Kirjoittaja Aihe: Toiminta  (Luettu 1482 kertaa)

astronautti

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 6
  • Kaikkeen taipuva, alistuva bi, kumi,
  • Galleria
Toiminta
« : 02.10.2022, 15:52 »
Kuinka päästä mukaan toimintaan ? Olen ollut jäsen jo vuosia mutta sinkkuna ja eriståytyvänä en ole rohjennut tapaamisiin.

Pirre89

Vs: Toiminta
« Vastaus #1 : 02.10.2022, 15:58 »
Kuinka päästä mukaan toimintaan ? Olen ollut jäsen jo vuosia mutta sinkkuna ja eriståytyvänä en ole rohjennut tapaamisiin.

Ei varmasti ole yhtä oikeaa tapaa toimia, mutta suosittelisin silti miittejä. Ne ovat rentoja tapaamisia kahvin/oluen/tms äärellä, puheenaiheet maan ja taivaan välillä. Helppo ja turvallinen tapa tutustua ihmisiin, ja oman (hyvin maantieteellisesti rajatun) kokemuksen perusteella myös siitä kivoja, että niihin tuntuu mahtuvan ihmisiä laidasta laitaan ja tunnelma ja ilmapiiri on ollut hyvä ja kunnioittava. Bileisiin on sitten ollut ainakin minun helpompi mennä, kun on voinut mennä yhdessä jonkun tutun ihmisen kanssa ensimmäiset kerrat :)

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 696
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Toiminta
« Vastaus #2 : 02.10.2022, 15:59 »
Ketään ei varmasti tulla kotoa hakemaan ellei lähes voita lotossa ja laita ilmoitusta hakijasta ja vielä löydä sellaista. Helpointa itselle on ollut lähteä matalan kynnyksen tapahtumiin, Helsingissä esim kävelylenkit, lentopallo tai puistopiknic ollut sellaisia. Itsellä oli viime talvena ilmoitus jossa hain samanhenkisiä juttuseuraa ja seuraa makkara paistoon.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Toiminta
« Vastaus #3 : 03.10.2022, 09:48 »
Ketään ei varmasti tulla kotoa hakemaan ellei lähes voita lotossa ja laita ilmoitusta hakijasta ja vielä löydä sellaista. Helpointa itselle on ollut lähteä matalan kynnyksen tapahtumiin, Helsingissä esim kävelylenkit, lentopallo tai puistopiknic ollut sellaisia. Itsellä oli viime talvena ilmoitus jossa hain samanhenkisiä juttuseuraa ja seuraa makkara paistoon.

Väitän että nainen kyllä haetaan vaikka kotoota.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 696
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Toiminta
« Vastaus #4 : 04.10.2022, 19:46 »
Ketään ei varmasti tulla kotoa hakemaan ellei lähes voita lotossa ja laita ilmoitusta hakijasta ja vielä löydä sellaista. Helpointa itselle on ollut lähteä matalan kynnyksen tapahtumiin, Helsingissä esim kävelylenkit, lentopallo tai puistopiknic ollut sellaisia. Itsellä oli viime talvena ilmoitus jossa hain samanhenkisiä juttuseuraa ja seuraa makkara paistoon.

Väitän että nainen kyllä haetaan vaikka kotoota.

Maailma on epäreilu ja näin tapahtuu. Vähintäänkin pihasta on herrasmies jonkun kerran vuosien saatossa hakenut, sateella tullut varjo avattuna ovelle vastaan, että itse päässyt autoon kastumatta. Oletin että alkuperäiselle kysyjälle ei ole moista tapahtunut ainakaan lähimenneisyydessä kun hän kyseli apuja ja koetin sillä neuvoa, mistä voisi lähteä liikkeelle.

KumiTuomas

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 169
  • peruspervo
  • Galleria
Vs: Toiminta
« Vastaus #5 : 04.10.2022, 20:22 »
Kuinka päästä mukaan toimintaan ? Olen ollut jäsen jo vuosia mutta sinkkuna ja eriståytyvänä en ole rohjennut tapaamisiin.

Ei varmasti ole yhtä oikeaa tapaa toimia, mutta suosittelisin silti miittejä. Ne ovat rentoja tapaamisia kahvin/oluen/tms äärellä, puheenaiheet maan ja taivaan välillä. Helppo ja turvallinen tapa tutustua ihmisiin, ja oman (hyvin maantieteellisesti rajatun) kokemuksen perusteella myös siitä kivoja, että niihin tuntuu mahtuvan ihmisiä laidasta laitaan ja tunnelma ja ilmapiiri on ollut hyvä ja kunnioittava. Bileisiin on sitten ollut ainakin minun helpompi mennä, kun on voinut mennä yhdessä jonkun tutun ihmisen kanssa ensimmäiset kerrat :)
Sama kokemus täältä pk-seudulta. Esim. Vantaan miitti on kiva ja näppärien yhteyksien päässä.