Kirjoittaja Aihe: Fantasialla sisään?  (Luettu 2101 kertaa)

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1666
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #15 : 15.04.2023, 19:00 »

Siis todella hyviä ajatuksia ja kommentteja, oikein kypsiä ajatuksia  O:-) Aivot kun ovatkin ihmisen tärkein ja seksikkäin elin  :love:
Sitä vain tuppaa "joskus" meillä miehillä (ainakin) kiima viemään mennessään ja se ajatusmaailma suorastaan valahtaa tuonne alapäähän  ::)
Eritoten varmaan ainakin näin kevään tullessa...  8) Tiedän, tiedän... ihan turha sitä on mitään koittaa "selittää"  ^-^
Toivoa vaan sopii, ettei sitä itse ainakaan moiseen moukkuuteen sortuisi  ;)

Kiima vie mennessään? Olen joskus tälläisessä keskustelussa käyttänyt esimerkkinä nyt jo edesmennyttä amstaffiani. Se eläin todella rakasti raakaa lihaa ja oli valmis tekemään sen eteen käytännössä mitä tahansa. Todennäköisesti se olisi jopa opetellut morsettamaan jos hyvän pihvin saaminen olisi sitä vaatinut. Silti se ei ottanut sitä pihviä ilman lupaa. Ei vaikka sen koko tietoisuus sitä himosi.  Miksi kerron tämän? No...jos se otus pystyi hillitsemään lihan himonsa, niin eikö ihmisen pitäisi silloin pärjätä kiimansa kanssa ja osata käyttäytyä asiallisella tavalla? En millään haluaisi ajatella että maailmassa on niin viettiensä varassa liikkuvia aikuisia ihmisiä jotka eivät mahda kiimalleen mitään.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #16 : 16.04.2023, 08:42 »
Paljon haukuttu moi, mitä kuuluu xxx ? Aloitusviesti oli aikoinaan toimiva iskurepliikki 😄
Sopivan lyhyt ja yksinkertainen johon vastauksen saatua voikin jutella mitä sattuu. Jos ei tuu vastausta niin eipä mennyt aikaa hukkaan kummaltakaan. Seksistä viestittely on jokseenkin outoa ennen kuin siitä on kasvotusten puhuttu ja molempia kiinnostaa selvästi toinen.
Naisesta kyllä huomaa selvästi onko soveliasta lähestyä, koskea ja sanoa jotain törkeetä joka väärässä tilanteessa olis jopa poliisijuttu  C:-).

Pariin vuoteen ei ookkaan tullut lähestyttyä ketään pantavaksi ja käytettäväsi mahdollisesti sopivaa tytsyä mutta pitäsköhän aktivoitua ja ottaa joku kesälelu  :o
Elikä jos multa tulis tuollainen moi, mitä kuuluu viesti niin kyllä se tarkottaa että oon kiinnostunut tutustuun ja jos kemiat on tutustumisen jälkeen sopivat niin panolelu on kohtalosi  >:D

Tre74

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 88
  • Alistuva narttuni - missä lienet?
  • Galleria
Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #17 : 17.04.2023, 08:25 »

Siis todella hyviä ajatuksia ja kommentteja, oikein kypsiä ajatuksia  O:-) Aivot kun ovatkin ihmisen tärkein ja seksikkäin elin  :love:
Sitä vain tuppaa "joskus" meillä miehillä (ainakin) kiima viemään mennessään ja se ajatusmaailma suorastaan valahtaa tuonne alapäähän  ::)
Eritoten varmaan ainakin näin kevään tullessa...  8) Tiedän, tiedän... ihan turha sitä on mitään koittaa "selittää"  ^-^
Toivoa vaan sopii, ettei sitä itse ainakaan moiseen moukkuuteen sortuisi  ;)

Kiima vie mennessään? Olen joskus tälläisessä keskustelussa käyttänyt esimerkkinä nyt jo edesmennyttä amstaffiani. Se eläin todella rakasti raakaa lihaa ja oli valmis tekemään sen eteen käytännössä mitä tahansa. Todennäköisesti se olisi jopa opetellut morsettamaan jos hyvän pihvin saaminen olisi sitä vaatinut. Silti se ei ottanut sitä pihviä ilman lupaa. Ei vaikka sen koko tietoisuus sitä himosi.  Miksi kerron tämän? No...jos se otus pystyi hillitsemään lihan himonsa, niin eikö ihmisen pitäisi silloin pärjätä kiimansa kanssa ja osata käyttäytyä asiallisella tavalla? En millään haluaisi ajatella että maailmassa on niin viettiensä varassa liikkuvia aikuisia ihmisiä jotka eivät mahda kiimalleen mitään.

No, ehkäpä en sitä ihan nyt noin suoraviivaisesti tarkoittanut kuitenkaan mutta kuitenkin  O:-) En siis nyt ala todellakaan jonkun randomin vastaantulevan naisen kimppuun käymään vaikka tämä "kevätkiima" nostaisikin päätään  ;D Ei siis nyt ihan niin suoraa toimintaa kuitenkaan  ::)

Tre74

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 88
  • Alistuva narttuni - missä lienet?
  • Galleria
Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #18 : 17.04.2023, 08:29 »
Paljon haukuttu moi, mitä kuuluu xxx ? Aloitusviesti oli aikoinaan toimiva iskurepliikki 😄
Sopivan lyhyt ja yksinkertainen johon vastauksen saatua voikin jutella mitä sattuu. Jos ei tuu vastausta niin eipä mennyt aikaa hukkaan kummaltakaan. Seksistä viestittely on jokseenkin outoa ennen kuin siitä on kasvotusten puhuttu ja molempia kiinnostaa selvästi toinen.
Naisesta kyllä huomaa selvästi onko soveliasta lähestyä, koskea ja sanoa jotain törkeetä joka väärässä tilanteessa olis jopa poliisijuttu  C:-).

Pariin vuoteen ei ookkaan tullut lähestyttyä ketään pantavaksi ja käytettäväsi mahdollisesti sopivaa tytsyä mutta pitäsköhän aktivoitua ja ottaa joku kesälelu  :o
Elikä jos multa tulis tuollainen moi, mitä kuuluu viesti niin kyllä se tarkottaa että oon kiinnostunut tutustuun ja jos kemiat on tutustumisen jälkeen sopivat niin panolelu on kohtalosi  >:D

Siinäpäs se "ongelma", kuten myytinmurtajatkin sanoo: There's Your Problem!  ;D Pelkkä "Hei, mitä kuuluu?" viestit ovat moukkamaisia ja suoraan asiaan menevät viestit ovat mauttomia... eli tässä pitää löytää se kuuluisa kultainen keskitie kun sattuu mielenkiintoiseen profiiliin esimerkiksi tällä foorumilla törmäämään  8)

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #19 : 17.04.2023, 17:12 »
Paljon haukuttu moi, mitä kuuluu xxx ? Aloitusviesti oli aikoinaan toimiva iskurepliikki 😄
Sopivan lyhyt ja yksinkertainen johon vastauksen saatua voikin jutella mitä sattuu. Jos ei tuu vastausta niin eipä mennyt aikaa hukkaan kummaltakaan. Seksistä viestittely on jokseenkin outoa ennen kuin siitä on kasvotusten puhuttu ja molempia kiinnostaa selvästi toinen.
Naisesta kyllä huomaa selvästi onko soveliasta lähestyä, koskea ja sanoa jotain törkeetä joka väärässä tilanteessa olis jopa poliisijuttu  C:-).

Pariin vuoteen ei ookkaan tullut lähestyttyä ketään pantavaksi ja käytettäväsi mahdollisesti sopivaa tytsyä mutta pitäsköhän aktivoitua ja ottaa joku kesälelu  :o
Elikä jos multa tulis tuollainen moi, mitä kuuluu viesti niin kyllä se tarkottaa että oon kiinnostunut tutustuun ja jos kemiat on tutustumisen jälkeen sopivat niin panolelu on kohtalosi  >:D

Siinäpäs se "ongelma", kuten myytinmurtajatkin sanoo: There's Your Problem!  ;D Pelkkä "Hei, mitä kuuluu?" viestit ovat moukkamaisia ja suoraan asiaan menevät viestit ovat mauttomia... eli tässä pitää löytää se kuuluisa kultainen keskitie kun sattuu mielenkiintoiseen profiiliin esimerkiksi tällä foorumilla törmäämään  8)

Itse ajattelen vanhanaikaisesti ( ajasta ennen nettiä ) että keskustelu aloitetaan tervehtimällä. Ja että on moukkamaista tarinoina toiselle ellei hän tervehdi takaisin.
Jos toista kiinnostaa hän vastaa ja jollei niin sit se oli siinä. Kukaan ei saanut/menettänyt mitään ja elämät jatkuu. Toki oma mitä kuuluu viesti sisältää myös tuon xxx joka riippuu vastaan ottajan jostain ominaisuudesta jonka jostain oon huomannut.

LehA

Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #20 : 18.04.2023, 00:37 »
Itse ajattelen vanhanaikaisesti ( ajasta ennen nettiä ) että keskustelu aloitetaan tervehtimällä. Ja että on moukkamaista tarinoina toiselle ellei hän tervehdi takaisin.
Jos toista kiinnostaa hän vastaa ja jollei niin sit se oli siinä. Kukaan ei saanut/menettänyt mitään ja elämät jatkuu. Toki oma mitä kuuluu viesti sisältää myös tuon xxx joka riippuu vastaan ottajan jostain ominaisuudesta jonka jostain oon huomannut.

Niin, ensin kuuluu tervehtiä, mutta samalla on hyvä lyhyesti kertoa miksi olet avaamassa keskustelua. Koko asiaa ei tarvitse selittää ennen kuin vastapuolikin on kuulolla.
Ei puhelimellakaan koskaan ensin sanottu "Hei" ja sitten pistetty toista pitoon odottamaan [ vertaus sivulta https://www.nohello.net/en/ ]. Itsekin pyrin noudattamaan samaa työchatissakin.

Floora

Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #21 : 18.04.2023, 13:53 »
Itse ajattelen vanhanaikaisesti ( ajasta ennen nettiä ) että keskustelu aloitetaan tervehtimällä. Ja että on moukkamaista tarinoina toiselle ellei hän tervehdi takaisin.
Jos toista kiinnostaa hän vastaa ja jollei niin sit se oli siinä. Kukaan ei saanut/menettänyt mitään ja elämät jatkuu. Toki oma mitä kuuluu viesti sisältää myös tuon xxx joka riippuu vastaan ottajan jostain ominaisuudesta jonka jostain oon huomannut.

Niin, ensin kuuluu tervehtiä, mutta samalla on hyvä lyhyesti kertoa miksi olet avaamassa keskustelua. Koko asiaa ei tarvitse selittää ennen kuin vastapuolikin on kuulolla.
Ei puhelimellakaan koskaan ensin sanottu "Hei" ja sitten pistetty toista pitoon odottamaan [ vertaus sivulta https://www.nohello.net/en/ ]. Itsekin pyrin noudattamaan samaa työchatissakin.

Jokainen päättää itse minkalainen lähestyminen tuntuu itselle vastattavalta tai hyvältä. Tästä oon henkilökohtaisesti eri mieltä. Mä en itse halua tulla kohdatuksi mun seksuaalisuutena tai sinä mitä voin tarjota (leikkimistä, seksiä, suhdetta). Jos joku haluaa mun kanssa leikkiä niin arvostaisin, jos vaikka ihan ensimmäisessä viestissä tartuttaisiin esimerkiksi johonkin mun profiilissa. Kerron tykkääväni matkustaa ja varmasti vastaisin jos joku kertois omista matkoistaan ja hauskan muiston niistä. Voitaisiin puhua muutama viesti eestaas matkustamisesta ja sitten voitaisiin puhua fetisseistä ja leikkimisestä.

Oon vastannut esimerkiksi viesteihin liittyen musiikkimakuun, matkailuun ja hauskoihin vitseihin.

Kaikista röyhkeimpiä on lyhyet viestit vastauksena mun suhde-etsintään. Jotkut saattaa näihin viesteihin vastata, itse en. Mä en koskaan ehdottaisi suhdetta tai vastaavaa kellekkään kenen kanssa en ole edes puhunut tai lähettäisi tavallaan viestiä, missä kerron tosi syvälle omista fetisseistäni. Ihan vaan sen takia, että näitä viestejä lukiessa mulle tulee se fiilis, että kirjoittajat odottaa mun vaan vastaavan "joo" ja sitten suhde alkaa. Niin syvälle ne viestit menee. Suhteen ehdottamiseksi lasken myös ne perinteiset copy&paste viestit:

"Moi!

Lyhyesti minusta. Olen Dominoinut x-vuotta. Minulla on ollut z subia. Minä tykkään asioista ...."

Mutta ehkä tää on vaan sitä, että tarvin seksijutuissa tuttavuutta ja läheisyyttä. Moni voisi näihinkin vastata.

Terveisin Floora, joka istuu tällä hetkellä ravintolassa keskellä keväistä Pariisia ja siemailee viiniä!
« Viimeksi muokattu: 18.04.2023, 14:27 kirjoittanut Floora »

Kaisla

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 72
  • & balthazar
  • Galleria
Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #22 : 18.04.2023, 14:39 »
Ehkä ihmiselle kirjoittamista avaisi ajattelemaan uudella tavalla se, että varmasti aika harva jo ensimmäisessä viestissään miettii häiden istumajärjestystä, mitä vieraille tarjotaan ruokapöydässä ja kirjoitetaanko omat vihkivalat, vai mennäänkö perinteisellä kaavalla.

Onhan tämä sellaisenaan erilainen ja oudoksuttava lähestymistapa verrattuna suorasukaiseen fantasiamässäilyyn, mutta mielestäni samasta asiasta on kyse; sata lasissa mennään jo moottoritiellä vaikka toisella on vasta vilkku päällä punaisissa valoissa.

Tietty on olemassa tulkintaeroja ja pieniä nyansseja siinä, millainen lähestyminen ja käytös on hyväksyttävää ja toivottavaa ihan paikan päällä ja silloin on helpompaa myös vetää ja pitää kiinni rajoistaan, mutta ensimmäiseen viestiin kirjoitettu läsähtää naamalle ilman valinnan mahdollisuutta; haluanko lukea tällaista hekumointia?

Mainittava on, että myös naiset osaavat esineellistää ja nähdä miehet omien halujensa peileinä ja välikappaleina, joskin sanoisin sen olevan harvinaisempaa. Syynä tähän pitäisin tutustumis- ja tapailukulttuuria jossa miehet tekevät tyypillisesti huomattavasti paljon enemmän aloitteita niin tuttujen kuin tuntemattomien kanssa. Tämä myös johtaa siihen että innokas nainen voi hänkin käydä asian kimppuun tuhannen mittarimadon voimalla, vaikka henkilökohtaisesta suhteesta ei olisi vielä edes aavistusta.

Yksi merkittävä syy siihen, että naisia lähestytään objekteina on se, että loppujen lopuksi se on toimiva strategia. On totta että suurin osa aloitteista tulee joko torjutuksi tai jätetään kokonaan huomiotta, mutta tarpeeksi suurella volyymillä myös ennenpitkää osuu, jos kykenee sellaiseen itsekritiikittömään massalähestymiseen. Helposti saatavilla oleminen voi olla tietyissä tilanteissa kaikki mut kriteerit ohittava ominaisuus, ja ironisesti saavuttamattomuus voi vetää puoleensa kahden mustan aukon vetovoimalla.

Muistan erään kokeen joskus vuosia sitten, taidettiin siihen aikaan istua bdsmbaarin irc-kanavalla kun jonkun kanssa tätä samaa asiaa vatuloitiin ja päätettiin lähteä kokeilemaan; toinen otti jäsenlistan öökkös- ja toinen aakkospään ja aloitettiin lyhyellä massapostiviestillä järjestelmällinen vonkaaminen, koska en ole koskaan täysin ymmärtänyt vonkaamista ja pihtaamista. Toinen sai aika nopeasti itselleen treffit, itse sain kummastelevaa palautetta etteihän sulla ole tapana olla niin suora ja töknö, joten mulla petti kantti jo ensimmäisen parinkymmenen viestin jälkeen :D

(Toivottavasti kukaan ei saanut syviä henkisiä haavoja tästä ihmiskokeesta, nöyrimmät pahoittelut näin jälkikynteen)

-baltsu

Floora

Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #23 : 18.04.2023, 15:06 »
Ehkä ihmiselle kirjoittamista avaisi ajattelemaan uudella tavalla se, että varmasti aika harva jo ensimmäisessä viestissään miettii häiden istumajärjestystä, mitä vieraille tarjotaan ruokapöydässä ja kirjoitetaanko omat vihkivalat, vai mennäänkö perinteisellä kaavalla.

Onhan tämä sellaisenaan erilainen ja oudoksuttava lähestymistapa verrattuna suorasukaiseen fantasiamässäilyyn, mutta mielestäni samasta asiasta on kyse; sata lasissa mennään jo moottoritiellä vaikka toisella on vasta vilkku päällä punaisissa valoissa.


Tämä on se mitä hain takaa edellisessä viestissä, sä selitit paremmin!! Toinen kanssa se, että jos toinen menee satasta moottoritiellä ja toinen ei edes vielä tiedä haluaako moottoritielle. (EDIT. kyseisen ihmisen kanssa.)
« Viimeksi muokattu: 18.04.2023, 23:07 kirjoittanut Floora »

LehA

Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #24 : 19.04.2023, 13:45 »
Niin, ensin kuuluu tervehtiä, mutta samalla on hyvä lyhyesti kertoa miksi olet avaamassa keskustelua. Koko asiaa ei tarvitse selittää ennen kuin vastapuolikin on kuulolla.
Ei puhelimellakaan koskaan ensin sanottu "Hei" ja sitten pistetty toista pitoon odottamaan [ vertaus sivulta https://www.nohello.net/en/ ]. Itsekin pyrin noudattamaan samaa työchatissakin.

Jokainen päättää itse minkalainen lähestyminen tuntuu itselle vastattavalta tai hyvältä. Tästä oon henkilökohtaisesti eri mieltä. Mä en itse halua tulla kohdatuksi mun seksuaalisuutena tai sinä mitä voin tarjota (leikkimistä, seksiä, suhdetta). Jos joku haluaa mun kanssa leikkiä niin arvostaisin, jos vaikka ihan ensimmäisessä viestissä tartuttaisiin esimerkiksi johonkin mun profiilissa.

Nimenomaan tuota tarkoitin vastauksessani Sigmamiehelle, että esimerkiksi tartutaan johonkin profiilimainintaan tai aiemmassa kirjoituksessa olleeseen juttuun. Ei siis kysytä (Sigmamiehen "Sano Hei ja odota vastausta" - ohjeen mukaan)
Hei mitä kuuluu?
ja jäädä odottamaan mitä vastapuoli sattuisi siihen keksimään vastauksessaan - tai edes vaivautuisi vastaamaan - vaan vaikkapa
Hei. Kirjoitit tuolla mitä kuuntelen nyt-ketjussa että kuuntelet Mavis Staplesin Changea. Kuuluuko Mavis sun suosikkeisihi?

Sitten kun/jos keskustelu lähtee muuten kulkemaan, voi siirtyä keskustelemaan seksuaalisuudestakin. Seuranhakuviestiin vastatessa nopeammin, muutoin vasta sen jälkeen kun se molemmista tuntuu luontevalta - mielestäni vielä niin, että keskustelun aloittajan ei pidä pyrki' painokkaasti tuomaan asiaa esille.

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #25 : 21.04.2023, 20:57 »
Niin, ensin kuuluu tervehtiä, mutta samalla on hyvä lyhyesti kertoa miksi olet avaamassa keskustelua. Koko asiaa ei tarvitse selittää ennen kuin vastapuolikin on kuulolla.
Ei puhelimellakaan koskaan ensin sanottu "Hei" ja sitten pistetty toista pitoon odottamaan [ vertaus sivulta https://www.nohello.net/en/ ]. Itsekin pyrin noudattamaan samaa työchatissakin.

Jokainen päättää itse minkalainen lähestyminen tuntuu itselle vastattavalta tai hyvältä. Tästä oon henkilökohtaisesti eri mieltä. Mä en itse halua tulla kohdatuksi mun seksuaalisuutena tai sinä mitä voin tarjota (leikkimistä, seksiä, suhdetta). Jos joku haluaa mun kanssa leikkiä niin arvostaisin, jos vaikka ihan ensimmäisessä viestissä tartuttaisiin esimerkiksi johonkin mun profiilissa.

Nimenomaan tuota tarkoitin vastauksessani Sigmamiehelle, että esimerkiksi tartutaan johonkin profiilimainintaan tai aiemmassa kirjoituksessa olleeseen juttuun. Ei siis kysytä (Sigmamiehen "Sano Hei ja odota vastausta" - ohjeen mukaan)
Hei mitä kuuluu?
ja jäädä odottamaan mitä vastapuoli sattuisi siihen keksimään vastauksessaan - tai edes vaivautuisi vastaamaan - vaan vaikkapa
Hei. Kirjoitit tuolla mitä kuuntelen nyt-ketjussa että kuuntelet Mavis Staplesin Changea. Kuuluuko Mavis sun suosikkeisihi?

Sitten kun/jos keskustelu lähtee muuten kulkemaan, voi siirtyä keskustelemaan seksuaalisuudestakin. Seuranhakuviestiin vastatessa nopeammin, muutoin vasta sen jälkeen kun se molemmista tuntuu luontevalta - mielestäni vielä niin, että keskustelun aloittajan ei pidä pyrki' painokkaasti tuomaan asiaa esille.

Puhelimeen aikoinaan osa vastasi : haloo tai sukunimellään ja soittaja esitteli itsensä kun ei ollut numeronäyttöjä. Ei soittaja morjestellut Tampereella ainakaan ennen vastaajan ( ei puhelinvastaaja ) vastausta 😄
Itse vastaan tuntemattomiin numeroohin sanomalla morjens , tutuille taas vastaus riippuu tutusta ( kaikilla eri )
Oon ehkä väärin ihminen neuvottavaksi miten saada naisilta vastauksia  :)
Ensimmäiseksi tarvii mainitä että viesti : Hei mitä kuuluu ? On tylsä eikä toimi kai? En ole koskaan koittanut ja jääköön mysteeriksi  :)
Hyvin pienellä ajatuksella toisesta ja toisen mielestä tuohon saa lisättyä yhden sanan jolla keskustelun aloituksen mahdollisuus kasvaa älyttömästi. Silti olemme intternetissä jossa kaikki on vähän niin ja näin niin ei kauheesti kannata odottaa ennen kuin näkee  >:D

LehA

Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #26 : 21.04.2023, 21:43 »
Puhelimeen aikoinaan osa vastasi : haloo tai sukunimellään ja soittaja esitteli itsensä kun ei ollut numeronäyttöjä. Ei soittaja morjestellut Tampereella ainakaan ennen vastaajan ( ei puhelinvastaaja ) vastausta
Itse vastaan tuntemattomiin numeroohin sanomalla morjens , tutuille taas vastaus riippuu tutusta ( kaikilla eri )
Juu, se oli erilaista aikaa. Muistan edelleen kun joskus teininä odotin kaverin soittoa ja kun puhelin soi, vastasin "Möttösen hautaustoimisto". Sukunimeni ei ole Möttönen, ja soittaja olikin isän työkaveri  :-[

Ensimmäiseksi tarvii mainitä että viesti : Hei mitä kuuluu ? On tylsä eikä toimi kai? En ole koskaan koittanut ja jääköön mysteeriksi  :)
En myöskään ole koskaan kokeillut itse aloittaa noin, mutta joskus olen kyllä saanut ko. aloitusviestejä. Sen lisäksi että se kertoo kysyjän mielikuvituksettomuudesta - se on ainakin introvertille myös liian laaja kysymys. Tässä puhun nyt "normaalien" ilmeisen suomalaisten naisten viestittelystä, en esim. Instassa usein tulevista "Hi. How are you?"-viesteistä jotka voi muutoinkin jättää omaan arvoonsa.

Floora

Vs: Fantasialla sisään?
« Vastaus #27 : 25.04.2023, 14:14 »
Niin, ensin kuuluu tervehtiä, mutta samalla on hyvä lyhyesti kertoa miksi olet avaamassa keskustelua. Koko asiaa ei tarvitse selittää ennen kuin vastapuolikin on kuulolla.
Ei puhelimellakaan koskaan ensin sanottu "Hei" ja sitten pistetty toista pitoon odottamaan [ vertaus sivulta https://www.nohello.net/en/ ]. Itsekin pyrin noudattamaan samaa työchatissakin.

Jokainen päättää itse minkalainen lähestyminen tuntuu itselle vastattavalta tai hyvältä. Tästä oon henkilökohtaisesti eri mieltä. Mä en itse halua tulla kohdatuksi mun seksuaalisuutena tai sinä mitä voin tarjota (leikkimistä, seksiä, suhdetta). Jos joku haluaa mun kanssa leikkiä niin arvostaisin, jos vaikka ihan ensimmäisessä viestissä tartuttaisiin esimerkiksi johonkin mun profiilissa.

Nimenomaan tuota tarkoitin vastauksessani Sigmamiehelle, että esimerkiksi tartutaan johonkin profiilimainintaan tai aiemmassa kirjoituksessa olleeseen juttuun. Ei siis kysytä (Sigmamiehen "Sano Hei ja odota vastausta" - ohjeen mukaan)
Hei mitä kuuluu?
ja jäädä odottamaan mitä vastapuoli sattuisi siihen keksimään vastauksessaan - tai edes vaivautuisi vastaamaan - vaan vaikkapa
Hei. Kirjoitit tuolla mitä kuuntelen nyt-ketjussa että kuuntelet Mavis Staplesin Changea. Kuuluuko Mavis sun suosikkeisihi?

Sitten kun/jos keskustelu lähtee muuten kulkemaan, voi siirtyä keskustelemaan seksuaalisuudestakin. Seuranhakuviestiin vastatessa nopeammin, muutoin vasta sen jälkeen kun se molemmista tuntuu luontevalta - mielestäni vielä niin, että keskustelun aloittajan ei pidä pyrki' painokkaasti tuomaan asiaa esille.

Tästä olen kyllä samaa mieltä!  :)