Kirjoittaja Aihe: Tapin / Dildon pysyminen takapuolessa  (Luettu 3623 kertaa)

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 857
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Tapin / Dildon pysyminen takapuolessa
« : 11.12.2022, 14:14 »
Kysymys,
Minkälaisia virityksiä käytätte, että saatte tapin tai dildon pysymään takapuolessa, ettei se tipu ulos kun liikkuu.

winoni

  • Smurffit
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 13
  • Galleria
Vs: Tapin / Dildon pysyminen takapuolessa
« Vastaus #1 : 14.12.2022, 16:07 »
Ass anchor -mallisen plugin ainakin olen todennut pysyvän sisällä ihan itsekseen. Eli tuollainen jossa tappiosa on ikään kuin jaettu kahtia ja ne puolikkaat sojottavat sivuille päin. Sisään laitettaessa puolikkaat painetaan yhteen niin että ovat suunnilleen normaalin tapin muodossa ja sisällä ne pyrkivät jälleen avautumaan, joustavia kun ovat. Pitkän ja kapean tapin kaulan pitäisi käsittääkseni myös auttaa pysymistä, kun sulkijalihakset eivät ole jatkuvasti venytettyinä.

Sitten löytyy toki remmiharnesseja jotka nimen omaan ovat tehty pitämään plugi paikallaan. Noin perusidealla: yksi hihna vyötärön ympäri ja toinen menee siitä hihnasta edestä haarojen välistä taakse. Saman voi tehdä köydellä, eli crotch rope. Jossain plugeissa on pohjassa jonkinlainen lenkki tai rengas, mikä auttaa kovasti pitämään köyden oikealla kohdallaan.

belladonna

Vs: Tapin / Dildon pysyminen takapuolessa
« Vastaus #2 : 15.12.2022, 01:16 »
Jotenkin mulla ei oo ikinä ollu tätä ongelmaa, enemmänkin niin päin, että se tappi unohtuu sinne takapuoleen ja tajuan vasta jonkun ajan päästä esimerkiksi sängystä noustuani seksin jälkeen, että niin joo, sehän on siellä edelleen. En tiiä, ehkä tää voin liittyä henkilökohtaiseen anatomiaan ihan? Mutta tulee myös mieleen, että jos se pepputappi tippuu kovin herkästi ulos niin voisiko se olla liian pieni? Eli että isompi "tuttiosa" niin pysyiskö paremmin paikallaankin?

MissRed

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 5
  • Kokeilunhaluinen 37v punapää
  • Galleria
Vs: Tapin / Dildon pysyminen takapuolessa
« Vastaus #3 : 21.12.2022, 12:57 »
Mulla on myös ollut samaa ongelmaa, ettei tappi pysy pitkään paikallaan. Oon tullut siihen tulokseen, että asiaan vaikuttaa ainakin anatomia, sekä liukasteen määrä, ja toki liikkuminen. Mitään tajuttoman isoja tappeja en ole kokeillut, mutta enemmän itselläni tuntuu vaikuttavan tapin muoto kuin sen koko. Eli sellainen loppupäästä (ennen sitä kantaa oleva) kapeneva pysyy parhaiten. Mutta kyllä mä sellaisenkin aina jossain vaiheessa saan ammuttua ulos vahingossa  :))

Rami

  • Vieras
Vs: Tapin / Dildon pysyminen takapuolessa
« Vastaus #4 : 10.05.2023, 21:34 »
1) Muotoilu, klassisen tyyppinen pata-ässä tappi pysyy hyvin sulkijalihaksen kanssa paikallaan, itse kokeillut näiden eturauhasenstimuloijien kanssa lenkkeillä ja se vaatii hyvää keskittymistä kropalta, että saa sen pidettyä paikallaan, samalla hieroen eturauhasta parhaasta paikasta.

2) Materiaali, pehmeät tapit pysyvät helpommin sisällä sen ominaisuuksien takia, sulkijalihas myös tarraa paremmin pehmeään muoviin kuin metalliseen, metallisessa tapissa muotoilulla on enemmän merkitystä.

3) Liukaste, vesiliukoiset on hyvä valinta yleensä, suoli imee hyvin veden sieltä ja hetkessä liukkari ei toimi kuin sen pitäisi vaan voi jämähtää suoleen. Silikooniset liukkarit on pitempikestoisia, mutta silloin liikkeessä tappi voi helposti luiskahtaa pois paikaltaan. Rasvainen- tai öljypohjainenliukkari sopii hyvin tähän paikallaan pitämiseen, siinä pitää vain huomioida sopiiko liukkari lelullesi, TPE, TPR ja latexi hapertuvat ajan saatossa ollessaan rasvan kanssa kosketuksessa suurissa määrissä.

4) Koko, pieniä ei välttämättä huomaa ollenkaan ja liian isot voivat painaa liikaa, että lihakset ei jaksa pitää sitä paikallaan. Itselläni muutamat isot tapit aiheuttavat ongelman, ettei se mahdu täysin suoleen ja kroppa puskee vastaan, tällöin jossain kohtaa tulee pakottava tarve työntää tappi ulos ja ottaa tauko.