Kirjoittaja Aihe: Pluskokoinen subi  (Luettu 6456 kertaa)

Unelma-87

  • Turun Baletti
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 4
  • I’m gorgeous chubby ❤️
  • Galleria
Pluskokoinen subi
« : 16.12.2022, 20:56 »
Tälläisenä aloittelijapakkauksen vähän mietityttää, että löytääkö kurvikas, pluskokoinen subi ketään sessioimaan

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Vs: Pluskokoinen subi
« Vastaus #1 : 16.12.2022, 21:03 »
Näkemättä ja kokematta voin vastata, että löytää. Tai siis että ainakaan se seuran löytyminen ei jää vaatekoosta kiinni. Ensinnäkin kurvit on kauniita, ja toisekseen monelle näissä ympyröissä pyörivälle harrastelijalle toisen luonne, kinkit ja yhteinen tekemisen ilo on paljon toisen ulkomuotoa tärkeämpää.

Muokkaus: Unohtui sanoa, että jos oman koon kokee oleelliseksi tiedoksi itsestään, niin siitä kannattaa rehellisesti kertoa esim. deitti-ilmoituksessa. Itseään kun ei voi loputtomiin vetää sisäänpäin (niin kroppaa kuin persoonaakaan), joten kannattaa vaan alusta asti olla avoimesti ihan sitä mitä on.

MissJoy

Vs: Pluskokoinen subi
« Vastaus #2 : 16.12.2022, 21:54 »
Omakohtaisella kokemuksella sanoisin että löytää. Tärkeintä on se miten tuo itsensä esiin,millainen on ihmisenä ja miten mieltymykset ja kemiat kohtaa. Kaikki ei tykkää muodoista mutta ei tarvitsekaan. Kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Joten tärkeintä juurikin se että olet oma itsesi. 🤗

Rookie

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 458
  • Not all who wander are lost
  • Galleria
Vs: Pluskokoinen subi
« Vastaus #3 : 16.12.2022, 22:22 »
Yhdyn edellisiin (asia mielessä)
Kyllä löytää. Toisille se voi olla jopa se juttu.
Mitä enemmän pebaa sen enemmän tilaa osoittaa hyvänäpitoa eri tavoin 😏
Kun on rehellisesti oma itsensä niin seuraa kyllä löytyy.
Mutta muista pitää omat standardit mielessä.

Pimu

Vs: Pluskokoinen subi
« Vastaus #4 : 17.12.2022, 08:26 »
Pluskoko ja kurvikkuus on kaunista ja kiehtovaa...
Runsaat muodot saa ihmisen mielen villiintymään ja  heräämään!
Joten ole huoletta, varmasti löydät sessiointiseuraa! :)



semar

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 68
  • Toksinen setämies
  • Galleria
Vs: Pluskokoinen subi
« Vastaus #5 : 17.12.2022, 12:56 »
Ehdottomasti samaa mieltä. Mistä yleensä tulee se ajatus, että iso koko olisi jotekin lähtökohtaisesti huonompi?

Korrekti ja myöskin aivan oikea vastaus on, että niin moni muu asia vaikuttaa niin paljon enemmän ettei sillä vaatekoolla välttämättä ole edes merkitystä, tai ainakaan se tuskin on tärkeimpien asioiden listalla. Pari pykälää epäkorrektimpi vastaus on, että kaikenlaisille ulkonäöille on ystävänsä ja jonkun suhteen koko voi olla suorastaan vetovoimatekijä. (Miten niin epäkorrektimpi? Koska kaikki jonkun olemukseen ja ulkonäköön liittyvät mieltymykset ovat enemmän tai vähemmän syrjiviksikin käsitettyjä. Silti niitä on, ja seuranhaussa saa kyllä kohdistaa mielenkiintonsa juuri niihin piirteisiin, joista sattuu itse syystä tai toisesta pitämään. Esimerkiksi itselläni on kiinnostusta plus-kokoisiin naisiin, ja kieltämättä mietin miten pitäisi suhtautua asiaan jota kiinnostuksen kohde itse voi pitää suorastaan häiritsevänä.)

Vähän asian vierestä, mutta ei nyt monen kymmenen kilometrin päästä: kannattaa vilkaista ketjua Säväyttäisikö eksoottinen kumppani? sillä silmällä, mitä ulkonäköpiirteiden merkityksestä yleisesti ajatellaan. Sitä voi soveltaa ihan hyvin myös vartalotyyppeihin.

Sabine

Vs: Pluskokoinen subi
« Vastaus #6 : 17.12.2022, 15:14 »
Kyllä täältä seuraa löytyy kaikenkokoisille. Itse olen profiilissani rehellisesti kertonut millainen olen niin kokoni kuin muidenkin ominaisuuksieni puolesta. Kannattaa osallistua johonkin miittiin tai käydä bileissä niin näet, että meitä on kaikenikäisiä ja -kokoisia, monenlaisia.

TyrvaaM

Vs: Pluskokoinen subi
« Vastaus #7 : 17.12.2022, 23:02 »
Omasta mielestäni, eihän sillä partnerin fyysisellä koolla ole merkitystä. Kunhan molemmat täyttävät toisen toiveet/fantasiat/unelmat. Näin yltiö positiivisena sanottuna.
 Jokainen ( mies kuten itsekin) voi miettiä, jos alistuva sub on polvillaan edessäsi ja suostuu mihin vain. Niin kieltäydytkö hänen toiveistaan vain siksi että hän on liian lihava/laiha, mielestäsi.
Itselle se ei tee ongelmaa.
 Tärkeintä on yhteinen sävel, yhteisymmärrys. Puhun itsestäni, ei merkitystä vaikka olisit maailman seksikkäin. Mutta, jos olet täysi idiootti niin hylkyyn meet. Kokonaisuus ratkaisee. Ei koko.

Toivon ettei tämä loukkaa ketään.

truly

Vs: Pluskokoinen subi
« Vastaus #8 : 18.12.2022, 13:03 »
Miksei löytäisi? :) Oon pluskokoinen ja tykkään itsestäni enemmän juuri tällaisena kuin silloin, kun olin hoikempi. Uskoisin, että se merkitsee kaikkein eniten miten itsensä kantaa ja miten itseensä suhtautuu. Jokaisella meistä on se oma "tyyppi" mikä kiinnostaa muita enemmän. Oma Dom on ulkonäöllisesti aivan muuta kuin mistä yleensä tykkään, mutta kemiat vain kohtaa niin hyvin, ettei sillä ole mitään väliä.

Tre74

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 85
  • Alistuva narttuni - missä lienet?
  • Galleria
Vs: Pluskokoinen subi
« Vastaus #9 : 16.01.2023, 08:59 »
Vaikka tässä itsekin myöhännäin herännäinen olen tällä saralla niin uskoisin (ja toivon) että aivan varmasti löytää... Ei se ole tälläkään saralla mitenkään koosta kiinni vaan siitä ennemminkin, että on itse sinut itsensä kanssa (siis tämän kokonsa ja olemuksensa kanssa) ja toteuttaa seksuaalisuuttaan juuri niin kuin itse haluaa  8)

Laurentzia41

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 161
  • Switch BBW-seikkailijatar
  • Galleria
Vs: Pluskokoinen subi
« Vastaus #10 : 16.01.2023, 12:46 »
Kyllä löytää  :love: :)

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 749
  • Galleria
Vs: Pluskokoinen subi
« Vastaus #11 : 16.01.2023, 13:01 »
Löytää!

Eleria

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 148
  • Switching around
  • Galleria
    • Valokuvaus byEleria
Vs: Pluskokoinen subi
« Vastaus #12 : 16.01.2023, 14:07 »
Kyllä löytää. Ja kuten aiemmissakin nostettu esiin, koko ei tee kenestäkään huonompaa tai parempaa, joten muista, ettei sen vuoksi tarvitse "tyytyä" mihinkään tai kompensoida asiaa jotenkin. Sä olet sä ja sillä siisti  ^-^ :love:

rovasti48

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 216
  • Auttamatta vanha tälle skenelle
  • Galleria
Vs: Pluskokoinen subi
« Vastaus #13 : 16.01.2023, 16:11 »
Teitä suorastaan himoitaan  ;) plus koossa on sitä jotain......

LockSmith

Vs: Pluskokoinen subi
« Vastaus #14 : 16.01.2023, 19:25 »
Tekis mieli keksiä uusia tapoja ilmaista että todellakin kelpaa. Mutta kyl tuol on niin hyvin asiat jo ilmaistu aikaisemmin.