Kirjoittaja Aihe: Aloittelijan mietteitä  (Luettu 3516 kertaa)

Newbie

Aloittelijan mietteitä
« : 28.01.2023, 13:31 »
Moi vaan jengille  :)

Täällä todellinen aloittelija, jolla on iskenyt hämmenys ja mennyt sormi suuhun foorumia lukiessa. Ajatuksena oli, että jos tätä kautta löytäisi domin joka olisi valmis auttamaan omassa turkimusmatkassa altistumiseen. Deittipalstaa lukiessa aloin miettiä onko ajatus täysin itsekäs, ihmisillä tuntuu olevan omat tarpeet niin selvillä, että miksi kukaan haluaisi lähteä etsimään mistä minä pidän, missä rajani kulkee? Sitten on vielä maantieteelliset asiat ja arkielämän vastuut, onkohan tämä nyt ihan tuhoontuomittu yritys?

douchmond

  • Turun Baletti
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 70
  • Galleria
Vs: Aloittelijan mietteitä
« Vastaus #1 : 28.01.2023, 14:29 »
Tervetuloa foorumille!

Tänne sopii hyvin aloittelijatkin. Ei ole itsekäs tai tuhoon tuomittu ajatus. Moni kinkyilijä täällä(kin) suhtautuu kinkyilyyn eräänlaisena yhteisenä tutkimusmatkailuna, ja uuden ihmisen kanssa on kuitenkin aina tavallaan aloitettava alusta, vaikka kokemusta olisikin jo kertynyt. Kokemattoman subin koulutuksesta voi myös mahdollisesti tehdä osan D/s-dynamiikkaa, jos sellainen kiinnostaa, ja se voi olla myös nimenomaan D:n toive/mieltymys.

Omien mielihalujen tarkan listauksen sijaan voi olla helpompaa ja tärkeämpää lähteä liikkeelle siitä, mitä ei halua tehdä eli siis mitkä on kovat ja pehmeät rajasi. Sit vaan kokeilemaan erilaisia juttuja. Tarkkaa kinkymieltymyslistausta ei muutenkaan välttämättä hirveästi tarvita, vaan riittää vallan hyvin, että osaa tunnistaa joitakin isompia kokonaisuuksia, jotka voisivat mahdollisesti kiinnostaa.

Sookie

Vs: Aloittelijan mietteitä
« Vastaus #2 : 28.01.2023, 15:42 »
Sinäpä sen sanoit. Tai kysyit. Onko realistista tai reilua kysellä, että haluaisiko joku etsiä kanssani mieltymyksiäni. Varsinkaan, kun en osaa selkeästi määritellä, mitä voisin puolestani tarjota. En halua kuvitella olevani karkkikaupassa (jossa en siis tiedä mitä haluta, entä jos osoittamani karkki onkin liian kirpeää), enkä toisaalta tuottaa pettymystä, jos se mitä kuvittelin haluavani, ei vastaakaan todellisuutta. Toistaiseksi olen itse päätynyt sivustaseuraajan rooliin.
Ajattelen, että reilua on, että kerrot/kerron että olen ihan kujalla ja jos se on jollekin ihan ok niin sittenhän se on. Ja jos kukaan ei halua tutkia seksuaalisuuttani määrittelemiemme rajojen puitteissa niin sitten ei. Hetkenä minä hyvänsä uskaltaudun ottamaan asiasta selvän deittipalstalla (ne ketkä kokevat, että se on ok, voivat pidättää hengitystään odotellessaan).

Betonia

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 252
  • halullinen sielu
  • Galleria
    • Metsänhehku
Vs: Aloittelijan mietteitä
« Vastaus #3 : 28.01.2023, 22:50 »
En halua kuvitella olevani karkkikaupassa (jossa en siis tiedä mitä haluta, entä jos osoittamani karkki onkin liian kirpeää), enkä toisaalta tuottaa pettymystä, jos se mitä kuvittelin haluavani, ei vastaakaan todellisuutta. Toistaiseksi olen itse päätynyt sivustaseuraajan rooliin.

On tosi tärkeää pystyä sanomaan jos joku kokeiltu juttu ei tuntunutkaan hyvältä. Sellainen dominoiva, jonka kanssa kannattaa lähteä kokeilemaan, ymmärtää tämän. Ei sitä pidä ajatella pettymyksen tuottamisena. Yhteisellä tutkimusmatkalla ei ilman kokeilemista oikein saa mitään selville.

Sinä olet ainutlaatuinen, ja kun löydät matkatoverin, olette ainutlaatuinen kombinaatio. Monet ovat kiinnostuneita tutustumaan ihmiseen ennen kinkkejä ja voisin kuvitella että etsiminen voi hyvinkin olla se juttu joka viehättää.

Rohkeasti matkaan vaan, ja muista että tiedostamalla ja kommunikoimalla omia tunteitasi ja rajojasi huolehdit teidän molempien turvallisuudesta.

Sitten kun saat viestiryöpyn, ehkä olet jo saanutkin, niin ei kannata olla liian kohtelias ja hyvätapainen, vaan kannattaa vastata vain viesteihin, joihin tuntuu oikeasti mukavalta vastata. Nimimerkillä kokemusta on, jos lähtee yrittämään kommunikointia "haluun antaa sulle piiskaa narttu" tyylisen viestittelijän kanssa, niin siitä tulee vain paha mieli molemmille.

Tre74

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 85
  • Alistuva narttuni - missä lienet?
  • Galleria
Vs: Aloittelijan mietteitä
« Vastaus #4 : 30.01.2023, 10:00 »
Näinhän se juurikin on... kaikilla on omat halunsa ja eritoten rajansa joiden ylittämisessä ei ole mitään järkeä koska yhteinen Nautinto on kuitenkin se mihin pyritään vaikka sitten hyvin erilaisella ja erilaisilla tavoilla kuin ns. vaniljassa   O:-)
Eihän siinä ole kuitenkaan mitään järkeä, että lelunsa leikeissä rikkoisi, koska milläs sitä sitten leikkisi?  ::)
Itsekin aivan aloittelija tällä saralla ja etsiskelemässä sitä omaa narttua ja lutkaa  >:D
« Viimeksi muokattu: 30.01.2023, 10:16 kirjoittanut Tre74 »

Tigrita

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 139
  • Galleria
Vs: Aloittelijan mietteitä
« Vastaus #5 : 30.01.2023, 20:25 »
Ihan mikä tahansa ihmissuhde on tutkimusmatka niin itseen kuin toiseen. Onnea etsintään  :love:

Tre74

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 85
  • Alistuva narttuni - missä lienet?
  • Galleria
Vs: Aloittelijan mietteitä
« Vastaus #6 : 31.01.2023, 12:42 »
Ihan mikä tahansa ihmissuhde on tutkimusmatka niin itseen kuin toiseen. Onnea etsintään  :love:
Kumpa sitä tämän oman leikki- ja tutkimusmatkakaverin löytäisinkin  >:D

Villi-Ira

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 583
  • Sessiot, kinky-ja erotic illat,gb,miitit, vuokraa
  • Galleria
Vs: Aloittelijan mietteitä
« Vastaus #7 : 31.01.2023, 15:56 »
Kaikki mne olemme aloittaneet joskus ja kinkymatkalla emme ole koskaan valmiita.

kaJärjestämme täällä Wildclubilla uusille ja jo aiemmin skenessä mukana oleille ja tutustumis - ja leikki iltoja, nimellä Pervpark pervo perjantai. Lisätietoja saat wildclub.fi

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 721
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Aloittelijan mietteitä
« Vastaus #8 : 31.01.2023, 22:33 »
Mistä tietää, mikä alue BDSM-kentästä tuntuu omimmalta, mikäli mustia alueita oleva kartta on vieläkin tutkimatta? Jotkut tutkimusmatkat on luonteva tehdä yksin, mutta toisiin matkalle tarvitaan köysikaveri.

Jokainen meistä lähtee liikkeelle alusta. Toiset ovat vain startanneet matkaansa jo vuosikymmenet sitten.

Meissä on monenlaista kulkijaa ja joidenkin kanssa tie päätyy metsään. Kokeneimmat miettivät kahdesti, kenet seikkailuunsa mukaan valitsee.

ForeverFrost

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 140
  • Ihmissaatana
  • Galleria
Vs: Aloittelijan mietteitä
« Vastaus #9 : 01.02.2023, 22:21 »
Ja jotkut ei pääse edes kunnolla alkuun.

Paska harrastus. >:(

piiskaanjapuren

Vs: Aloittelijan mietteitä
« Vastaus #10 : 01.02.2023, 23:14 »
ihmisillä tuntuu olevan omat tarpeet niin selvillä, että miksi kukaan haluaisi lähteä etsimään mistä minä pidän, missä rajani kulkee?

Oletko ajatellut, että tämä tutkimusmatka sinun rajoihisi voi olla myös sen toisen tarve?

Miss-Lumi

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 5
  • 30v, poly, pan ja switch :)
  • Galleria
Vs: Aloittelijan mietteitä
« Vastaus #11 : 07.02.2023, 11:24 »
Ei ole tuhoon tuomittua todellakaan. Kaikki olemme aloittaneet jostain. Omasta kokemuksesta voin puhua että sen oman kinky leikkikaverin löytäminen ei ole helppoa on sitten aloittelija tai kokenut. Itse olen asunut ulkomailla niin monesti ja iltapainotteinen työelämä on tehnyt sen että en ole Suomessa päässyt skenessä verkostoitumaan. Asiat vievät aikaa ja itselle ainakin enemmän merkkaa yhteinen kemia ja yhteiset kinkyt mielenkiinnot kuin onko kokemus. Totta kai kokemuksesta on hyötyä ja se vie asioita eteenpäin nopeammalla temmolla mutta kemia vaikuttaa itsellä enemmän. Eri järjestöjen bileet ja toiminta on hyvä paikka aloittaa ja verkostoitua toki täällä ja muilla foorumeilla.