Kirjoittaja Aihe: Feederismi  (Luettu 3475 kertaa)

Snowgirl

Feederismi
« : 08.11.2022, 19:57 »
Moikka.
Mua on kiinnostanut, jo jonkin aikaa toi feederismi. Eniten kiinnostaisi toi feederinä oleminen. Mut mistä voisin alkaa? Oon ettiny kaikken mahdollisen netistä, mut kaipaisin konkreettista oppia. Löytyykö mitään sivustoa, missä vois kysyy ja löytää feedeen? Tai kysyä aiheesta?

kaneepos

Vs: Feederismi
« Vastaus #1 : 20.02.2023, 22:49 »
Minua taas on kiinnostanut se niin kauan kuin muistan. Fantasiatasolla sekä feederinä että feedeenä oleminen kiehtoo, mutta erinäisistä syistä en tosielämässä aio yrittää lihoa. Ihanteena olisikin löytää pulska kumppani, jonka kanssa harrastaa feederismiä maltilla.

Redditin r/weightgaintalk on minusta paras löytämäni feederismialusta. Sekä eroottista että rakentavaa keskustelua löytyy. Anonymiteetti on sallittua, säännöt ovat selkeät mutteivät liioittelevat, ja niiden noudattamista valvotaan. Yhtään suomalaista ei ole tullut vastaan, mutta kun jäseniä on yli 10 000, ihan tilastollisesti ainakin muutaman on pakko olla Suomesta. Lähimmät maansa maininneet ovat olleet Ruotsista ja Puolasta, kun siellä olen notkunut.

latexiom

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 26
  • Demihomoseksuaali kumifetisisti Tampereelta
  • Galleria
Vs: Feederismi
« Vastaus #2 : 21.02.2023, 15:43 »
Karhuhomopiireissä tähän törmää kyllä Suomessakin. Ehkä heteropuolella tällä saralla on hiljaisempaa?

tuhmatytär

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 248
  • 🦄🎀
  • Galleria
Vs: Feederismi
« Vastaus #3 : 22.02.2023, 14:23 »
Löytyy sellainen sovellus kuin Grokio ja sieltä Feabie. Kansainvälinen sivu, josta löytyy myös jokunen suomalainenkin. Itseäni ei niinkään feederismi kiehdo mutta se on hyvä exhibbari alusta bbw tyttönä :D

kaneepos

Vs: Feederismi
« Vastaus #4 : 01.06.2023, 13:48 »
Löytyy sellainen sovellus kuin Grokio ja sieltä Feabie. Kansainvälinen sivu, josta löytyy myös jokunen suomalainenkin. Itseäni ei niinkään feederismi kiehdo mutta se on hyvä exhibbari alusta bbw tyttönä :D

Tiedän kyllä Feabienkin, mutta se on saanut ympäri nettiä aika kielteisiä arvosteluja. Tyyliä: https://www.sitejabber.com/reviews/feabie.com

Lisäksi tietosuoja mietityttää. Jos oikein olen ymmärtänyt, kyseessä on vähän kuin Facebook, jossa vain kiinnostus feederismiin on oletus eikä nolo salaisuus. Käytännössä pitäisi siis paljastaa oikea identiteettinsä ollakseen uskottava. Vakuuttavat kyllä, ettei Feabiessa julkaistua sisältöä löytyisi hakukoneilla, mutta netin historia on täynnä tietovuotoja... Tai ehkä olen liian paranoidi.

Meinaatko silti, että Feabieen kannattaa liittyä, jos feederismi kiinnostaa?

Uvery

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • Succubus
  • Galleria
Vs: Feederismi
« Vastaus #5 : 02.06.2023, 17:10 »
Kokeilisin myös Jodelin @feederismi-kanavaa.