Kirjoittaja Aihe: Vieraana kirjoittaminen  (Luettu 1834 kertaa)

Halko7

Vieraana kirjoittaminen
« : 12.11.2022, 14:43 »
Pikaisella vilkaisulla en nyt löytänyt yhtään esimerkkitapausta, mutta olen aika varma että olen joskus nähnyt täällä kirjoituksia nimellä 'Vieras'. Muistanko oikein ja miten sellainen saadaan aikaiseksi? Enhän minä täältä tunne ketään ja tuskin tulen tuntemaankaan, mutta joskus olisi kiva pystyä kirjoittamaan anonyymisti koska sekin päivä voi tulla että esittelen foorumin puolisolle tai jollekulle muulle tärkeälle mutta ei se kuitenkaan tarkoita että olisi ok jos ihan kaikki mitä olen halunnut kertoa tulisi ilmi.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2782
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Vieraana kirjoittaminen
« Vastaus #1 : 12.11.2022, 15:22 »
No nyt äkkiä deletoit tuon tunnuksen, niin tästä tulee sinun Vieras kirjoitus.
Jos et voi seisoa kirjoitustesi takana, ei nettiin kannata kirjoitella...simple as that.

Halko7

Vs: Vieraana kirjoittaminen
« Vastaus #2 : 15.11.2022, 17:30 »
Kyllä voin, mutta on myös asioita joiden takana ei varsinaisesti voi seistä. Esimerkiksi sellaiset asiat joissa haluaa pohtia itseään tai jotain omaa ongelmaansa ilman että joku mahdollinen taho tietää että juuri minulla on mielessä tai pielessä asia X.

Kyllä mä sen ymmärrän että olisi hämärää anonyyminä kyseenalaistaa tai trollata jotain muita ihmisiä tai heidän juttujaan, mutta sellaisestahan ei nyt olisikaan kyse joten ihan lepo vaan.

Flikk

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1726
  • It's playtime;)
  • Galleria
    • Novelleja
Vs: Vieraana kirjoittaminen
« Vastaus #3 : 16.11.2022, 07:10 »
Mut vastaus kysymykseen on juurikin Juuttisedän mainitsema tunnuksen deletointi. Se muuttaa kaikki kirjoituksesi vieras-tunnukselle, eikä niitä voi sen jälkeen hakea sinun kirjoituksina.