Kirjoittaja Aihe: Rsyke ry: Fetish Club - halloween vs metamorphosis 22.10.2022 @ Mixei, Tampere  (Luettu 13234 kertaa)

Rookie

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 463
  • Not all who wander are lost
  • Galleria
Kiitos ja anteeksi siipieni puolesta ;D
Uusia tuttavuuksia ja kokemuksia tuli roppakaupalla.
Kukkahattusedälle kiitos puna-sinikirjavista reisistä  :)
Ei jäänyt viimeiseksi kerraksi, saavumme varmasti toistekin.

Floora

Oli kyllä super kivat bileet! Oli super kiva tutustua uusiin ihmisiin. Kiitos kaikille!

BlackWings

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 133
  • Galleria
Erittäin kivat bileet! Pääsin näkemään mitä mulle mainittiin edeltävässä tapahtumassa ja ite rakastuin välineeseen, oli erittäin kiva tutustua uusiin ihmisiin etenkin ne jotka uskalsi kokeilla mun kokoelmaa piiskaimia. Lähden todennäköisesti toiste jos vaan mahdollista 😁.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 694
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Itsellä ehkä aika kullannut muistoja tai sitten olen vain tullut vanhaksi... Oli kiva käydä varsinkin kun en ole vuosikausiin käynyt, mutta jotenkin odotin enemmän. Jotenkin tämä oli konseptiltaan sellainen, että sen henkilön joka ei tullut pariskuntana eikä tuntenut ennestään isoa määrää muuta, anti jäi kovin vaisuksi. Tai itse koin näin. Jopa miiteistä olen parhaimmillaan saanut enemmän irti... Muutama uusi henkilö sai kasvot, joitakin muitakin vanhoja kehäraakkeja oli eksynyt paikalle ja oli kiva nähdä teitä, tosin kaksi näistäkin oli muka minulle vieraita kunnes joku heitti nimiä kehiin ja selvisi, että on ennenkin nähty, mutta en vain tunnistanut. Muuten olisin ehkä kaivannut jotakin ohjelmaa, toimintaa, jutustelua tms. Nyt vähän välittyi sellainen fiilis että "tässä me ollaan omalla porukalla iltaa baarissa istumassa, älä häiritse -fiilis. Hienoja asuja kyllä oli ihmisillä ja ihanasti muutenkin laitettu.

Parin viikon päästä uusi yritys Helsingissä, en kerrasta lannistu.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1422
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Kiitokset bileistä. En polttanut hellun crocseja enkä vielä omia persuvetimiäkään. Jälkimmäiset kyllä voi joutaa nuotioon. Piiskaushimot ei kadonneet tällä kertaa, ei edes helpottaneet.

Ad hd

Kiitos kaikille 🤗 mukava ilta

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Minulla oli hauskaa ja se varmaan näkyi päällekin päin. Sain jopa vähän pepun lämmitystä, olinhan ollut kiltti pikkuinen.
Yritin jututtaa itselleni tuntemattomia, kaikkia en tosiaankaan ehtinyt. Totta on että jos on ennestään tuttuja niin helposti jää suustaan kiinni. Ohjelmaa ei tämmöisessä paikassa voi erikseen järjestää, mutta olihan siellä paljon seurattavaa.
Jos jutulle tahtoo niin kannattaa lähestyä ja vaikka esitellä itsensä, ei kukaan käännä selkäänsä.

Ridik

Minulla oli hauskaa ja se varmaan näkyi päällekin päin. Sain jopa vähän pepun lämmitystä, olinhan ollut kiltti pikkuinen.
Yritin jututtaa itselleni tuntemattomia, kaikkia en tosiaankaan ehtinyt. Totta on että jos on ennestään tuttuja niin helposti jää suustaan kiinni. Ohjelmaa ei tämmöisessä paikassa voi erikseen järjestää, mutta olihan siellä paljon seurattavaa.
Jos jutulle tahtoo niin kannattaa lähestyä ja vaikka esitellä itsensä, ei kukaan käännä selkäänsä.

Korjaus: Ohjelmaa voi järjestää (mikäli on ideoita ja halukkaita tekijöitä. Viestiä minulle tai Rsykkeelle)

Alakerran lavalla ollut vuosien varrella mm.

Burleskia
Mustavalo esitys UV-bileissä
Nuuttipukki  show
Sidonta näytös
Kilpailuja

Ridik (Fetish Clubin tapahtumatuottaja)

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 694
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Ja täsmennyksenä, että ei ilta huono ollut. Ehdottomasti koin, että jäin plussalle tässä. Oma seuralainen oli taivaallisen hyvää seuraa, juttelemaan pääsin joidenkin uusien, joidenkin vanhojen ja joidenkin uusvanhojen tyyppien kanssa. Kiitos näistä. Olette ihania. Lisäksi pääsin jonkin verran seurailleen ihmisten mukavia touhuja ja tanssilattiallakin eksyin hyvässä seurassa. Tietty vaisuus ja baari-iltamaisuus vai hieman söi tunnelmaa.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 694
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Lisäksi sain muumitikkarin, koska eilen kaikki sai olla mitä vaan ja kaikki oli mahdollista  >:D

Kaksi_kahletta

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 55
  • O_ _ _ _O
  • Galleria
Kiitos Rsykkeelle kivoista bileistä meidänkin puolesta ( @77TOP ja minä ).

Oli mahtavuutta viettää iltaa baarissa ilman känniörveltäjiä ja korvialukitsevaa äänimaisemaa.
Esteettiset maisemat olivatkin sitten tosi mukavat; ihanaa kun ihmiset panostavat ilmiasuunsa.  :love: Ja lukitseminen hoidettiin mitä miellyttävimmällä tavalla sekin.  ;D