Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiitti 2h+k:n baarissa 16.3. klo 18 alkaen  (Luettu 1808 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Ja taas sukelletaan!

Tampereella järjestetään tälläkin viikolla perinteinen torstaimiitti, joiden naurunremakka on kaikunut Kaksion holveissa jo kohta 7 vuoden ajan. Henkilökunta on vaihtunut, ruokalista on vaihtunut, housujen määrä on vaihtunut, mutta miitti ei kun porskuttaa.

Torstaimiitti on epämuodollinen, avoin tapaaminen, johon ovat tervetulleita kaikki täysi-ikäiset sukupuoleen, mieltymyksiin, kokemuksen määrään ja yhdistysten jäsenyyksiin katsomatta. Ravintolasta saa sekä ruokaa että juotavaa rahaa vastaan, mutta sisäänpääsy ja miittiin osallistuminen ovat täysin ilmaista huvia. Pukeutuminen arkivaatteisiin, ei seksiä eikä sessiointia, ei järjestettyä ohjelmaa. Viikon Virallisen Huonon Vitsin saattaa kuulla, jos sellaista muistaa pyytää.

Miittipaikkana toimii 2h+k:n baari, Aleksanterinkatu 33, vihreästä ovesta sisään ja baarin takaosaan vasemmanpuoleiseen nurkkapöytään. Paikalla ollaan ainakin klo 18-20, todennäköisesti myöhempäänkin.

Pakkaa siis mukaasi iloista mieltä ja burgerinnälkää, Kaksion huipputason ruoat ja kaikki rimat alittava seura odottavat torstaina!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Miittietiketti:

1. Älä koske kehenkään ilman lupaa.

Kuten bileissäkin, miitissä ei saa koskea kehenkään ilman lupaa. Älä oleta, että saat koskea johonkuhun, vaikka näkisitkin muiden koskevan. Kysy ensin.

2. Ole sellainen kuin olet ja anna muiden olla sellaisia kuin ovat. Kohtele kaikkia ihmisinä.

Vaikka et pitäisikään jostakusta tai hänen mieltymyksistään, se ei oikeuta haukkumaan tai tuomitsemaan ketään. Jos et voi sietää jotakuta, siirry toiseen pöytään.

3. Älä heitä kaveria kaapista.

Vaikka tietäisitkin jonkun oikean nimen, käytä hänestä sitä nimeä, jolla hän esittäytyy. Älä huuda kenenkään nimimerkkiä kovaan ääneen pöydästä toiseen, jos et ole varma, että se on kaikille ok. Älä kerro kenenkään mieltymyksistä, sairauksista, työasioista tai muista henkilökohtaisista tiedoista, jos et ole varma, että sinulla on siihen lupa.

4. Kaikki miitissä puhuttu ja tapahtunut on luottamuksellista, älä puhu niitä asioita ulkopuolisille.

Moni kertoo itsestään asioita, joiden ei halua leviävän miitin ulkopuolelle. Kunnioita jokaisen yksityisyyttä äläkä kerro muille, mitä miitissä on puhuttu tai tehty.

5. Älä ole kaatokännissä.

Monet miitit tapahtuvat anniskeluravintolassa, mutta niissä ei ole tarkoitus olla humalassa. Jos toiveissasi on juoda itsesi tuntuvaan humalaan, löydät siihen varmasti jonkin toisen tilaisuuden.

6. Muista, että tarkoituksena on viihtyä ja tutustua ihmisiin.


Miitti ei ole esiintymislava, lihatiski tai sessiotila. Toki joskus käy niin, että joku löytää miitistä kumppanin tai sessioseuraa, mutta niiden tarkoitus ei ole olla seuranhakutilaisuuksia.

7. Valokuvaaminen ja muu tallentaminen on kielletty.

Se, mikä tapahtuu miitissä, jää miittiin. Jos haluat ottaa kuvan itsestäsi ja kaveristasi miitin aikana, sen voi tehdä miittipaikan ulkopuolella.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Harkitsen vahvasti tätä. Jos saan miittiä edeltävästi seuraa Tacobelliin niin ilmiinnyn kaksioon varmasti.
Olen henkisesti varautunut crocseihinkin.

töppönen

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 41
  • Hibernating
  • Galleria
Tulen hoitamaan alkavaa mökkihöperyyttä 🤯

Floora

Himmel, sukeltakaa! Läppäri sano poks ja ajelen korjaamaan sen tänään Tampereelle. Tuun poikkeamaan matkanvarrella pikaisella kaakaolla.

tim

Pitääpä ilmestyä itsekin pyörähtämään pitkästä aikaa

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1659
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Olipas taas mukavaa, ihan vierailevia tähtiä ja kaikkea  ;D


töppönen

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 41
  • Hibernating
  • Galleria
Vitsi jäi kertomatta mutta muiden juttujen taso korvasi sen kyllä täysin 😂

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Vitsi jäi kertomatta mutta muiden juttujen taso korvasi sen kyllä täysin 😂
Eipä hätää, tässä tulee viikon virallinen vielä ihan kirjallisenakin:

Mikä on setämiehen suosikkisanonta?

Live, love, lääh.

töppönen

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 41
  • Hibernating
  • Galleria
Ai niin joo kuulinhan mä sen mutta koska en tajunnut niin unohdin 😁

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Ai niin joo kuulinhan mä sen mutta koska en tajunnut niin unohdin 😁

Se on tämä minun hentoinen kertojanääneni, joka ei aina kanna koko pöydän yli. Ehkä ensi viikollakin saadaa desibelimittari muistuttamaan riittävästä äänenpaineesta!

Penelop3

Oli mukavaa tavata ihmisiä skenestä!  :)

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Kuulin kommenttikysymyksen: Miten nellimetri rinnastuu ja vertautuu jalkoihin? Montako Nellin jalkaa on yksi nellimetri?

~Nelli
Joka pahoittelee omasta puolestaan kimble -kidutusta, vaikka ei itse ollut siihen edes pääsyyllinen..

Floora

~Nelli
Joka pahoittelee omasta puolestaan kimble -kidutusta, vaikka ei itse ollut siihen edes pääsyyllinen..

Katoin kun saavuin paikalle, että näähän pelaa vaarallista peliä tään Kimblen kanssa :o Oli kyl yks kivoimmista miiteistä missä oon ollut! Onneksi poikkesin paikalle!
« Viimeksi muokattu: 17.03.2023, 20:38 kirjoittanut Floora »

Luottopakki

  • Rsyke
  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 17
  • Explorer
  • Galleria
~Nelli
Joka pahoittelee omasta puolestaan kimble -kidutusta, vaikka ei itse ollut siihen edes pääsyyllinen..

Katoin kun saavuin paikalle, että näähän pelaa vaarallista peliä tään Kimblen kanssa :o Oli kyl yks kivoimmista miiteistä missä oon ollut! Onneksi poikkesin paikalle!
Oli muuten paras Kimblematsi miesmuistiin, draaman kaarta oli alusta loppuun asti. Heitin itseni ulos ottelun jälkeen, kun kerran pääpiruna uhmasin Kimble-porttikieltoa.  :))