Kirjoittaja Aihe: Tampereen 2h+k -miitti torstaina 9.3. klo 18 alkaen  (Luettu 1414 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Prööööööt!

Miitti torstaina 9.3. ravintola 2h+k:n baarissa, Aleksanterinkatu 33. Arkivaatetus, ei maksa mitään, ei tarvi olla minkään jäsen, riittää että osaa suunnilleen olla ihmisiksi. Tule kuulemaan huonoja vitsejä maailman hulppeimpaan setämiesten sausage festiin!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Tampereen 2h+k -miitti torstaina 9.3. klo 18 alkaen
« Vastaus #1 : 06.03.2023, 16:02 »
Miittietiketti:

1. Älä koske kehenkään ilman lupaa.

Kuten bileissäkin, miitissä ei saa koskea kehenkään ilman lupaa. Älä oleta, että saat koskea johonkuhun, vaikka näkisitkin muiden koskevan. Kysy ensin.

2. Ole sellainen kuin olet ja anna muiden olla sellaisia kuin ovat. Kohtele kaikkia ihmisinä.

Vaikka et pitäisikään jostakusta tai hänen mieltymyksistään, se ei oikeuta haukkumaan tai tuomitsemaan ketään. Jos et voi sietää jotakuta, siirry toiseen pöytään.

3. Älä heitä kaveria kaapista.

Vaikka tietäisitkin jonkun oikean nimen, käytä hänestä sitä nimeä, jolla hän esittäytyy. Älä huuda kenenkään nimimerkkiä kovaan ääneen pöydästä toiseen, jos et ole varma, että se on kaikille ok. Älä kerro kenenkään mieltymyksistä, sairauksista, työasioista tai muista henkilökohtaisista tiedoista, jos et ole varma, että sinulla on siihen lupa.

4. Kaikki miitissä puhuttu ja tapahtunut on luottamuksellista, älä puhu niitä asioita ulkopuolisille.

Moni kertoo itsestään asioita, joiden ei halua leviävän miitin ulkopuolelle. Kunnioita jokaisen yksityisyyttä äläkä kerro muille, mitä miitissä on puhuttu tai tehty.

5. Älä ole kaatokännissä.

Monet miitit tapahtuvat anniskeluravintolassa, mutta niissä ei ole tarkoitus olla humalassa. Jos toiveissasi on juoda itsesi tuntuvaan humalaan, löydät siihen varmasti jonkin toisen tilaisuuden.

6. Muista, että tarkoituksena on viihtyä ja tutustua ihmisiin.

Miitti ei ole esiintymislava, lihatiski tai sessiotila. Toki joskus käy niin, että joku löytää miitistä kumppanin tai sessioseuraa, mutta niiden tarkoitus ei ole olla seuranhakutilaisuuksia.

7. Valokuvaaminen ja muu tallentaminen on kielletty.

Se, mikä tapahtuu miitissä, jää miittiin. Jos haluat ottaa kuvan itsestäsi ja kaveristasi miitin aikana, sen voi tehdä miittipaikan ulkopuolella.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Tampereen 2h+k -miitti torstaina 9.3. klo 18 alkaen
« Vastaus #2 : 09.03.2023, 16:32 »
Ootteko muuten huomanneet, että tää on ihan kohta? Aattelin ite lähteä jo piakkoin syömään, eli Kaksiossa nähdään!

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Vs: Tampereen 2h+k -miitti torstaina 9.3. klo 18 alkaen
« Vastaus #3 : 09.03.2023, 17:05 »
Ei jaksa, eikö sieltä sais kotiintoimitettuna ruokaa ja yhden kivan setämiehen ::)

Penelop3

Vs: Tampereen 2h+k -miitti torstaina 9.3. klo 18 alkaen
« Vastaus #4 : 09.03.2023, 20:12 »
Tulisin, mutta oon ujo piimä. Lisäksi vielä keltanokka! Syödään pian elävältä. 🤭

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Tampereen 2h+k -miitti torstaina 9.3. klo 18 alkaen
« Vastaus #5 : 09.03.2023, 20:13 »
Tulisin, mutta oon ujo piimä. Lisäksi vielä keltanokka! Syödään pian elävältä. 🤭
Tuut ens viikolla vähän aiemmin mun kanssa, niin tunnet sitten edes jonkun. Laitan sulle yksäriä lähempänä, jos haluat.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Tampereen 2h+k -miitti torstaina 9.3. klo 18 alkaen
« Vastaus #6 : 09.03.2023, 20:14 »
Miitissä päätettiin, että ripulikakka on sotarikos. Tulkaa kuulemaan yksityiskohdat ensi viikolla!

Pip

Vs: Tampereen 2h+k -miitti torstaina 9.3. klo 18 alkaen
« Vastaus #7 : 09.03.2023, 20:56 »
Tämä sitten sopinee aiheeseen: https://www.youtube.com/watch?v=koHo5dF3Wbc

Hra K

Vs: Tampereen 2h+k -miitti torstaina 9.3. klo 18 alkaen
« Vastaus #8 : 10.03.2023, 03:24 »
Koska nimikin on 2h + K, niin tiesin teidän tarvitsevan minua.
En nähnyt Ransua tai muitakaan pirkkalalaissusia mutta hilpeää ja lähes asiallista kelpo perverssiä löytyi kammiollinen.
En muista suurimman osan nimiä mutta hajut... siis persoonat kyllä jäivät mieleeni ja tarjolla oli aika hyviä semmoisia.
 
Saatan materialisoitua vastakin moisiin, kun vähiten odotatte.

 Tähdätkäätte pillukot kohden Teismoa!
 K
 

Hra K

Vs: Tampereen 2h+k -miitti torstaina 9.3. klo 18 alkaen
« Vastaus #9 : 10.03.2023, 03:43 »
Ei jaksa, eikö sieltä sais kotiintoimitettuna ruokaa ja yhden kivan setämiehen ::)

Ruuasta en ole täysin varma mutta lukuunottamatta Juupajoelle lähetettyä, niin kaikki setämiehet ovat toimitetut kotiin. Yhdistykselle voisi ehdottaa setamies-puhelinsovellusta, josta saisi tapaamisten jälkeen ylijäämäsetämiehiä suoraan kotiosoitteeseen toimitettuna. Setätaseenvaje pysyisi näin parempana.

Beessi

Vs: Tampereen 2h+k -miitti torstaina 9.3. klo 18 alkaen
« Vastaus #10 : 10.03.2023, 13:34 »
Sattuiko kenenkään mukaan lähtemään lilat lapaset miitistä tai muistaako kukaan nähneensä niitä mulla tai naulakoilla? Niillä tunnearvoa kivat, enkä jaksa neuloa uusia. Pistä vaikka yksäriä jos on tietoa rakkaista vanttuistani.

Penelop3

Vs: Tampereen 2h+k -miitti torstaina 9.3. klo 18 alkaen
« Vastaus #11 : 10.03.2023, 14:45 »
Tulisin, mutta oon ujo piimä. Lisäksi vielä keltanokka! Syödään pian elävältä. 🤭
Tuut ens viikolla vähän aiemmin mun kanssa, niin tunnet sitten edes jonkun. Laitan sulle yksäriä lähempänä, jos haluat.

Vois olla jepulis, viestisi on tervetullut.

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vs: Tampereen 2h+k -miitti torstaina 9.3. klo 18 alkaen
« Vastaus #12 : 11.03.2023, 09:38 »
Sattuiko kenenkään mukaan lähtemään lilat lapaset miitistä tai muistaako kukaan nähneensä niitä mulla tai naulakoilla? Niillä tunnearvoa kivat, enkä jaksa neuloa uusia. Pistä vaikka yksäriä jos on tietoa rakkaista vanttuistani.
Mää koetan muistaa kysyä ens viikolla, jos olisivat ottaneet talteen. Saa muistuttaa!