Kirjoittaja Aihe: Onko tarkoitus sanoa miehille haistakaa paska?  (Luettu 17562 kertaa)

-Kumi-

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 270
  • Galleria
Täällä näet lähes kaikki tapahtumat ovat pareille tai sellaisia joihin voi osallistua myös yksinäiset naiset Ilmoitetaan vaan ettei miehille ole paikkoja tai he eivät ole yksin tervetulleita Miitteihin kyllä pääsee se on totta Sitä en kiellä Miiteistäkin osa on sellaisia että terve tuloa nuori nainen Muutoin haistakaa paska Kuulin kommentin että jos olet nuori mies niin olisi parempi ettei heitä olis sotkemassa miittejä Vielä vähemmän haluamme miitteisin keski-ikäisiä miehiä Mummot on kyllä Ok Niitä kuulemma voisi olla jopa lisää miiteissä Ikäjaollisissa miiteissä ei kyllä ole mitään vikaa Sen myönnän Hyvät älkää sitten ruikuttako että miehiä ei löydy mistään turvallisesti näissä piireissä Sellaisenkin kommentin kuulin että kaikki miehet ovat puskajusseja tai ne ovat varattuja

Pip

Vs: Onko tarkoitus sanoa miehille haistakaa paska?
« Vastaus #1 : 05.12.2022, 10:21 »
Ei täällä treellä ainakaan oo tollasta. Tai ei mulle oo kerrottu.

-Kumi-

  • Smurffit
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 270
  • Galleria
Vs: Onko tarkoitus sanoa miehille haistakaa paska?
« Vastaus #2 : 05.12.2022, 10:37 »
Koskeekin paljolti pk seutua Turussakin on kivoja tapahtumia

fido

Vs: Onko tarkoitus sanoa miehille haistakaa paska?
« Vastaus #3 : 05.12.2022, 12:41 »
Täällä näet lähes kaikki tapahtumat ovat pareille tai sellaisia joihin voi osallistua myös yksinäiset naiset Ilmoitetaan vaan ettei miehille ole paikkoja tai he eivät ole yksin tervetulleita

Eikös tämä ole lähinnä swingereitten tapa? Nähtävästi se on laillista? Mutta eiköhän kinkymiiteissä ole täysin sukupuolineutraali toimintakulttuuri?



Satanik.Venus

Vs: Onko tarkoitus sanoa miehille haistakaa paska?
« Vastaus #4 : 05.12.2022, 14:03 »
Minä haistattelen mielelläni vanhoille miehille ja vanhat miehet pitää siitä. En näe ongelmaa.

Blondewolf

Vs: Onko tarkoitus sanoa miehille haistakaa paska?
« Vastaus #5 : 05.12.2022, 14:23 »
Onhan noita vaikka mitä meettityyliä missä miehiä ei kaivata. Ei sinänsä rassaa tavatkoon miten tykkäävät oli syy mikä tahansa. Toivottavasti sit on ymmärrystä jos joskus tilanne on toisinpäin...

En nyt ymmärrä miksi johonki swinger bileisiin pitäisi ottaa 100 ukkoa jos on vaan 25 naista tms paikalla. Vois kuvitella että järjestäjät täyttävät ne miespaikat aika nopeeta että ei auta kun hommata joku nainen pariksi jos tekee mieli mennä?

balthazar

  • Vieras
Vs: Onko tarkoitus sanoa miehille haistakaa paska?
« Vastaus #6 : 05.12.2022, 14:53 »
Mä olen kyllä käynyt erilaisissa miiteissä ympäri suomen, eikä yhdestäkään ole ketään käännytetty ovelta pois. Joskus on tainnut käydä niin ettei joku ujouttaan ole kehdannut tulla kynnyksen yli, siitäkin on rohkaisulla selvitty.

Toki on selkeästi rajattuja miittejä sukupuolen tai suuntauksen perusteella, mutta etukäteen rajaaminen lienee ihan kohtuullista.

Oletan siis että tässä puhutaan nyt nimenomaan swinkkubileistä, joissa tasaisehko sukupuolijakauma lisää varmasti kaikkien viihtyvyyttä.

Jos itse sinkkuna haluaisin moisiin osallistua, niin hakisin varmaankin kaveria aveciksi joka myös olisi kiinnostunut paikalle jonkun kanssa lähtemään kun kumppania ei ole, mutta yksin lähteminenkään ei tunnu hyvältä vaihtoehdolta.

Toki allekirjoitan sen, että olisi varmasti kysyntää myös tapahtumalle joka olisi kaikille avoin varausjärjestyksessä.

vanDaali

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 653
  • Kutsumapronomini: "se"
  • Galleria
Vs: Onko tarkoitus sanoa miehille haistakaa paska?
« Vastaus #7 : 05.12.2022, 16:53 »
Ja ystävällisenä vinkkinä niin täältä löytyy jopa ihan pelkästään miehille suunnattuja tapahtumia, reippaasti vaan osallistumaan, seuraavana näyttää olevan pikkujoulut 17.12. clubx:llä

https://mscfin.fi/


stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Onko tarkoitus sanoa miehille haistakaa paska?
« Vastaus #8 : 05.12.2022, 17:42 »
Minä haistattelen mielelläni vanhoille miehille ja vanhat miehet pitää siitä. En näe ongelmaa.

hv.

 ;D

Satanik.Venus

Vs: Onko tarkoitus sanoa miehille haistakaa paska?
« Vastaus #9 : 05.12.2022, 18:14 »
Minä haistattelen mielelläni vanhoille miehille ja vanhat miehet pitää siitä. En näe ongelmaa.

hv.

 ;D

Okei okei, Stoge poislukien.

Mut aiheesta vielä sen verran et jokaiselle jotakin ei ole sama asia kuin kaikille kaikkea. Jotain rajauksia aina tehdään - onko niiden tarkoituksena haistattelu, en jaksa uskoa.

siveysvyöorjaj83

Vs: Onko tarkoitus sanoa miehille haistakaa paska?
« Vastaus #10 : 06.12.2022, 11:34 »
Minä haistattelen mielelläni vanhoille miehille ja vanhat miehet pitää siitä. En näe ongelmaa.

😅 Ihan varmasti pitää. 👍

Slavemaster^

Vs: Onko tarkoitus sanoa miehille haistakaa paska?
« Vastaus #11 : 07.12.2022, 11:22 »
Eiköhän tässä ole taustalla se valitettavan yleinen, varmaan maailmanlaajuinen ilmiö että seuraa hakevia miehiä on kaikkialla enemmän kuin tarvetta olisi. Mikäli jossakin sallitaan vapaa seuranhaku, siellä on taatusti enemmän yksinäisiä miehiä kuin naisia. Ja jokaiseen naisen seuranhakuilmoitukseen tulee kymmeniä kertoja enemmän vastauksia kuin miesten.

SaRu

Vs: Onko tarkoitus sanoa miehille haistakaa paska?
« Vastaus #12 : 07.12.2022, 21:58 »
Välillä tekisi kyllä mieli sanoakin ja toivottaa kaikki miehet tervemenneiksi kuuta kiertävälle radalle  ???

Mutta tuskin tämä kuitenkaan on oikeasti tarkoitus, sen enempää itsellä kuin tapahtumissa, joista oli puhe.
Aina ei vaan kysyntä ja tarjonta kohtaa.

Raudi

  • Vieras
Vs: Onko tarkoitus sanoa miehille haistakaa paska?
« Vastaus #13 : 08.12.2022, 15:49 »
Tietääkseni,vaan Iran kekkereihin ei pääse yksinäiset miehet

Päpälämäen Krister

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 97
  • Your average Tom, Dick and Harry
  • Galleria
Vs: Onko tarkoitus sanoa miehille haistakaa paska?
« Vastaus #14 : 08.12.2022, 16:59 »
Berliinissä kun menet yksin (miehenä) kinkybileisiin, lippusi maksaa enemmän, kuin jos menisit parina. Naisena pääset ilmaiseksi. Naiset ovat siten kauppatavaraa ja tasahinnoittelu olisi tasa-arvoista. Naisen ilmainen sisäänpääsy sisältää lausumattoman velvoitteen olla saatavilla ikäänkuin tuotteena maksaville asiakkaille, tässä tapauksessa miehille.