Baarin kannatusmaksut
Rasputin hyvä ..sulta puuttui koukku mutta tuotti näemmä tulosta.... pääsin takas tarkkikseen Eli tarkoitan liian suoraan toit julki asiat..pikkasen mutkan takaa seuravaksi että esim tiukkapipoinen ylläpito ei bonjaa...Provossakin pitää olla "runttaus palkeisiin"...VSOP,' . '' . 'Olet saanut varoituksen asiattomasta toiminnasta tai käytöksestä (nimittelystä ja riidan haastamisesta/riitelystä Varoitusten aiheet -ketjussa.). Ole hyvä ja lopeta nämä toimet ja noudata foorumin sääntöjä, jottei ylläpidon tarvitse puuttua asiaan' . '' . 'Ystävällisin terveisin, BDSM-baari ylläpito.* Kylläpäs nyt on ruuti kuivaa ylläpidolla... KäkäkääääääTerv Ikuinen kauhukakara PS Leccare for Moderator
Ei vittu mitä shittiä koko tämä ketju! En tiedä kuka taas on pannut kenen ja ketä tai kuka on jäänyt ilman, mutta älkää nyt hyvät ihmiset tappako tätäkin saittia jatkuvalla whinettämisella "kuinka ylläpito sitä ja ylläpito tätä"!-Mr.Inathu
Korjataan pieniä väärinkäsityksiä. Kun jäsen saa varoituksen, hänelle kerrotaan siitä sekä syy miksi se on annettu. Kukaan ei saa varoituksia mielivaltaisesti ilman syytä. Toki joskus voi käydä niin että varoituksen saanut ei ole omasta mielestään tehnyt mitään väärää, tai ei vain ymmärrä missä on tehnyt väärin. Tällöin kannattaa käydä ajatuksen kanssa niitä omia tekstejään läpi, ja miettiä mikä oli varoituksen syy.
Aina ei kannata ottaa ehdottomana totuutena kaikkien kommentteja ylläpidosta, usein ihmiset protestoivat ajaakseen omaa etuaan. Luonnollisesti ylläpito ei voi jokaiseen julkiseen valitukseen kommentoida tyhejntävästi ihan jo yksityisyyden suojaamisen johdosta.Lyhyesti: kukaan ei saa varoituksia/rangaistuksia minkään jäsenyyden tai kaveruuden takia. Ja aina kun varoitus tai rangaistus annetaan, siinä kerrotaan asianosaiselle sekä syy mistä se tuli.
Kiitos selkeytyksestä.Mutta...ylläpitohan poistaa asiattomat tekstit ja jos tälläisestä napsahtaa varoitus/banni.....Sitä on hankala mennä itse etsimään jälkikäteen.Sama koskee muita kirjoittajia/foorumin lukijoita...jos etsitte jälkikäteen varoituksen/bannin syytä,ottakaa huomioon se että ylläpito on todennäköisesti jo poistanut kyseisen tekstin.Sitten ihmetellään miksi tolle ja tolle tuli varoitus.Iloista lauantaita Nepo
Lainaus käyttäjältä: Nepo - 15.09.2012, 15:24Kiitos selkeytyksestä.Mutta...ylläpitohan poistaa asiattomat tekstit ja jos tälläisestä napsahtaa varoitus/banni.....Sitä on hankala mennä itse etsimään jälkikäteen.Sama koskee muita kirjoittajia/foorumin lukijoita...jos etsitte jälkikäteen varoituksen/bannin syytä,ottakaa huomioon se että ylläpito on todennäköisesti jo poistanut kyseisen tekstin.Sitten ihmetellään miksi tolle ja tolle tuli varoitus.Iloista lauantaita NepoAinakin ne mihin mun bannia viitataan ja mitä olen ketjuun kirjoittanut on jokainen täällä esillä edelleen.. SO THERE!
Ei muuten ole,sori vaan. Sieltä on poistettu sinun ja Dominaattorin? välinen viime öinen keskustelu osio.Että näin
Joo..sanotaanko että mä en voi poistella tekstejä tms.Oon vaan sätin puolella.Huomasin vaan ton tekstin aamutuimaan kun lueskelin tääl. Jospa kahvia...ja ehkä olut!
Lyhyesti: kukaan ei saa varoituksia/rangaistuksia minkään jäsenyyden tai kaveruuden takia. Ja aina kun varoitus tai rangaistus annetaan, siinä kerrotaan asianosaiselle sekä syy mistä se tuli.