta miten on D-miesten kanssa? Tuntuu ettei heidän pukeutumisellaan olisi mitään annettavaa, ja monille se ei tunnu olevan mitenkään merkityksellistä. Mutta minua häiritsee kun minä panostan asuihin ollakseni jotain muuta kun olen arjessa ja sitten D onkin collareissa tai farkuissa ja peruspaidassa.

Minusta on eri asia kumartua ja paljastaa pakarani rottinkia kädessään pitävälle tweed-pukuiselle herralle kuin saada avokämmentä likaisissa farkuissa ja bändi-T-paidassa olevalta mieheltä. Ymmärrän ettei kaikilla ole kaapissa tweediä, tai liivipukua tai kiiltäviä kenkiä "koska niitä tarvitsee niin harvoin". Mutten minäkään kyllä kauhean usein kinkyilyn ulkopuolella tarvitse niitä asuja joita kaappini kätkevät sisälleen.

Olen asiaa joiltakin Domeilta kysynyt ja he ovat lähinnä hämmästyneet että miksi sillä olisi väliä miten he pukeutuvat. Outo kommentti ihmiseltä joka on juuri sanonut minulle että sillä on paljon väliä miten minä pukeudun.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: D-miesten pukeutuminen
« Vastaus #1 : 04.08.2022, 11:27 »
Tweed-puku päällä piiskatessa tulee kyllä hiki varsin nopeasti, eikä se enää ole mukavaa. ;D Itse laitan kyllä välillä puvun kinkybileisiin, mutta aika nopeasti se lähtee jos on yhtään enemmän toimintaa.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: D-miesten pukeutuminen
« Vastaus #2 : 04.08.2022, 11:44 »
semmosen huomion oon tehnyt että miehille on huonosti asuja. ok puvun nyt tietysti saa.

muuten kinkymmät asut on useimmiten  suunnattu homoille, tai materiaali fetisseille

ja niissä taas koot päätty jo alle 100kg. skenessä taas Dominoilla on kysyntää maksupuolella

osa ostaakin asunsa sen takia.itsekkin asupulman kanssa aikanaan paininut oma ratkaisu

oli us army asu.

Satanik.Venus

Vs: D-miesten pukeutuminen
« Vastaus #3 : 04.08.2022, 12:12 »
Otsikosta voisi tiputtaa D-kirjaimen pois ja ulottaa pointin myös sessiotilanteiden ulkopuolelle. Makuasioita toki, mutta kyllä hyvin pukeutuva mies - eikä nyt puhuta vain pukumiehistä - erottuu massasta harvinaisuudessaan edukseen.

Mutta kai sessiotilanteisiin pätee sama kuin muuhunkin pukeutumiseen. Vaihtoehtoja on enemmän niille joilla kenties on asiaan enemmän kiinnostusta. Aloittajan mainitsemasta epäsuhdastakin kärsinee enemmän ne, jotka ovat satsanneet asuunsa enemmän.


Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: D-miesten pukeutuminen
« Vastaus #4 : 04.08.2022, 12:16 »
Tähän on todella helppo vastata..
On tullut vastaan bileitä jossa siisti businesspukeutuminen ei oikeuta sisäänpääsyyn..
Resupekat sen sijaan TERVETULOA!!!!!

Niin ..viime vuosikymmenellä joku ketale varasti sen tuplahelavyöliivin ja hatun..
Uusi liivi maksaisi toista tonnia niin...
Kun se bileiden arvo ei ole niin suuri että viitsisi hankkia uuden..

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Vs: D-miesten pukeutuminen
« Vastaus #5 : 04.08.2022, 12:28 »
Makuasioita toki, mutta kyllä hyvin pukeutuva mies - eikä nyt puhuta vain pukumiehistä - erottuu massasta harvinaisuudessaan edukseen.

Tää on aivan totta!

Mua ei sinänsä kiinnosta kuinka D pukeutuu, mutta kyllä mä tunnustan että esim. mustat kauluspaidat sytyttää enemmän kuin kulahtaneet bändipaidat.

Von

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 719
  • TrueMaster 1%
  • Galleria
Vs: D-miesten pukeutuminen
« Vastaus #6 : 04.08.2022, 12:38 »
Nämä on kommunikaatiojuttuja. Kun sinulla on vaatimuksia seuralaisen pukeutumiselle, sano ne ääneen ja pidä niistä kiinni.

Punisherin pointti dresscodesta on myös totta. Mustassa puvussa et pääse sisään kaikkiin pileisiin, mustassa jätesäkissä pääset.

WhiteWitch

Vs: D-miesten pukeutuminen
« Vastaus #7 : 04.08.2022, 12:47 »
Tweed-puku päällä piiskatessa tulee kyllä hiki varsin nopeasti, eikä se enää ole mukavaa. ;D Itse laitan kyllä välillä puvun kinkybileisiin, mutta aika nopeasti se lähtee jos on yhtään enemmän toimintaa.

Myös lateksisessa catsuitissa tulee hiki  :))

WhiteWitch

Vs: D-miesten pukeutuminen
« Vastaus #8 : 04.08.2022, 12:50 »
Nämä on kommunikaatiojuttuja. Kun sinulla on vaatimuksia seuralaisen pukeutumiselle, sano ne ääneen ja pidä niistä kiinni.

Punisherin pointti dresscodesta on myös totta. Mustassa puvussa et pääse sisään kaikkiin pileisiin, mustassa jätesäkissä pääset.

Minulle pukeutuminen erityisesti roolileikeissä on kyllä merkityksellistä, ehkä mielikuvitukseni ei ole riittävä siltä osin. Uniformut joskus ovat kivoja, mutta jos olet rehtori joka kurittaa koulutyttöä niin silloin se bändipaita ei ole hyvä valinta. Ehkä ajatelen sitä kumppanin kunnioituksena, sitoutumisena sessioon.

Mr_Sebu

Vs: D-miesten pukeutuminen
« Vastaus #9 : 04.08.2022, 13:17 »
Nämä on kommunikaatiojuttuja. Kun sinulla on vaatimuksia seuralaisen pukeutumiselle, sano ne ääneen ja pidä niistä kiinni.

Punisherin pointti dresscodesta on myös totta. Mustassa puvussa et pääse sisään kaikkiin pileisiin, mustassa jätesäkissä pääset.

Minulle pukeutuminen erityisesti roolileikeissä on kyllä merkityksellistä, ehkä mielikuvitukseni ei ole riittävä siltä osin. Uniformut joskus ovat kivoja, mutta jos olet rehtori joka kurittaa koulutyttöä niin silloin se bändipaita ei ole hyvä valinta. Ehkä ajatelen sitä kumppanin kunnioituksena, sitoutumisena sessioon.

Tämän ajatuksen ymmärrän oikein hyvin. Kyllä mä jo itse haluasin pelkästään roolin uskottavuuden vuoksi, ja omankin fiiliksen, pukeutua sopivalla tavalla
Allekirjoitan myös tuon ongelman sopivien vaatteiden niukasta tarjonnasta. Puvun kyllä löytää mutta mitä sen jälkeen? Mun ainoa pelkästään kinkyyn hankittu asuste on nahkahousut.

Eleria

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 148
  • Switching around
  • Galleria
    • Valokuvaus byEleria
Vs: D-miesten pukeutuminen
« Vastaus #10 : 04.08.2022, 13:18 »
Mä ymmärrän kyllä pointin.

Yritin miettiä, mikä yhdistää kaikkia niitä, jotka olen d'nä tavannut ja joiden pukeutumisesta olen pitänyt. Mukana oli sekä ihan erikseen asuna minua miellyttäneitä vaatteita että myös ihan vaan kantajalleen istuvia vaatekertoja. Yhdistävänä tekijänä on ollut se, että he ovat erikseen pukeutuneet kohtaamiseemme. Kuten minä mietin, mitä puen tapaamiseen, myös he ovat miettineet.

Aina tämä erikseen pukeutuminen ei silti näytä erikoiselta. On kertoja, että vastapuolella on ollut farkut ja kauluspaita, mutta ideana olikin olla mahdollisimman paljon nappeja mulle avattavaksi. Vaatetus ei eronnut perinteisestä business casual vaatetuksesta, mutta se sopi sessioomme. On ollut shortsit ja t-paita (ja mulla samalla eräs lyhythihainen arkimekko), koska oli tiedossa, että ajatukset haluttiin saattaa muistoihin, minkä vaatteet tekivät. Ja on ollut erillistä vaatetta, jolla haluttiin korostaa asetelmaa. Silti suurin osa näistä ei olisi mennyt bileiden pukukoodista, koska näyttivät arkisilta.

Mutta yhtä kaikki, WhiteWitch lause "kumppanin kunnioituksena, sitoutumisena sessioon" on mielestäni se ydin. Että vaatetuksella osoittaa ajatelleensa mua. Antaa sessiollemme sen verran arvoa, että muettii vaatteensa, eikä että puuhaili mitä nyt sattuikaan tekemään ja sit "poikkeaa vähän sessioimaan" ja palaa takas puuhiinsa.

Sinisiipi

  • Vieras
Vs: D-miesten pukeutuminen
« Vastaus #11 : 04.08.2022, 13:45 »


Mutta yhtä kaikki, WhiteWitch lause "kumppanin kunnioituksena, sitoutumisena sessioon" on mielestäni se ydin. Että vaatetuksella osoittaa ajatelleensa mua. Antaa sessiollemme sen verran arvoa, että muettii vaatteensa, eikä että puuhaili mitä nyt sattuikaan tekemään ja sit "poikkeaa vähän sessioimaan" ja palaa takas puuhiinsa.

Just tää! Että miettii mua ja meitä ja sessiota ja haluaa panostaa siihen!

Tixu

Vs: D-miesten pukeutuminen
« Vastaus #12 : 05.08.2022, 10:54 »
Nämä on kommunikaatiojuttuja. Kun sinulla on vaatimuksia seuralaisen pukeutumiselle, sano ne ääneen ja pidä niistä kiinni.

Just näin. Näen että D- ja ihan kaikkien kirjaimien miehet kyllä mieluusti pukee päälleen mitä sieltä vastapuolelta nyt toivotaankaan.

PuolivilliNaaras

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 338
  • I have seen it all
  • Galleria
Vs: D-miesten pukeutuminen
« Vastaus #13 : 05.08.2022, 11:53 »
Näistäkin olisi hyvä keskustella etukäteen, varsinkin jos asia on itselle tärkeä. Minä en pääsääntöisesti välitä roolileikeistä tai asusessioista, joten en toivo erillistä sessiopukeutumista. Myönnän kyllä, että esim. armeijakamppeet näyttää hemmetin hyvältä miehen (tai muidenkin) päällä, mutta säännönmukainen pukeutuminen niihin sessiota varten minun mielikseni olisi turn off. Muutenkin d joka haluaa tehdä asioita lähinnä minun mielikseni on turn off.

Yleisesti ottaen arvostan ihmisessä sitä, että kykenee asialliseen ja tilanteenmukaiseen pukeutumiseen. Jokaisella saa olla oma tyylinsä, mutta pitäisi osata pyykätä vaatteensa säännöllisesti ja ymmärtää, miksi persvaon paljastavissa pieruverkkareissa ei lähdetä bileisiin.

PS: Jos joku haluaa järjestää pieruverkkaribileet, hyväksyttäneen myös tuo viimeinen.

PPS: Itse asiassa pieruverkkaribileet kuulostaa hauskalta. Menisin.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: D-miesten pukeutuminen
« Vastaus #14 : 05.08.2022, 12:46 »
pieruverkkaribileet Ainut hauskempi idea jota on palloteltu. oli nudisti bileet ei huolta

pukeutumisesta . ainakin puolivakavasti tätä kinkyn aikana suunniteltiin oliko kuitenkin

liikaa edellä aikaansa lue " naisia oli vain muutama ". vai mihin kaatu.