Kirjoittaja Aihe: Kuinka biseksuaali olet?  (Luettu 60141 kertaa)

Shakesbear

• Vieras
Vs: Kuinka biseksuaali olet?
« Vastaus #150 : 03.03.2017, 15:52 »
Mä olen 100% bi. 0% hetero ja 0% homo.
Mutta mikäli lähdetään leikkimielisesti pohtimaan, niin varmaan 60% hetero ja 40% homo, bi-mittarilla. Ajan mittaan olen kyllä honannut olevani avoimempi seksuaalisuuteni suhteen, siis pan. Eikai sillä värkillä niin väliä ole vaan sillä, mitä korvien välistä löytyy.
Heterosuhde ei tee heteroa. Naiset ja naisenmieliset silti ihania. En jaksa sitä ainaista kyselyä, "ooxä nyt hetero kun sullon mies".

SirianSub

• Vieras
« Vastaus #151 : 03.03.2017, 21:57 »
20 - 80, miesten hyväksi. :)

Naiset tuoksuu hyvältä, on pehmeitä ja kauniita katsella. Muutamien kanssa touhuillut ja se on kyllä kivaa. Mutta en voisi kuvitella seurustelevani naisen kanssa jostain kumman syystä. Ei johdu mitenkään siitä, että mun perhe/suku/ystävät olisi jotenkin sitä vastaan, koska eivät siis tosiaan ole. Koen vaan, että mulla menis hermot toisen naisen kanssa :D En tykkää myöskään isoista naisporukoista, yäh. Sitä kälätyksen ja draaman määrää (anteeksi).

Switchy

• Vieras
« Vastaus #152 : 04.03.2017, 00:12 »
Naiselliset, kauniit naiset viehättävät esteettisesti todella paljon, ja antavat inspiraatiota.. Tuntuu että määritelmiä ja lokeroita on niin paljon, että en tiedä aina tarkalleen mitä ne tarkoittaa :) Kaikelle on lokeronsa, flex, curious, pan jne... Toisaalta haluan aina ymmärtää jonkun termin kunnolla ennen kuin käytän sitä itse, ja toisaalta inhoan viimeiseen asti lokeroja.. Kai elämä on tavallaan loputon matka siinä, miten minkäkin asian kokee ja käsittää milloinkin. Naiset joita ihailen ovat mm. Marilyn Monroe, Ava Gardner.. Menneen ajan kauneutta ja glamouria, jota ei nykyään enää ole..
« Viimeksi muokattu: 04.03.2017, 02:08 kirjoittanut Switchy »

Jersey

« Vastaus #153 : 04.03.2017, 11:17 »
100 % bi.
Naiset ja miehet antavat mun elämääni niin eri juttuja, että eivät sovi ollenkaan samaan lokeroon mun elämässäni tai poissulje toisiaan.

momoi36

• Vieras
« Vastaus #154 : 04.03.2017, 13:49 »
100 % bi.
Naiset ja miehet antavat mun elämääni niin eri juttuja, että eivät sovi ollenkaan samaan lokeroon mun elämässäni tai poissulje toisiaan.

Näin.  :love:

TEGAMi

• Vieras
« Vastaus #155 : 04.03.2017, 15:30 »
Olin 100% bi, nykyisin pan. :love:

Nvriih

• Vieras
« Vastaus #156 : 04.03.2017, 16:08 »
Mä arvioisin, että 30/70 miesten hyväksi. Naiset kiinnostaa seksuaalisesti hyvinkin paljon, mutta ei tunnetasolla. Ehkä tilanne muuttuu ajan myötä kun vasta puolisen vuotta saanut mahdollisuuksia seksuaalisiin kanssakäymisiin naisten kanssa. Ei sitä tiedä jos ihastuukin naiseen jossain kohtaa. :)

Sosumi

• Baarikärpänen
  • Hurt me please
  • Galleria
« Vastaus #157 : 06.03.2017, 22:52 »
100% TRUEBI tai joku sellane.

WenlaWoom

• Vieras
« Vastaus #158 : 07.03.2017, 13:13 »
Tämä on asia, mitä mun mielestä on tavallaan mahdoton määritellä. Siksi vastaan että olen 100% pan. Se viehätys ja kipinä vaan syttyy, ihmisenä ihmiselle. Ihan yhtälailla tapaan miehiä/naisia/jotain siltä väliltä, joiden kanssa kolahtaa - ja ihan tasapuolisesti on niitä ehdokkaita, että vain seksuaalisesti kuin suhteeseenkin.
Tosin tunnustan, että kokemus samasta sukupuolesta rajoittuu nuoruusvuosien muutamiin suhteisiin, joten vannomaan en voi enää mennä.

MolliMe

« Vastaus #159 : 13.03.2017, 22:32 »
Vaikea määritellä omaa seksuaalista suuntautumista muiden suuntautumisen kautta. Asteikolla koirasta kirahviin kuinka leivänpaahdin olet?  :o
Vielä kun lisää tähän sen, että sukupuolen kokemus virtailee päivistä ja tilanteista riippuen, niin moro. Mihin lokeroon sulloisin sen, kun koen olevani maskuliininen, mutta haluan pukeutua mekkoon ja viehätyn mieheksi itsensä määrittelevästä henkilöstä? Tai sen, kun ihastun muunsukupuoliseen, kun koen itse vahvimmin olevani sukupuoleton?

Vastauksena kysymykseen: määritelmällisesti kai 100%, päivittäisen kokemuksen mukaan käsipyyherullajärjestelmä.

Lunttu

• V.I.P.
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
« Vastaus #160 : 14.03.2017, 08:31 »
Vaikea määritellä omaa seksuaalista suuntautumista muiden suuntautumisen kautta. Asteikolla koirasta kirahviin kuinka leivänpaahdin olet?  :o
Vielä kun lisää tähän sen, että sukupuolen kokemus virtailee päivistä ja tilanteista riippuen, niin moro. Mihin lokeroon sulloisin sen, kun koen olevani maskuliininen, mutta haluan pukeutua mekkoon ja viehätyn mieheksi itsensä määrittelevästä henkilöstä? Tai sen, kun ihastun muunsukupuoliseen, kun koen itse vahvimmin olevani sukupuoleton?

Vastauksena kysymykseen: määritelmällisesti kai 100%, päivittäisen kokemuksen mukaan käsipyyherullajärjestelmä.

Ihana vastaus! ;D :love:

sandman74

• OuSM
  • Baarikärpänen
  • *
  • Introvertti peikko ja pohdiskeleva menninkäinen.
  • Galleria
« Vastaus #161 : 14.03.2017, 20:23 »
100% bi, mutta en suinkaan ole kiinnostunut kaikista naisista, kuten jotkut naispuoliset tuttavani tuntuvat ajattelevan. Vain hyvin harvat naiset/miehet ovat kemiallisesti/fyysisesti sopivia.

Vain hyvin harvat ihmiset lopulta ovat niin kauhean yhteensopivia henkisestikään kemiasta ja fysiikasta puhumattakaan. Kai se sitten on lopulta vain enempi tuurista kiinni törmääkö siihen sopivaan sukupuolesta riippumatta. Omalle kohdalle on enempi sattunut noita vastakkaisen sukupuolen edustajia muutamaa satunnaista villiintymistä lukuunottamatta. Tavallaan kai tuo kertookin siitä, että naisellisuus vetää enempi puoleensa ja oman sukupuolen edustajassa pitääkin sitten olla tosiaan jotain erikoista vetääkseen puoleensa.

huulipuna

• Vieras
« Vastaus #162 : 22.03.2017, 22:07 »
Itsellä menee melko tasan, sanoisin että 40-60 naisten hyväksi. Oon elämäni aikana seurustellut aika lailla yhtä paljon niin naisten kuin miesten kanssa. Mun mielestä suhteesta naisen tai miehen kanssa ei tee sen erilaisempaa mikään muu kuin fyysiset aspektit ja ympäristön suhtautuminen, tykkään tai oikeestaan vaadin että parisuhteessa molemmat on tasavertaisia ja sukupuoliroolit sun muut heitetään menemään. Naiset miellyttää ulkonäöltään helpommin ja naisen kroppa tuntuu myös paljon upeammalta kuin miehen kroppa, mutta kyllä niitä upeita miehiäkin on tullut vastaan. Kiinnostun myös helpommin naisista ja mun on helpompi lähestyä naisia, varmaan kyllä johtuu osittain tosi huonoista kokemuksista miesten suhteen ja siitä syntyneestä varovaisuudesta.

Teateli

• Vieras
« Vastaus #163 : 23.03.2017, 14:47 »
Tämä on asia, mitä mun mielestä on tavallaan mahdoton määritellä. Siksi vastaan että olen 100% pan. Se viehätys ja kipinä vaan syttyy, ihmisenä ihmiselle. Ihan yhtälailla tapaan miehiä/naisia/jotain siltä väliltä, joiden kanssa kolahtaa - ja ihan tasapuolisesti on niitä ehdokkaita, että vain seksuaalisesti kuin suhteeseenkin.
Tosin tunnustan, että kokemus samasta sukupuolesta rajoittuu nuoruusvuosien muutamiin suhteisiin, joten vannomaan en voi enää mennä.

Aika samalla tavalla ajattelen. Juuri tällaisten kysymysten perusteella vahvistuu mielikuva siitä, että olen pan. Luulisin, että lisänsä tuo se, että olen aika minimaalisesti vanilja. Seksuaalisesti en välitä yhtään kumpaa sukupuolta toinen on, kunhan on dominoiva ja kiinnostunut BDSMstä. Muuten luonne on se joka ratkaisee. Toisaalta eri luonteenpiirteet ovat tyypillisempiä miehillä ja naisilla, mikä saattaa vaikuttaa.

drizzle

• Vieras
« Vastaus #164 : 06.04.2017, 00:51 »
Seksuaalisesti en välitä yhtään kumpaa sukupuolta toinen on, kunhan on dominoiva ja kiinnostunut BDSMstä. Muuten luonne on se joka ratkaisee.
Oon ihan samoilla linjoilla. Välillä ihmetyttää, kun mulla ei oikeesti oo mitään preferenssiä kumpaa sukupuolta mun kumppani on. ??? Ainut kriteeri mikä mulla on ikinä ollut, on että parisuhteeseen en pystyis tosi maskuliinisen miehen kanssa.