Kirjoittaja Aihe: Rsyke ry: Fetish Club - halloween vs metamorphosis 22.10.2022 @ Mixei, Tampere  (Luettu 13266 kertaa)

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
...pää lyö vähän tyhjää.

Mulla on yhä pieni asukriisi ja nuhan parantelu kesken..
Joo, oon melkein jo kunnossa ja pakkojuotan itselleni muumimamman rohtomehuja ja ties mitä, mutta sais lähtee nopeemmin! Nyt jos kukaan uskaltaa kertoa sen vanhan vitsin että millä nuha lähtee, niin saa hampaista. En kaipaa tyhmiä vitsejä vaan silitystä ja ihmeparantumisen. :-\ Kerpele kun kerrankin ois joku elämä ja sitten pieni nenä menee kaikesta innostuksesta tukkoon. (Ja joo, jos on nuha vielä perjantaina niin en nosta häntääni lauantaina, mut sit mä kiukuttelen kyllä raivoisan kovaa ja korkealta koko seuraavan viikon.) >:(

Päätin jo senkin mitä haluan olla, mutta multa puuttuis oleellisin osa asua. Pohdinnassa on että kaivanko sen tilalle jostain ison vaalean kauluspaidan (jonka saa tuhota) vai käynkö hätäshoppailemassa. Sitäkään en tiedä mihin mun sädekehä on hukkunut mutta jos hymyilen tosi söpösti niin kai te näätte sen muutenkin? O:-) Ja nyt lupaan kunniasanalla: Jos ja kun oon terve jo kohta niin mä oon ihan superkiltisti viikonloppuna! Kiristys, uhkailu, lahjonta - jos nää toimis nuhaan samalla tavalla kun sen kantajaan? >:D

~ Nelli
..joka asu-inspiroitui viime hetkellä nenäliinoista ja rikkinäisistä asioista

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Kiinnostaisi kauheesti, mutta en oo vielä toistaseks koskaan ollu missään kinky-bileissä, enkä tiiä uskallanko mennä yksin  :-[

Mä sanon samaa mitä Pip, käy kahvilla jonkun kanssa tai pyörähdä vaikka miitissä (tänään, keskiviikkona, torstaina) ja tutustu. Heitä vaikka miitissä kysymys ilmaan kuinka moni on menossa, tämä yleensä starttaa myös keskustelun asukriiseistä - samalla voit itse ideoida mitä pukisit. Älä stressaa, ne on vaan bileet. Sieltä pääsee myös pois jos pakokauhu iskee. Kukaan siis ei kahlitse sua seinään ja pakota pysymään koko iltaa. (Tosin veikkaan että sekin on halukkaille mahdollista järjestää?)  ::)

T. Tää kävi itse yksissä bileissä aikoinaan ekaa kertaa yhtälailla "en tiiä uskallanko" -fiiliksellä, ihan yksin vain ison pinkin nallen kanssa. Tasan ulkona menomatkalla pelotti muun maailman katseet, mutta sisällä ei pelottanut enää ollenkaan.  ^-^

~ Nelli
.. joka tietää itsekin mitä se bilepaniikki jännitys on

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Uusille kävijöille on alkutapaaminen 19.30.

BlackWings

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 133
  • Galleria
Harkinnassa osallistuminen, asukriisiä ei taida olla edes 😁

Ridik

101 lippua mennyt
59 jäljellä

Floora

Kiinnostaisi kauheesti, mutta en oo vielä toistaseks koskaan ollu missään kinky-bileissä, enkä tiiä uskallanko mennä yksin   :-[

Mulla vähän samat fiilikset! Tekisi kanssa hirveesti mieli tulla ja tutustua ihmisiin, mutta en myöskään ole aikaisemmin bileissä ollut ja vähän kyllä jännittää. Pukeutumisen kanssa pää lyö myös absoluuttisen tyhjää.

Noh. Liput on ainakin nyt ostettu. Katson suuntaako auto töiden jälkeen kohti Tamperetta vai kotikoloa.

Alternator

  • Smurffit
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 21
  • Galleria
Itselle Rsykkeen bileet viime keväänä oli ensi kokemus kinkymaailmasta ja omasts mielestäni niihin oli helppo tulla ja seuraakin löysin helposti. Ehdottomasti suosittelen paikalle saapumista.

Itselläkin pieni asukriisi on ollut, mutta nyt se alkaa ratkeamaan :D

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 696
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Itselläkin "pieni" asukriisi koska olennainen osa asusta jumittaa tullissa. Eli en mä nyt sitten voikkaan olla pahatar  :-\ Ajattelin että ehkä mä sitten oon vaan tylsän tavallinen oma itseni vanhoissa vaatteissa. Lippu kuitenkin ostettu ja aion olla mukana. Ja saa tulla tutut ja tuntemattomat höpöttelemään, vaikka nyt ei sarvista tunnistakaan  >:D Olen se kenellä on mustaa nahkaa ja kenelle kukaan ei ole sanonut, ettei yli 5-vuotiaat piirrä iholle.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Itselläkin "pieni" asukriisi koska olennainen osa asusta jumittaa tullissa. Eli en mä nyt sitten voikkaan olla pahatar  :-\

Munkin asukriisi etenee osissa ja luultavasti se kokoontuu kasaan vasta lauantaina lopullisessa muodossaan, eli ei hätää - muitakin viime hetken luovia ratkaisuja on.. :)) Mä tiedän vaan sen, että tuun olemaan se kiltti ja kalpea pieni, joka näyttää siltä että sen kova pää on tippunut lattialle pari kertaa liikaa ja jonkun pitäisi pian ottaa se syliin.. O:-) Eli tosi kiltti.. En tiedä miksi se on lattialle tippunut? Ehkä se on hyppinyt sohvilla ja sängyssä tasajalkaa liikaa, eikä ole kuunnellut kun on sanottu että kohta sattuu.. >:D ::)

RovioKuningatar


Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1448
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vaatteet on ja teen muodonmuutoksen jossain vaiheessa iltaa. Neulapakki mukana ja pari sähkölaitetta.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1423
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Liput hankittu. Asu muuten valmis, mutta päähine puuttuu edelleen.

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1871
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Lipunmyynti jatkuu vielä 24 tuntia ja sitten se on päättyy. Lippuja on vielä hyvin myynnissä, ei kun lustin pitoon lauantaina.

https://holvi.com/shop/Rsyke-lippukauppa/

DoMister

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 147
  • ~melkein kiva~
  • Galleria
Olemme Rookien kanssa tulossa paikalle. Asut on ainakin melkein valittu. Valinnat tosin ehtii räjäyttää vielä muutamaankin kertaan :D.

Yamini

Hei! Onko kukaan Turusta tulossa tänne ja takaisin vielä bileiden jälkeen, joka kaipaisi kyytiläistä kuluja jakamaan? Tulisin mielelläni mukaan.