Kirjoittaja Aihe: Kuulemma naisvihamielistä lyriikkaa  (Luettu 3400 kertaa)

balthazar

  • Vieras
Vs: Kuulemma naisvihamielistä lyriikkaa
« Vastaus #15 : 09.12.2022, 15:35 »
Rap ja hiphop on jo genrenä tosi nolo, mutta kuten muukin musiikki, se on joko hyvää tai huonoa riippuen kuulijasta, ei genrestä. Tai ainakaan itseeni sellainen uhoräppi ei uppoa alkuunkaan, jonka tarkoitus on lähinnä paisutella esittäjän egoa kuulijoiden kustannuksella.

En mä nyt tiedä miksi tämä kaksikko ansaitsisi saamansa huomion (ei, en kuunnellut enkä kuuntele jatkossakaan), jos muut suomalaiset "artistit" on myyneet itseään seksistisellä uholla jo kymmeniä vuosia. Onko tässä nyt siis ajatuksena se, että uusia tekijöitä on helpompi lytätä, kuin jo suurta suosiota nauttivia?

Eräskin vatipää on noussut huomattavaan asemaan lähinnä siksi, että niin aktiivisesti on vihattu alusta asti. Jos haluatte kuulla tästä kaksikosta lisää, niin ilman muuta kannattaa kuunnella biisit ainakin kymmenen kertaa päivässä ja vinkata muillekin, että kuunnelkaapa miten paskaa räppiä.

Paskoista muusikoista pääsee helposti eroon jättämällä ne täysin huomiotta. Voihan se olla että riittävä kannattajajoukko löytyy silti, mutta itse pääsee eroon unohtamalla olemassaolon, ja ainakin mulle se riittää ettei mun tarvitse kuunnella mitään, mistä en itse saa mitään.

sweetchild

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 314
  • pikkuinen sweety.
  • Galleria
Vs: Kuulemma naisvihamielistä lyriikkaa
« Vastaus #16 : 09.12.2022, 15:41 »
Nykyään kaikessa nähdään vihaa. Silloin, kun Samuli Putro julkaisi kappaleen "Anna nyt", vihan näkeminen kaikessa ei vielä ollut pinnalla.